MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
belangrijk indeed - effe alles lokaliseren/rijtje zetten - goed plan maken
en dan gewoon weer lekker gaan trainen - maar goed je hebt ook het een en ander achter de rug - neem je tijd en geniet van az ( effe je best he a.s zondag - jullie kunnen het )

en dan gewoon weer lekker gaan trainen - maar goed je hebt ook het een en ander achter de rug - neem je tijd en geniet van az ( effe je best he a.s zondag - jullie kunnen het )

Verdomme, wat lees ik nu??? Kraft is voor AZ:eek: Lekker is dat kraft...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.163

Ben op zich nu ook wel goed bezig met trainen.Gaat wel lekker. Ben beetje aan het freestylen.

Haha, denk dat die Joden het nog moelijk krijgen tegen Alkmaar Zaanstreek

Verdomme, wat lees ik nu??? Kraft is voor AZ:eek: Lekker is dat kraft...

Naja, is beetje raar. Van huis uit ben ik Az'etter maar als Nl club het goed doet in Europa ben ik daarvoor. En ben ook fan van mooi voetbal dus ben eigenlijk ook voor de club die het mooist speelt :o

zeer sterke row's mart! ziet er goed uit.

Hoe gaat het verder met je? beetje opgeknapt? ..

• #2.165
zeer sterke row's mart! ziet er goed uit.

Hoe gaat het verder met je? beetje opgeknapt? ..

Moet toegeven dat ik de rows niet superstrict doe. Maar voel nu wel meer lijkt wel of ik geborred heb.

Hoe het gaat. Ja, heb nu veel verantwoordelijkheid op me. En stuk drukker met dingen regelen, ben ook sneller moe. Nu heb ik het ff wat minder druk, maar kan het allemaal wel handelen verder

Moet toegeven dat ik de rows niet superstrict doe. Maar voel nu wel meer lijkt wel of ik geborred heb.

Hoe het gaat. Ja, heb nu veel verantwoordelijkheid op me. En stuk drukker met dingen regelen, ben ook sneller moe. Nu heb ik het ff wat minder druk, maar kan het allemaal wel handelen verder

nee precies, niet helemaal strikt maar wel echt die pomp voelen! :D

mm, oke goed om te horen. Begrijp dat je het drukker hebt / meer verantwoordelijkheid, maar dat is een kwestie van tijd bro, dat went wel.
Komt goed mattie.

• #2.167
nee precies, niet helemaal strikt maar wel echt die pomp voelen! :D

mm, oke goed om te horen. Begrijp dat je het drukker hebt / meer verantwoordelijkheid, maar dat is een kwestie van tijd bro, dat went wel.
Komt goed mattie.

Thanks, bro. Ik doe iig m uiterste best, meer kan ik niet doen.

Karma on his way

kraft heeft verstand van voetbal - jij bent zeker voor die ....... :rolleyes:

Ook ik weet het één en ander van voetbal;) En tja.. als je uit Amsterdam komt dan moet je wel een vriend van de Joden zijn!

@Kraft,

Ikzelf heb dit niet bewust meegemaakt:( Maar wat een kippenvel filmpje. Het oude ajax...*zucht*

Laatst bewerkt:
  • #2.171
Ook ik weet het één en ander van voetbal;) En tja.. als je uit Amsterdam komt dan moet je wel een vriend van de Joden zijn!

@Kraft,

Ikzelf heb dit niet bewust meegemaakt:( Maar wat een kippenvel filmpje. Het oude ajax...*zucht*

Prachtig was die tijd met het gouden ajax. het Bosman-arrest en de ArenA hebben de club niet veel goeds gedaan de jaren daarna.

• #2.172
Eergister ook getraind, ging voor geen meter. Vandaag weer getraind ging alweer wat beter. Alleen weinig kracht en focus op de compounds :(

Squat: 5x100 / 4x90 / 3x90

Bp: 5x100 / 5x90 / 5x80

Leg ext. 15x77 / 12x77

Legcurl: 12x65 / 8x65

Lying rear db raise: 15x6 / 15x6

Db side raise: 10x12 /10x12 / 6x12

• #2.173
Squat: 8*90/100*6/4*110
Bp: 8*90/5*100/2*110
Bor:8*60/5*80/3*90
Seated overhead triceps ext.: 3*8 32
Triceps trainer bicep curl: 10*32/2*8 42

• #2.174
Deadlift : 6x140/4x160/2x160
Military press: 10x40/6x50/4x60
Bor: 6x60/6x80/2x100
BB shrugs: 15x100/8x162/8x162/10x1130

Moet echt weer inkomen met compounds deadlift ging alweer wat beter als vorige keer. Pas bij shrugs begon het lekker te gaan. Laatste rep van mp moest ik er echt uitpersen

Nette training.

Hey Kraft, hoe gaat het?

Nog trainingen gedaan? En heeft je artikel nog gewonnen?

Aju

• #2.178
Hey Kraft, hoe gaat het?

Nog trainingen gedaan? En heeft je artikel nog gewonnen?

Aju

Hey, Kev! Ja, gaat wel. Alleen nogal druk en daardoor vaak te moe om nog te trainen. Gisteren getraind, alleen sq. en bp. Rest haal ik vanavond in.

Oh yeah! Ik heb gewonnen! Nooit verwacht dat mijn artikel zou winnen :D:D

Hey, Kev! Ja, gaat wel. Alleen nogal druk en daardoor vaak te moe om nog te trainen. Gisteren getraind, alleen sq. en bp. Rest haal ik vanavond in.

Oh yeah! Ik heb gewonnen! Nooit verwacht dat mijn artikel zou winnen :D:D

wat voor artikel kraftmans ?
ik had van de week na az-vitas nog het genoegen om wat az-supporters te vervoeren ri home - aardige peoples die mensen

• #2.180
wat voor artikel kraftmans ?
ik had van de week na az-vitas nog het genoegen om wat az-supporters te vervoeren ri home - aardige peoples die mensen

Dit artikel
http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/weet-jij-allemaal-over-oorsprong-bodybuilding-266841/

Door deze poll gewonnen

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ebruari-2011-a-270034/index2.html#post5666900

Tja, mensen uit Alkmaar e.o. zijn sowieso topmensen :D Over AZ supporters hoor je ook zelden of nooit narigheid

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven