Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dit artikel
http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/weet-jij-allemaal-over-oorsprong-bodybuilding-266841/

Door deze poll gewonnen

http://forum.dutchbodybuilding.com/...ebruari-2011-a-270034/index2.html#post5666900

Tja, mensen uit Alkmaar e.o. zijn sowieso topmensen :D Over AZ supporters hoor je ook zelden of nooit narigheid

dat heb je mooi neergezet - ik had het nog niet gezien - mijn stem heb je :)
idd gelukkig zijn er ook nog normale supporters

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
dat heb je mooi neergezet - ik had het nog niet gezien - mijn stem heb je :)
idd gelukkig zijn er ook nog normale supporters

Je mag best stemmen maar de enquete is gesloten.

Als ik weer eens een artikeltje schrijf mag je op me stemmen :p

Korte trainingen kraft?! Of heb je de intensiteit lekker hoor liggen, een minuutje rust tussen sets en oefening door?

• #2.185
Korte trainingen kraft?! Of heb je de intensiteit lekker hoor liggen, een minuutje rust tussen sets en oefening door?

Kort maar kraftig, zullen we maar zeggen. Idd, neem niet al teveel rust tussen sets.

Squats: 5x90/5x110/2x130
Incline bp:5x80/4x80/3x80
Bor: 7x80/4x90/3x90
BB curl: 6x50/5x50/4x50
Seated tri. ext. met triceps trainer: 3x42/8x32/8x32

Hoe gaat het met je fysiek, boek je daar ook nog progressie mee?

• #2.187
Hoe gaat het met je fysiek, boek je daar ook nog progressie mee?

Nja, ik was goed bezig. Maar door bepaalde omstandigheden zat ik een tijdje in een dip. Maar sinds vanavond heb ik weer cardio opgepikt door lekker buiten een half uur te fietsen. Wil ik weer opvoeren. Ben nu 110 bij 194 en bf weet ik niet kan wel wat minder maar is niet echt heel hoog zoals ik het zie in de spiegel

Bro, gewoon paar maandjes cutten, tot 100kg op 10% ofzo ;) .. gewicht bij die lengte is echt goed...hoop dat het beetje goed gaat verder..

succes man.

• #2.189
Bro, gewoon paar maandjes cutten, tot 100kg op 10% ofzo ;) .. gewicht bij die lengte is echt goed...hoop dat het beetje goed gaat verder..

succes man.

Hey Mat! Ja gaat nu weer beter. Ben ook blij dat het weer lente is en zomer wordt. Voel je je toch beter. Nja, voel me zelf eigenlijk altijd beetje ielig als ik 100 weeg. Maar ja, misschien dat anderen het anders zien. Maar moet iig wel wat bf af, ja.

Fijne avond verder, bro.

• #2.190
Deadlift: 8x160/3x180/1x180.
Mp: 7x60/3x62.5/2x62.5
Rom. Dl: 8x100/6x110/4x120
Bb shrugs: 10x120/10x162

Heerlijk getraind :)

• #2.191
Squat: 5x120/3x125/2x125
Front squat: 5x60/3x70/3x70
Benchpress: 6x100/3x110/6x90
Leg extensions: 15x86/2x10x86
Leggirls: 8x76/2x6x76
Lying db rear raise: 3x8x12
Seating db sie raise: Toen gebeurde er wat: ik zat lekker met teeveetje aan met muziek me klaar te maken voor de laatste oefening komt er ineens een sissend geluid uit de tv en ineens BANG en een grote wolk rook er uit. Ik was bang! Dacht dat die in de hens zou vliegen dus deed het raam open om m uit het raam te gooien, maar het was alleen rook en niet zo een beetje ook. Zat en zit nog steeds te trillen op mn benen. Zoals je wel begrijpt heb ik de laatste oefening niet gedaan :(

Squat: 5x120/3x125/2x125
Front squat: 5x60/3x70/3x70
Benchpress: 6x100/3x110/6x90
Leg extensions: 15x86/2x10x86
Leggirls: 8x76/2x6x76
Lying db rear raise: 3x8x12
Seating db sie raise: Toen gebeurde er wat: ik zat lekker met teeveetje aan met muziek me klaar te maken voor de laatste oefening komt er ineens een sissend geluid uit de tv en ineens BANG en een grote wolk rook er uit. Ik was bang! Dacht dat die in de hens zou vliegen dus deed het raam open om m uit het raam te gooien, maar het was alleen rook en niet zo een beetje ook. Zat en zit nog steeds te trillen op mn benen. Zoals je wel begrijpt heb ik de laatste oefening niet gedaan :(

The **** kraft, net zoals je in films ziet?

nice bench by the way
was het een philips-tv
nee ik denk dat je raar zit te kijken als het je overkomt

• #2.194
aan de andere kant , je was nu wel snel ter plekke om maatregelen te nemen
voor hetzelfde lag je te pitten en had je de tv aangelaten

• #2.196
Nja, was op zolder tijdens trainen. Als ik klaar ben zet ik m uit. Maar idd, dat had ook gekund, ja

gewoon nieuwe tv kopen, niet opeens zonder muziek gaan trainen :P wel strakke trainingen btw

• #2.198
Ben er niet zo vaak maar, maar gaat nogsteeds prima hier kerel! Goed om te zien dat je weer lekker bezig bent.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven