MuscleMeat

Gestoord voorstel, eigen gezondheidscentra voor allochtonen

Ik ben het er niet mee eens, en je mag aan iedereen hier vragen, ik ben aardig anti usa.

Niks rechtvaardigt de aanslag daar. En vooralsnog praat je jezelf tegen, je zegt dat ze tegen amerika zijn en niet het volk, maar van dat volk liggen er wel 3000 onder de zoden.

So? er gaan ook burgers dood in Irak en Afghanistan.

Door mede moslims ja....heel erg aardig van je mede gelovigen

Ja en het zal dan natuurlijk ook wel of zeer goedkoop of op ziekenfonds kosten aangeboden worden, en dan betalen we het weer allemaal.

Ja en daar krijgen ze 70 maagden...maar niemand heeft gezegd dat het vrouwelijke maagden zijn :roflol:

Maar goed, om amerika de schuld te geven van het feit dat medemoslims zich opblazen op een markt in Bagdad, is wel heel erg krom.

Afijn, laten we weer ontopic gaan

• Topic Starter Topic Starter
Nee, ik sta niet meer open voor goede dingen....die worden teveel overschaduwt door negatieve dingen en dat is begonnen op het moment toen marokkaanse jongeren stonden te dansen op de moord van 3000 burgers op 9-11

Geloof dat er ooit 1 achterlijk groepje in Ede is neergezet als personificatie van alle allochtone jongeren in Nederland. Als je op die manier je door de media een beeld laat schetsen. Zeer waarschijnlijk ging dit niet eens om die aanslagen, maar als mensen toevallig juichen op het verkeerde moment kan dat wel eens verkeerd worden uitgelegd.

Dat is een typische linkse reaktie EricR. Je weet donders goed dat ze stonden te juichen om hetgeen wat HUN Bin Laden had gedaan. En aangezien er geen enkele moslim cq. allochtoon opstond om deze groep te veroordelen, kan je ongezien gerust zeggen dat men het er mee eens was. Daarbij was niet alleen Ede, maar ook Amsterdam welke je op tv zag. Vervolgens waren er toen interviews op 2 vandaag van deze jongeren en deze vonden de daad die hun grootmeester Bin Laden had geflikt gerechtvaardigd.

Dus sorry, geen mensen die op het verkeerde moment stonden te juichen. Mensen die gewoon stonden te dansen op de lijken van 9-11. Met die beelden in mijn achterhoofd ben ik de moslims anders gaan bekijken. Want ervoor had ik geen last van ze hoor, had zelfs een marokkaans vriendinnetje voor 2 jaar lang.

Een typisch linkse reactie nog wel :roflol: Dat voorval in Ede is later gerectificieerd, zal dan zeker wel gedaan door de linkse media. Tuig dat het ook is.

De aanslagen op het WTC en het Pentagon hebben voor veel mensen de wereld veranderd. Ook in Nederland. Het blijkt moeilijk om gebeurtenissen juist te interpreteren. De waan van de dag keert zich in ons land met name tegen moslims. Tv-beelden van Marokkaanse jongeren in Ede die direct na de aanslagen de straat op gaan om feest te vieren, roepen veel verontwaardiging op. Veel Nederlanders zijn onthutst door een persbericht van de politie van Ede, waarin gesproken wordt van feestende jongeren, toeterende auto's en een "gezelschap dat uiterst opgetogen is over de aanslagen in Amerika".

De opsteller van het persbericht, Munniksma, moet zijn woorden later terugnemen: "Mijn bericht was niet objectief en niet zuiver. Van een feest was geen sprake." De Marokkaanse jongens provoceerden de politie zoals ze al vaker hadden gedaan, en waren allang op straat voor het nieuws bekend werd. Het onderzoek naar het incident wordt afgesloten.

N O S N I E U W S S P E C I A A L

NOS = links = leugens

Zeventien dagen na de elfde - de Volkskrant heeft een primeur:
Marokkaanse jongeren in Ede hebben NIET gefeest na de aanslagen op Amerika.

De Telegraaf bracht het bericht van luid juichende en claxonnerende jongeren, die hun vreugde uitten op de middag van de elfde de volgende dag uiteraard prominent op de voorpagina, waarna het een wereldreis begon. Alle Nederlandse kranten namen het over, het was op CNN, er werden Kamervragen gesteld, premier Kok sprak zijn afschuw uit, de brievenrubrieken van de kranten bleven dagenlang goed gevuld.

'Achteraf moet je zeggen dat mijn bericht niet objectief en zuiver was,' zegt de opsteller van het politiebericht (die op staande voet moet worden ontslagen). Buurtbewoners is het feestje van de elfde helemaal niet opgevallen.
Het blijkt te gaan om een 'doordeweeks' potje provoceren van een stel Marokkaanse buurtlastpakken.

Bieslog: 2001-09-23

Wim de Bie heet eigenlijk Mao Zedong.

En de intervieuw bij 2 vandaag dan, waarop je wijselijk niet reageert? Waarbij ze rechtvaardigen wat er is gebeurt. En daarbij wordt het tot op de dag van vandaag door moslims gerechtvaardigd wat er is gebeurt. Kijk maar naar Spiermans. En kijk maar naar die gast in dit topic. Sorry, gaat er bij mij niet in dat de heren al op straat stonden te dansen (doen ze nooit) voordat het vliegtuig erin ramde.

