Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zal het proberen..met die kuiten.
Er is alleen mij eens verteld dat kuiten alleen goed kunnen groeien bij minimaal 14 tot 20 herhalingen vandaar dat ik iets lichter ga.
Heb jij daar een andere mening over?

• Topic Starter Topic Starter
Zal het proberen..met die kuiten.
Er is alleen mij eens verteld dat kuiten alleen goed kunnen groeien bij minimaal 14 tot 20 herhalingen vandaar dat ik iets lichter ga.
Heb jij daar een andere mening over?

Ik doe 3 sets van 15 herhalingen met kuiten en met 150 lukt het me net aan.
Heb van nature dunne kuiten is ook genetisch he sommigen hebben dikke kuiten en doen er niks aan, ik moet er hard voor werken.

Zo Franco ff lekker genieten van de spierpijn. Een fijne jaarwisseling jongen!

Ik doe 3 sets van 15 herhalingen met kuiten en met 150 lukt het me net aan.
Heb van nature dunne kuiten is ook genetisch he sommigen hebben dikke kuiten en doen er niks aan, ik moet er hard voor werken.

Is inderdaad ook genetisch bepaald. Moet je de kuiten en benen van de gemiddelde Maori bekijken, daar zal menig bb-er jaloers op zijn :D

Verder lekker getraind zo rond de feestdagen Franco, je gaat lekker! Alle goeds en groots gewenst voor het nieuwe jaar!

Zo Franco ff lekker genieten van de spierpijn. Een fijne jaarwisseling jongen!

Jij ook fijne jaarwisseling en succes met je doelen in 2009!

Is inderdaad ook genetisch bepaald. Moet je de kuiten en benen van de gemiddelde Maori bekijken, daar zal menig bb-er jaloers op zijn :D

Verder lekker getraind zo rond de feestdagen Franco, je gaat lekker! Alle goeds en groots gewenst voor het nieuwe jaar!

Al die Polynesische volkeren zijn flink, maar ook vaak een buikje :D
Bedankt! jij ook alvast gelukkig nieuwjaar.
Ben wel hardcore: vroeg in de avond nog maar ff snel in mijn homegym borst+biceps doen. :p
Daarna aan de oliebollen!

Groet Franco

Warming up met eerst 2 kilometer hardgelopen.
Daarna op en neer joggen op een afstand van 30 meter en op commando 30 keer knieheffen en 30 keer hakken naar de billen meteen erachter, vervolgens weer joggen en 30 keer knieheffen en hakken billen meteen erachter.

Toen nog rondjes kruislinks gelopen, en afgewisseld met gezicht naar buiten/ gezicht naar binnen.

Toen de rest volgens onderstaand schema met de volgende herhalingen (11/9/7/5):

Benen:

* Squat: 94/99/103/107

* Stiff Leg Deadlift: 100/100/100/100

* Leg extension: 40/40/40/40

* Leg Curl: 40/40/40/40

* (15/15/15 herh) Standing Calf Raise: 150/150/150/150

Heftige training, nu lekker een shake.

Groet Franco

Benen trainen na het hardlopen; doe het ook graag, maar is wel een stuk zwaarder als omgekeerd. Gelukkig nieuwjaar alvast toegewenst.:D

Netjes man, zal wel zwaar geweest zijn met die verminderde rust pauzes tussen door.
Beste wensen nog voor het nieuwe jaar. ;)

Beste wensen

Vandaag Rug + Buik aangepakt.

Warming up met eerst 5 rondjes van circa 300meter joggen.
Daarna op en neer joggen op een afstand van 30 meter en op commando 30 keer knieheffen en 30 keer hakken naar de billen, vervolgens weer joggen en 20 keer knieheffen en hakken billen.

Daarna de garage in en twee rondje 'bearwalk' en 2 rondjes 'kikkersprongen' gedaan.

