The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zal het proberen..met die kuiten.
Er is alleen mij eens verteld dat kuiten alleen goed kunnen groeien bij minimaal 14 tot 20 herhalingen vandaar dat ik iets lichter ga.
Heb jij daar een andere mening over?
Ik doe 3 sets van 15 herhalingen met kuiten en met 150 lukt het me net aan.
Heb van nature dunne kuiten is ook genetisch he sommigen hebben dikke kuiten en doen er niks aan, ik moet er hard voor werken.

Zo Franco ff lekker genieten van de spierpijn. Een fijne jaarwisseling jongen!
Is inderdaad ook genetisch bepaald. Moet je de kuiten en benen van de gemiddelde Maori bekijken, daar zal menig bb-er jaloers op zijn
Verder lekker getraind zo rond de feestdagen Franco, je gaat lekker! Alle goeds en groots gewenst voor het nieuwe jaar!

Warming up met eerst 2 kilometer hardgelopen.
Daarna op en neer joggen op een afstand van 30 meter en op commando 30 keer knieheffen en 30 keer hakken naar de billen meteen erachter, vervolgens weer joggen en 30 keer knieheffen en hakken billen meteen erachter.
Toen nog rondjes kruislinks gelopen, en afgewisseld met gezicht naar buiten/ gezicht naar binnen.
Toen de rest volgens onderstaand schema met de volgende herhalingen (11/9/7/5):
Benen:
* Squat: 94/99/103/107
* Stiff Leg Deadlift: 100/100/100/100
* Leg extension: 40/40/40/40
* Leg Curl: 40/40/40/40
* (15/15/15 herh) Standing Calf Raise: 150/150/150/150
Heftige training, nu lekker een shake.
Groet Franco

Hoi peepz! ik ga weer loggen!
Ik ben tot plus minus Augustus bezig met veel cardio bij want wil wat meer spierdefinitie zien
Doe er nog wel krachttraining bij maar zoals ik gisteren al voelde gaat het wat minder als je er bij 'cut'.
Ik doe nu Maandag, Woensdag en Vrijdag KT en probeer op de 'rustdagen' cardio er bij te doen en dan 1 dag in de week rust te pakken.
Morgen post ik dan weer een krachttraining en vanavond ff 30 minuten cardio'en
Groet Franco![]()

wannner gaat de meester zijn eerste fotoke es posten?![]()

Leuk om je weer te kunnen volgen;kun je me misschien wat over sprinten bijbrengen.![]()

Dat heb je niet lang volgehouden he... logjunk.
Mooi dat je weer gaat loggen. Ik neem aan dat je lastig vet verliest, want om nu al in de winter te gaan cutten. Vergeet niet dat in de winter je lichaam vet moeilijk loslaat. Misschien beter over 1a2 maanden beginnen.
Suc6
Thanks.