XXL Nutrition

Gestopt met roken

Bijna al me vrienden roken, maar ik rook niet. Niet aan beginnen is makkelijker dan stoppen;) En bereken eens wat het kost per jaar:eek:

Zelda zei:
Omdat ik al 3 weken aan het hoesten ben heb ik maar besloten het niet meer uit te stellen: ik ben gestopt met roken. Eergisteravond m'n laatste sigaret uitgemaakt en gister van die pleisters gehaald, werkt uitstekend, ik had gister nauwelijks trek in een peuk! Voor het slapen gaan heb ik de pleister er maar afgehaald en ik plak hem vandaag pas weer op als ik trek begin te krijgen.

Iemand ervaring met nicotine pleisters of kauwgom?

Veel succes bro...het gaat je lukken

Die rommel nog nooit aangeraakt.. ik hoop ook niet dat het ooit zal gebeuren .. roken vind ik zo goor ....

Stoppen met roken kan je alleen niet lukken als je niet wilt stoppen met roken.

Nee, het lukt alleen niet als je het niet wil. Als je wilt stoppen dan lukt het je. Anders wil je het niet. Want er is echt geen kunst aan. Je moet het gewoon niet meer doen.

nu niet je vol gaan vreten of alleen maar plofjes gaan roken he;)

Volhouden man!

Anoniem zei:
Nee, het lukt alleen niet als je het niet wil. Als je wilt stoppen dan lukt het je. Anders wil je het niet. Want er is echt geen kunst aan. Je moet het gewoon niet meer doen.
Juist, zelfde als met junkfood:D

• Topic Starter Topic Starter
volhouden kerel. Ben nooit ergens verslaafd aan geweest gelukkig dus heb geen idee hoe het is, of kan je trainen ook een verslaving noemen :o
heel veel suc6 ermee iig

Masters zei:
volhouden kerel. Ben nooit ergens verslaafd aan geweest gelukkig dus heb geen idee hoe het is, of kan je trainen ook een verslaving noemen :o
heel veel suc6 ermee iig

Dacht dat jij sinds kort een andere verslaving had ;)

Ik ben nu zes maanden gestopt en de truc is inderdaad niet uitstellen en ook niet denken dat 1 sigaret geen kwaad kan. Ik rookte eerst een pak per dag.

Succes!! :thumb:

Ben nu bijna 2 jaar gestopt, had vanaf me 14e gerookt ofzo.
Ben gestopt zonder pleisters of kauwgom of wat dan ook, maar dat lukte waarschijnlijk ook omdat ik er helemaal klaar mee was.

Wat ook scheeld hoe je thuis situatie is, als daar niet gerookt wordt is de verleiding ook veel minder groot om zelf weer wat op te steken.

Maar succes kerel, en gewoon niet meer beginnen. :D

Ben jij dat Mark NL?

Langzaam afbouwen als je in eenx stopt uit t niets is t veel moeilijker. Elke dag paar sigareten minder roken....zo bouw je t af. Heeft bij mn vriend geholpen. Hij heeft geen pleisters of kauwgom gebruikt. Nu is ie meer dan 1jr gestopt en vind ie t zelfs vies als mensen om hem heen roken.

Suc6 met alles!! Als je echt wilt lukt t je zeker!!

• Topic Starter Topic Starter
Update: nog steeds gestopt, op één sigaretje na van Testo op de pinda-party :o, en het weekend ervoor een paar trekjes. Ik ga vanaf nu ook geen trekjes meer nemen enzo want voor je het weet rook je weer. :)

kben vanaaf medio november gestopt(uiteraard nie wachten tot nieuwjaar dat werkt niet:P) na 6 jaar gerookt te hebben.. heb geen kanker stok meer aangeraakt :D

Netjes Zelda. Keep it up! Jammer genoeg rook ik zelf nog steeds.:duh: :headbang:

Terug
Naar boven