Toen de rest volgens onderstaand schema met de volgende herhalingen (11/9/7/5):

Rug:

* Chinnen

* 'Dimmel’ Deadlift: 92/92/104/104
* Dumbbell Row: 34/42/42/42

* DB Shrugs: 40 per DB (4x10)

* Buik: schuin 16/20/22 herhalingen

In 70 minuten gedaan.
Groet Franco

Ik heb geen zin meer om elke keer te loggen dus zet mijn log op slot.Ik blijf wel trainen!
Misschien dat ie ooit weer eens opengaat.
bedankt allemaal voor jullie reacties.

Groet franco

Hoi peepz! ik ga weer loggen!

Ik ben tot plus minus Augustus bezig met veel cardio bij want wil wat meer spierdefinitie zien :cool:

Doe er nog wel krachttraining bij maar zoals ik gisteren al voelde gaat het wat minder als je er bij 'cut'.

Ik doe nu Maandag, Woensdag en Vrijdag KT en probeer op de 'rustdagen' cardio er bij te doen en dan 1 dag in de week rust te pakken.

Morgen post ik dan weer een krachttraining en vanavond ff 30 minuten cardio'en

Groet Franco :D

wannner gaat de meester zijn eerste fotoke es posten? :rolleyes:

Hoi peepz! ik ga weer loggen!

Ik ben tot plus minus Augustus bezig met veel cardio bij want wil wat meer spierdefinitie zien :cool:

Doe er nog wel krachttraining bij maar zoals ik gisteren al voelde gaat het wat minder als je er bij 'cut'.

Ik doe nu Maandag, Woensdag en Vrijdag KT en probeer op de 'rustdagen' cardio er bij te doen en dan 1 dag in de week rust te pakken.

Morgen post ik dan weer een krachttraining en vanavond ff 30 minuten cardio'en

Groet Franco :D

Leuk om je weer te kunnen volgen;kun je me misschien wat over sprinten bijbrengen.;):D

Laatst bewerkt:
Dat heb je niet lang volgehouden he... logjunk :p:D.
Mooi dat je weer gaat loggen. Ik neem aan dat je lastig vet verliest, want om nu al in de winter te gaan cutten. Vergeet niet dat in de winter je lichaam vet moeilijk loslaat. Misschien beter over 1a2 maanden beginnen.

Suc6

wannner gaat de meester zijn eerste fotoke es posten? :rolleyes:

Yo Bro! Ben niet zo een showert misschien als ik er eens zin in heb een body pic maar dan zal je zien dat het nog wel ff duurt voordat ik een 'meester' ben ;)

Leuk om je weer te kunnen volgen;kun je me misschien wat over sprinten bijbrengen.;):D

Thanks Dumba! Ik dacht bij mezelf: is wel leuk om feedback te krijgen en je trainingen staan dan ook meteen op 'papier'. Ik ben meer afstandloper beetje gelijke tred met af en toe een versnelling.
Jij bent meer van de sprintjes he :P

Dat heb je niet lang volgehouden he... logjunk :p:D.
Mooi dat je weer gaat loggen. Ik neem aan dat je lastig vet verliest, want om nu al in de winter te gaan cutten. Vergeet niet dat in de winter je lichaam vet moeilijk loslaat. Misschien beter over 1a2 maanden beginnen.

Suc6

Hehehe, ik kreeg afkickverschijnselen!
Klopt dat ik lastig vet verlies heb al eerdere keren eind April/Mei begonnen met meer cardio en op eten letten maar was niet tevreden eind Augustus van het resultaat.
Eens kieke hoe het deze keer gaat dan.

Groet Franco

Laatst bewerkt:
Ga je weer volgen bro ;)

he`s back hehe...
gewoon weer lekker loggen!
Waar blijft die eerste master training van je?

Hopla, we zijn terug vertrokken ... happy lifting

Hopla, we zijn terug vertrokken ... happy lifting
Thanks.

Vandaag de training met 8/8/15:
Ben begonnen met 10m fietsen.

* Leg curl: 34/34/34

* DL: 96/96/96

* Schuin bankdrukken: 50/50/60 (10e rep fail)

* Bent over Raise: 18/18/14

* Calf Raise BB: 116/128/128

* Concentration Curl: 16/16/14

* One Arm Triceps Extension: 12/12/12

Ik weet dat ik in het begin zwaarder moet maar is even wennen.

Groet Franco

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven