XXL Nutrition

Gestopt met roken

Zelda

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
52
Omdat ik al 3 weken aan het hoesten ben heb ik maar besloten het niet meer uit te stellen: ik ben gestopt met roken. Eergisteravond m'n laatste sigaret uitgemaakt en gister van die pleisters gehaald, werkt uitstekend, ik had gister nauwelijks trek in een peuk! Voor het slapen gaan heb ik de pleister er maar afgehaald en ik plak hem vandaag pas weer op als ik trek begin te krijgen.

Iemand ervaring met nicotine pleisters of kauwgom?

Gewoon wilskracht Zelda :P

Ik nu ook weer 8 dagen gestopt , was weer 2 maanden aan het roken na 3,5 jaar gestopt te zijn geweest. ik neem een nicotinekauwgum als ik trek heb.
4 jaar geleden ook proberen te stoppen met pleisters, bij mij hielp dat niet, ik rookte wel al 15 jaar. Met zyban lukte het tijdje later wel.

In ieder geval, veel succes en volhouden!!! Met die troep ben je niks!!

• Topic Starter Topic Starter
Rebel_x zei:
Ik nu ook weer 8 dagen gestopt , was weer 2 maanden aan het roken na 3,5 jaar gestopt te zijn geweest. ik neem een nicotinekauwgum als ik trek heb.
4 jaar geleden ook proberen te stoppen met pleisters, bij mij hielp dat niet, ik rookte wel al 15 jaar. Met zyban lukte het tijdje later wel.

In ieder geval, veel succes en volhouden!!! Met die troep ben je niks!!

Van zyban heb ik ook wel eens gehoord ja, schijnt goed te werken. Stom he, ik ben 4 jaar geleden ook al eens gestopt maar toen ben ik na een jaar weer begonnen. :duh: Ik was er zo vanaf dat ik heus wel één sigaretje kon roken, not. Maar wel van geleerd hopelijk.

Succes kerel! :thumbs:

Ik ben deze week weer begonnen na langer dan een half jaar geen peuk te hebben aangeraakt :(

het is wel raar zonder rook, maar het went wel. Ergens in mei/juni begin ik weer denk ik.
Succes ermee zelda.

Drink je nu trouwens ook niet meer? ;)

"nee, maar ook niet minder" is dus niet grappig.

heb net weer peuken gehaald!! heerlijk!!

Succes Zelda!!

succes ermee

D. zei:
Drink je nu trouwens ook niet meer? ;)

"nee, maar ook niet minder" is dus niet grappig.

Tuurlijk wel, om gelijk de ergste beproeving maar gehad te hebben ben ik gister naar de kroeg geweest, en heb ik geloof ik 8 bier gedronken in een doorrookte omgeving waar ik de enige niet roker was.

Succes Zelda, volhouden is de boodschap!
Ik begon ook meer te drinken als ik gestopt was en veel vlugger, gewoon
om "iets te doen" te hebben in de kroeg...:p
Maar toch had ik nooit geen kater meer!???

Sorrie ik vind al die pleisters onzin... lekker ingespeelt van de producenten op de zwakte van mensen... als je wilt stoppen moet je gewoon stoppen klaar.. kom op.. je hebt toch wilskracht of niet? gewoon geen peuk aanraken is het beste..

Ben drie jaar geleden gestopt.. zo van de een op de andere dag... als ik op vakantie ben dan rook ik wel een sigaretje als ik op het terrasje zit en als ik uitga enzo en weer eens teveel drink maar ik heb het altijd zelf onder controle... mensen vragen wel eens af hoe ik dat zo kan.. IK ben de baas over wat ik doe en niet de versalving....

iig Succes met het stoppen en volhouden hé..

Socrates zei:
Sorrie ik vind al die pleisters onzin... lekker ingespeelt van de producenten op de zwakte van mensen... als je wilt stoppen moet je gewoon stoppen klaar.. kom op.. je hebt toch wilskracht of niet? gewoon geen peuk aanraken is het beste..

Ben drie jaar geleden gestopt.. zo van de een op de andere dag... als ik op vakantie ben dan rook ik wel een sigaretje als ik op het terrasje zit en als ik uitga enzo en weer eens teveel drink maar ik heb het altijd zelf onder controle... mensen vragen wel eens af hoe ik dat zo kan.. IK ben de baas over wat ik doe en niet de versalving....

iig Succes met het stoppen en volhouden hé..

Vorige keer ben ik ook op wilskracht gestopt, maar nu kies ik ervoor om eerst wat makkelijker van de gewoonte af te komen en de ontwenningsverschijnselen een beetje te verlichten.

respect man ,met wat karakter en die pleisters zal het zeker lukken :thumbs:

ik rook ook al zo lang en kan moeilijk stoppen , ik heb al geprobeerd maar dan word ik midden in de nacht wakker met waanideen en loop ik toch snel naar de winkel .

stoppen met roken is een hel , maar die pleisters zullen je helpen .

ik ga ook stoppen als ik ondek dat ik niet meer graag rook

Ik ben afgelopen december gestopt, heb geen pleisters of wat dan ook gebruikt. Gaat best goed, alleen tijdens uitgaan is het wel echt ff trillen om geen peuk aan te steken. En in pauzes verveel ik me dood, zowel op me werk als op school. Ik heb ineens tijd over, alleen heb ik nog geen idee hoe ik die tijd op moet vullen.

Succes dermee in ieder geval! Met genoeg wilskracht ben je der zo!

Ik ben ook gestopt, al 1 maand "clean":)

Veel succes gozer

succes! ben zelf nergens verslaafd aan dus kan me er niks bij voorstellen, maar heb al veel mensen om me heen zien stoppen en volgens mij is t echt lastig.

Terug
Naar boven