Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nette training.

Oh shit, je hebt niet getraind:P

Ik trek elke dag al..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.303
Nette training.

Oh shit, je hebt niet getraind:P

Moet ff verdelen.. blablabla :D

catping.gif

• #2.304
Net 20 minuten hardgelopen. Voor het eerst sinds lange tijd weer. Was wel hardlopen, stilstaan, hardlopen etc.

Das nie best als je t niet 20 minuten uithoud:P
Of was het hard hard hard lopen

• #2.306
Das nie best als je t niet 20 minuten uithoud:P
Of was het hard hard hard lopen

Klopt, maar heb al dik anderhalf jaar niet hardgelopen. En ik bouw het rustig op en forceer niks. Onthou wel dat ik 112 kilo ben dus ja moet wel wat meesleuren :p

Ja oke wat was je Vet% eigenlijk met 112 kilo's?? zakken de tegeltjes onderje weg :P?

gebeurd hier nog wat trouwens? buiten fappen :p

Net dat laagje waardoor je soft lijkt zeker.

• #2.311
Laatst bewerkt:
desondanks, nette training !

:roflol:

Ah mooi ik kan weer karma aan je geven kraft!

20 minuten vind nog wel goed hoor. Paar weken geleden ging eens lopen en na 8 minuten was ik weer thuis:roflol:

• #2.315
Ah mooi ik kan weer karma aan je geven kraft!

20 minuten vind nog wel goed hoor. Paar weken geleden ging eens lopen en na 8 minuten was ik weer thuis:roflol:

Bedankt, nu heb ik 1426 karmapunten :wanker:

Je moet hardlopen ook opbouwen. Je had eigenlijk moeten doorzetten. Een tip: koop nieuwe hardloopschoenen, dan ga je wel hardlopen anders vind je het zonde dat je ze gekocht hebt :P

Je kan toch lekker joggen bij het Uitgeestermeer of whatever? Je pakt je auto zet 'm daar neer en loop je daar een rondje, lekker in de natuur!

• Like
Waarderingen: Sigi
Goed bezig met die intervaltraining, Kraft: heeft dit nog een functie of ga je volgend jaar Rotterdam lopen? ;)

Bedankt, nu heb ik 1426 karmapunten :wanker:

Je moet hardlopen ook opbouwen. Je had eigenlijk moeten doorzetten. Een tip: koop nieuwe hardloopschoenen, dan ga je wel hardlopen anders vind je het zonde dat je ze gekocht hebt :P

Je kan toch lekker joggen bij het Uitgeestermeer of whatever? Je pakt je auto zet 'm daar neer en loop je daar een rondje, lekker in de natuur!

1426:eek: Heb er 195:o

Haha, van die hardloopschoenen is een goede! Als ik ga lopen is het meestal in de duinen van bakkum;) loopt lekker daarzo!

• #2.318
Goed bezig met die intervaltraining, Kraft: heeft dit nog een functie of ga je volgend jaar Rotterdam lopen? ;)

Is geen intervaltraining. Is gewoon opbpuwen omdat mijn conditie nog niet toereikend is :o

Ja, wie weet eens een marathonnetje

1426:eek: Heb er 195:o

Haha, van die hardloopschoenen is een goede! Als ik ga lopen is het meestal in de duinen van bakkum;) loopt lekker daarzo!

Nu al weer 1431 :eek:

kan je niet beter op vlak parcours lopen? Hou je volgens mij langer vol als beginner zijnde. Bakkum? Loop je dan langs Hennie Huisman? :p

Laatst bewerkt:
Nou ik heb vandaag toch heerlijk een uur hardgelopen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven