- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
belangrijk indeed - effe alles lokaliseren/rijtje zetten - goed plan maken
en dan gewoon weer lekker gaan trainen - maar goed je hebt ook het een en ander achter de rug - neem je tijd en geniet van az ( effe je best he a.s zondag - jullie kunnen het )
Kraft is voor AZ
Lekker is dat kraft...belangrijk indeed - effe alles lokaliseren/rijtje zetten - goed plan maken
en dan gewoon weer lekker gaan trainen - maar goed je hebt ook het een en ander achter de rug - neem je tijd en geniet van az ( effe je best he a.s zondag - jullie kunnen het )
Verdomme, wat lees ik nuKraft is voor AZ
Lekker is dat kraft...

zeer sterke row's mart! ziet er goed uit.
Hoe gaat het verder met je? beetje opgeknapt? ..
Moet toegeven dat ik de rows niet superstrict doe. Maar voel nu wel meer lijkt wel of ik geborred heb.
Hoe het gaat. Ja, heb nu veel verantwoordelijkheid op me. En stuk drukker met dingen regelen, ben ook sneller moe. Nu heb ik het ff wat minder druk, maar kan het allemaal wel handelen verder

nee precies, niet helemaal strikt maar wel echt die pomp voelen!
mm, oke goed om te horen. Begrijp dat je het drukker hebt / meer verantwoordelijkheid, maar dat is een kwestie van tijd bro, dat went wel.
Komt goed mattie.
Verdomme, wat lees ik nuKraft is voor AZ
Lekker is dat kraft...

kraft heeft verstand van voetbal - jij bent zeker voor die .......![]()

kraft heeft verstand van voetbal - jij bent zeker voor die .......![]()
En tja.. als je uit Amsterdam komt dan moet je wel een vriend van de Joden zijn!
Maar wat een kippenvel filmpje. Het oude ajax...*zucht*Ook ik weet het één en ander van voetbalEn tja.. als je uit Amsterdam komt dan moet je wel een vriend van de Joden zijn!
@Kraft,
Ikzelf heb dit niet bewust meegemaaktMaar wat een kippenvel filmpje. Het oude ajax...*zucht*

Hey Kraft, hoe gaat het?
Nog trainingen gedaan? En heeft je artikel nog gewonnen?
Aju

Hey, Kev! Ja, gaat wel. Alleen nogal druk en daardoor vaak te moe om nog te trainen. Gisteren getraind, alleen sq. en bp. Rest haal ik vanavond in.
Oh yeah! Ik heb gewonnen! Nooit verwacht dat mijn artikel zou winnen![]()
wat voor artikel kraftmans ?
ik had van de week na az-vitas nog het genoegen om wat az-supporters te vervoeren ri home - aardige peoples die mensen
Over AZ supporters hoor je ook zelden of nooit narigheid