En geloof mij maar dat die rectificatie MOEST, om de gemoederen te sussen. Daar durf ik wel wat geld op in te zetten.

So? er gaan ook burgers dood in Irak en Afghanistan.

So? :roflol:
Brainwashcase... Als dergelijke ****s nu eens wat minder over allaaah zouden roepen en wat meer over hun burgers. But they couldn't care less about them.

In hun ogen wel, want ze gaan naar de hemel.

Laat ze zichzelf dan overhoop knallen. Allahopeenhoutvlot... wat een logica.

kwist niet dat homogedrag toelaatbaar was in de moslimwereld:rolleyes:
Goh, dat jij bepaalt wat toelaatbaar is. 'k Weet nu wel hoe een post met het niveau van een k*tscheet eruit ziet.

En de intervieuw bij 2 vandaag dan, waarop je wijselijk niet reageert? Waarbij ze rechtvaardigen wat er is gebeurt. En daarbij wordt het tot op de dag van vandaag door moslims gerechtvaardigd wat er is gebeurt. Kijk maar naar Spiermans. En kijk maar naar die gast in dit topic. Sorry, gaat er bij mij niet in dat de heren al op straat stonden te dansen (doen ze nooit) voordat het vliegtuig erin ramde.

En geloof mij maar dat die rectificatie MOEST, om de gemoederen te sussen. Daar durf ik wel wat geld op in te zetten.

Wijselijk niet op reageert? Hou toch op man, dat was vlak na de gebeurtenissen. Wat ik neerzet zijn rectificaties van een week er na. Nu ga je het zo verdraaien dat het moest gerectificieerd worden om de gemoederen te sussen, een typisch rechtse reactie er dan maar van maken?

Natuurlijk zijn er personen geweest die heb gejuicht na 9-11, maar zelfs in Gaza was het maar een klein groepje terwijl de rest wezenloos toekeek en zijn hoofd schudde. Maar ja zelfbevestigend nieuws doet het nog steeds het beste.

On-topic, geloof dat alles over Ince en zijn onzalige wel gezegd is verder. Die man zorgt eerder voor afscheiding dan voor toenadering. Maar goed sommigen willen niet eens toenadering en ik durf mijn geld er op te zeten dat sommigen het alleen maar toejuichen dat dit soort achterlijke plannen de wereld in worden geschoten. Is een mooie aanleiding om gelijke iedere allochtoon te bashen. Want je weet, 1 allochtoon = alle allochtonen. (om maar in de wereld te blijven van achterlijke uitspraken).

Zet nou eens je oogkleppen af, jemig. Hoe zit onze wereld eruit 6 jaar na dato? Vooral blijven geloven dat we dit wel eeuwen vol kunnen houden ja. Heel goed voor je kids en kleinkids :rolleyes:

Alles draait om rechts en links, er is geen tussenmoot meer. Je bent voor of je bent tegen. Maar als je voor die gasten bent, kom dan aub met normale argumenten dan een rectificering van de NOS, want dat is net zo geloofwaardig als Sinterklaas.

Die gasten stonden te juichen op straat en dansen en verklaarden VOOR de camera dat het perfect was wat er gebeurde. Klaar, doe je niks aan. En volgens de huidige bronnen zijn dat soort mensen met flinke aantallen gegroeid.

Zet nou eens je oogkleppen af, jemig. Hoe zit onze wereld eruit 6 jaar na dato? Vooral blijven geloven dat we dit wel eeuwen vol kunnen houden ja. Heel goed voor je kids en kleinkids :rolleyes:

Alles draait om rechts en links, er is geen tussenmoot meer. Je bent voor of je bent tegen. Maar als je voor die gasten bent, kom dan aub met normale argumenten dan een rectificering van de NOS, want dat is net zo geloofwaardig als Sinterklaas.

Die gasten stonden te juichen op straat en dansen en verklaarden VOOR de camera dat het perfect was wat er gebeurde. Klaar, doe je niks aan. En volgens de huidige bronnen zijn dat soort mensen met flinke aantallen gegroeid.

:D

Alles draait om rechts en links, er is geen tussenmoot meer. Je bent voor of je bent tegen.

lol @ jezus/VS argument. :roflol:

Maar fijn dat je voor me beslist in welk 'kamp' ik plaats kan nemen. Zwart wit denken, get a grip dude.

'alles draait om rechts en links'. Pffff.

We hebben het niet over alto's als jou...jij hangt liever met een bloem in je haar aan een boom te genieten van de roze jurk van de vriendin van een goede vriend.

Zwart/wit denken dat doen borderliners ook overigens.

We hebben het niet over alto's als jou...jij hangt liever met een bloem in je haar aan een boom te genieten van de roze jurk van de vriendin van een goede vriend.

:roflol:
(ik hou helemaal niet van roze eigenlijk)

maar goed, ik reageer 'liever' (dan wat eigenlijk?) op idiote statements over wat ik schijnbaar moet denken; voor of tegen...

Die eisen van rechts ook altijd.

Terug
Naar boven