MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Meestal 45 minuten of uurtje. Toevallig gister idd half uurtje. Eerst trainde ik tegen de 2 uur maar buffer wordt je daar echt niet van

True., doe zelf meestal anderhalf uur maar dat kom omdat ik nog wel eens wat praat:o tussen de oefeningen, nooit tussen de setjes

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.263
True., doe zelf meestal anderhalf uur maar dat kom omdat ik nog wel eens wat praat:o tussen de oefeningen, nooit tussen de setjes

Niks mis mee toch? Praatje maken hoort er ook bij

Trouwens geen tijd gehad om te trainen vandaag.

Laatst bewerkt:
Hier zelfde probleem..

heb niet je hele log door gelezen:p
Maar in 2008: Nu weeg ik 107kg bij 192cm en vind ik mezelf buff genoeg.
Hoe sta je er nu dan voor?:o

• #2.266
Laatst bewerkt:
Zover ik het nu zie. Vanavond wel tijd.

Ben nu 112 bij zelfde lengte. Vind mezelf nu nog helemaal niet buff. Zo zie je maar weer. Hoe het beeld van jezelf kan veranderen in amper 3 jaartjes

Heb je ook een voorbeeld van wat je wilt bereiken wat ook realistisch is, mart? Dus geen Levrone of wie dan ook:P

vanavond pompuuuu beentjes

• #2.269
Heb je ook een voorbeeld van wat je wilt bereiken wat ook realistisch is, mart? Dus geen Levrone of wie dan ook:P

In mn directe omgeving loopt een buffe, sterke gast rond die natural is.Als ik dan toch moet kiezen hem ipv al die roidfiguren uit de 'boekies'

Voel me niet zo lekker, ben moe. Had het toch druk vandaag. Ik heb geen zin om al mn energie uit me te trekken met trainen. Moet ook vroeg op morgen

• #2.270
Deadlift: 4x180/3x185/1x190/5x120
Mp: 8x50/6x55/4x60
Bor: 8x70

K*ttraining. Te hoog begonnen met deadlift. Haal rest morgen wel in

Deadlift: 4x180/3x185/1x190/5x120
Mp: 8x50/6x55/4x60
Bor: 8x70

K*ttraining. Te hoog begonnen met deadlift. Haal rest morgen wel in

Jammer van je training kraft. Je bent nu al een tijd bezig met fullbody, toch? Heb je niet zin om eens iets totaal anders te gaan doen? Bijvoorbeeld Blood & Guts van dorian yates? Hebzelf dit schema 8 weken gedaan (net me laatste training gehad) en ik moet zeggen, dat is echt een lekkere trainings methode! Als je wil kan ik die filmpjes daarvan hier wel ff zetten, laat maar weten!

• #2.272
Jammer van je training kraft. Je bent nu al een tijd bezig met fullbody, toch? Heb je niet zin om eens iets totaal anders te gaan doen? Bijvoorbeeld Blood & Guts van dorian yates? Hebzelf dit schema 8 weken gedaan (net me laatste training gehad) en ik moet zeggen, dat is echt een lekkere trainings methode! Als je wil kan ik die filmpjes daarvan hier wel ff zetten, laat maar weten!

Op zich wel tevreden wat ik met deadlift heb gedaan. maar heb het nogal druk met werk. 't lijkt dat ik veel tijd heb op een dag omdat ik regelmatig post op Dbb maar das dan snel ff in een kwartiertje paar topics/posts. Moet morgen ook vroeg op. Hoop dat ik later in de middag ff powernappie kan doen. En dat het morgen beter gaat. Wil me op korte termijn trouwens ook stuk meer weer toeleggen op cardio. Ik weet niet of dat schema wat jij zegt daarbij past.

Maar wil het zeker wel ff zien, kev :)

Op zich wel tevreden wat ik met deadlift heb gedaan. maar heb het nogal druk met werk. 't lijkt dat ik veel tijd heb op een dag omdat ik regelmatig post op Dbb maar das dan snel ff in een kwartiertje paar topics/posts. Moet morgen ook vroeg op. Hoop dat ik later in de middag ff powernappie kan doen. En dat het morgen beter gaat. Wil me op korte termijn trouwens ook stuk meer weer toeleggen op cardio. Ik weet niet of dat schema wat jij zegt daarbij past.

Maar wil het zeker wel ff zien, kev :)

Die deadlifts zijn bruut ja! Met straps en belt?

Hier is een link waar alle filmpjes op staan, volgorde die je moet aan houden is 3/4/1/2/6/5
http://www.youtube.com/user/blackbird7799#p/u

Heb ook nog 3 artikeltjes over HIT van Dorian:

http://i51.tinypic.com/2cleg8.jpg
http://i53.tinypic.com/de789l.jpg
http://i53.tinypic.com/vr7c5u.jpg

Wat ook lekker is, is dat het maar een uur per training is. Ideaal voor als je weinig tijd hebt dus!

• #2.274
Yup, is no belt, no strap en reguliere grip. Chalk only :D:D Bedankt! Ik ga me er in verdiepen, mat!

Karma on his way

Yup, is no belt, no strap en reguliere grip. Chalk only :D:D Bedankt! Ik ga me er in verdiepen, mat!

Karma on his way

Wut?! Dus geen mixed grip? **** man als ik geen mixed grip doe pak ik 120 denk 6 keer meer niet:eek: Daarin deadlift ik nu met straps en dan gewoon reguliere grip. Onderarmen apart doen en grip is overrated FTW!

Is goed Mart!

cardio na de training is gewoon goed voor je
ik doe het nu een maandje of 4 - en ik ben om

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven