AndroidHealthClinic

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
zo hard liep ik eerst ook ongeveer ja. Ben nu wel wat langzamer gaan joggen.
Omdat ik weer zwaarder begin te worden en dan voelt het beter voor de knietjes.

Ik weet het niet precies hoeveel gemiddeld per uur het is is een schatting. Wat weeg jij dan Mug?

Toen ik harder liep toen woog ik 80kg. Nu al weer 84kg en stijgt snel.
Toen ik meer als 90kg woog had ik echt heel snel last van de knieen en enkels,

Toen ik harder liep toen woog ik 80kg. Nu al weer 84kg en stijgt snel.
Toen ik meer als 90kg woog had ik echt heel snel last van de knieen en enkels,

Zeggen meer mensen dat ze last van knieen en enkels krijgen als ze tegen de 100 zijn.
Ik ben nu 105 ofzo en heb er nooit last van gehad.

105 franco , grote kerel ben jij dan

ik weeg 95 en ben 3 cm kleiner dan jij 1m90

dat kan je wel zeggen dan , ik ben juist in gewicht afgenomen , toen ik van jj kwam woog ik 102 ( te zwaar , toen vond ik het niet erg ) ik wil eigenlijk nog wat zakken in gewicht circa 90 , gewoon nog wat droger worden

dat kan je wel zeggen dan , ik ben juist in gewicht afgenomen , toen ik van jj kwam woog ik 102 ( te zwaar , toen vond ik het niet erg ) ik wil eigenlijk nog wat zakken in gewicht circa 90 , gewoon nog wat droger worden

Dat wil ik ook nu, maar ff kijken op welk gewicht ik dan kom.
Wou ik vroeger ook altijd over de 100 wegen was magisch maar als je er eenmaal bent denk je van boeie :cool: gaat om het bf

Vandaag:

8/8/15

• Squat: 106/106/82
  • T Bar Row: 60/60/50
  • Bankdrukken: 80/75/55
  • MP: 40/30/30 tot 10e rep, toen tot 15e rep met 20

• 21en: 30/30 fail bij 17e herh/ 20
  • Kickback: 10/10/10

Vooral 21en was een killer, tijd terug dat ik dit gedaan heb.

Groet Franco

Vind het erg vreemd dat je met zwaarste gewicht begint en steeds lichter gaat. Heeft dat een bepaald voordeel?

Vind het erg vreemd dat je met zwaarste gewicht begint en steeds lichter gaat. Heeft dat een bepaald voordeel?

Ik heb nu ander schema he nu doe ik 8/8/15 herhalingen dus laatste set is pittig zwaar he omdan nog zwaardere gewichten te gebruiken wordt fail.

Bij mijn vorige schema was het juist andersom begon ik met meer herhalingen dan waar ik mee eindigde.

Vandaag:

8/8/15

• Squat: 106/106/82
  • T Bar Row: 60/60/50
  • Bankdrukken: 80/75/55
  • MP: 40/30/30 tot 10e rep, toen tot 15e rep met 20
  • 21en: 30/30 fail bij 17e herh/ 20
  • Kickback: 10/10/10
Vooral 21en was een killer, tijd terug dat ik dit gedaan heb.

Groet Franco

Lekker die 8/815 oefeningen....pff 21-en altijd een killer!

Dit weekend heb ik nog wat aan cardio gedaan.

Gister gefietst, weet de hartslag niet meer maar kwam qua gebruik kcal op 300 in 30 minuten.

Vandaag gelopen, 45 min en gemiddelde hartslag was 160, 800kcal gebruikt.

Groet Franco

800kcal, dat is weer een flinke maaltijd weg gewerkt, goed bezig Franco!

Nog steeds lekker aan het trainen zie ik..! Hoe werkt dat 21en eigenlijk? Tenminste wat is de achterliggende gedachte. Hetzelfde eigenlijk voor het 8/8/15 schema. Heb ik (nog) nergens gezien.

800kcal, dat is weer een flinke maaltijd weg gewerkt, goed bezig Franco!

Thanks Mac! Het gaat echt lekker zit in een 'flow'

Nog steeds lekker aan het trainen zie ik..! Hoe werkt dat 21en eigenlijk? Tenminste wat is de achterliggende gedachte. Hetzelfde eigenlijk voor het 8/8/15 schema. Heb ik (nog) nergens gezien.

Ja, ben nog steeds lekker bezig CD!
Kijk hier een mooi linkje met een gif 21en

Dat schema is voor kracht en massa eerste twee sets met zwaar gewicht en laatste met minder gewicht anders lukt het niet 15 keer.

Morgen weer een lekker kt training posten!

Groet Franco

Okay dus als ik het goed begrijp doe je eerst 7 keer van laag tot midden, dan 7 keer van midden tot hoog en dan 7 keer de hele oefeningen van laag to hoog?

Okay dus als ik het goed begrijp doe je eerst 7 keer van laag tot midden, dan 7 keer van midden tot hoog en dan 7 keer de hele oefeningen van laag to hoog?

Klopt, doe 'm voor de gein eens dan merk je dat biceps training helemaal niet leuk is om te trainen ;)

Alleen op die gif doet ie m niet helemaal zoals er bij de tekst staat, wat er bij de tekst staat dat is juist.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven