- Waardering
- 22.094
dat chalk only zegt me effe niks maar 190 zit er wel in denk ik
Chalk only bedoel ik mee. Reg. grip, no belts & straps. Alleen wat magnesium

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat chalk only zegt me effe niks maar 190 zit er wel in denk ik

Chalk only bedoel ik mee. Reg. grip, no belts & straps. Alleen wat magnesium![]()
Ik denk dat dit wel een toepasselijke foto is voor dit topic Mart! Lekkere deadlift man, denk dat inderdaad die 190kg volgende keer MOET lukken
![]()

dan vind ik het dubbel zo knap , want als ik bij de 180 ben dan ga ik toch echt wel aan de belt/straps
Jammer van je training, kun je soms hebben. Mijn training ging vanavond ook niet echt lekker dusja...
Btw.. die fysieken van die 2 pics ziet er toch stukken beter uit als wat er tegenwoordig op podium staat, Cutler, Winkelaar etc..??
Is allemaal copy paste van andere sites. Ja, soms heb je is dat trainingen niet lekker gaan.
Je denkt misschien van Kraft update veel in de pro sectie, hij zal wel fan zijn van de Cutlers, Winklaars, Oma's en Greene's van deze wereld. Welnee, ik doe het alleen maar voor de karm. Wordt daar veel gegeven. Ik kijk niet eens de filmpjes die ik postIs allemaal copy paste van andere sites.
Waar ik wel fan van ben zijn de 70's en 80's fysieken zoals Platz, Columbu, Waller en Zane. Dat is tenminste nog 'bereikbaar' in tegen stelling tot die gasten van tegenwoordig die weet ik veel allemaal in hun lichaam douwen met hun smerige Gh guts.
Ik kijk wel altijd even in de pro sectie naar je filmpjes, zitten soms wel leuke dingen tussen. Vooral die filmpjes uit de 70's en 80's, zoals van die politie agent toen, mooi filmpje. Ja, soms heb je is dat trainingen niet lekker gaan.
Je denkt misschien van Kraft update veel in de pro sectie, hij zal wel fan zijn van de Cutlers, Winklaars, Oma's en Greene's van deze wereld. Welnee, ik doe het alleen maar voor de karm. Wordt daar veel gegeven. Ik kijk niet eens de filmpjes die ik postIs allemaal copy paste van andere sites.
Waar ik wel fan van ben zijn de 70's en 80's fysieken zoals Platz, Columbu, Waller en Zane. Dat is tenminste nog 'bereikbaar' in tegen stelling tot die gasten van tegenwoordig die weet ik veel allemaal in hun lichaam douwen met hun smerige Gh guts.

columbu/zane maar toch ook arnold blijven mooie voorbeelden -al kon ik toch ook wel genieten van coleman/levrone - ieder tijdperk heeft zo zijn suppies![]()

Haha, je karm level is inderdaad sky high!Ik kijk wel altijd even in de pro sectie naar je filmpjes, zitten soms wel leuke dingen tussen. Vooral die filmpjes uit de 70's en 80's, zoals van die politie agent toen, mooi filmpje.
Daar denken we dus hetzelfde over, ook ik ben fan van de 70's en 80's fysieken! Veel mooier en inderdaad meer "bereikbaar".
columbu/zane maar toch ook arnold blijven mooie voorbeelden -al kon ik toch ook wel genieten van coleman/levrone - ieder tijdperk heeft zo zijn suppies![]()

Tijdperk van Coleman is niet meer realistisch.. imo. Ook was de hele hype er omheen minder wat mij meer aanspreekt. Maja.. ieder ze ding![]()
Tijdperk van Coleman is niet meer realistisch.. imo. Ook was de hele hype er omheen minder wat mij meer aanspreekt. Maja.. ieder ze ding![]()
Welk filmpje was dat dan??
Van Sergio Oliva, preparing for his comeback 1985. Was door Flash1982 gepost zag ik
Levrone ging ook nog wel. Coleman is net wat Train & Gain zegt onrealistisch. Ook al zijn sommige filmpjes wel leuk van 'm vooral hoe hij praat
+ één
klopt ook wel - ik vind/vond zijn trainingsvideo's altijd wel motiverend en ook humoristisch
H4rdkoor
Incline bb bench: 3x5 80
Incline db press: 3x4 32
Upright row: 3x8 40
Bent over raise: 2x8 40