MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.281
dat is idd ideaal maar dan ben je teveel in de gym naar mijn inzicht
ik vind 4x genoeg , dus vandaar erna - het verlengt de trainingstijd wel weer
keuzes , keuzes en keuzes

Yep, yep, yep. Keuzes, ja. Ben iemand die snel aan keuzestress leidt :(

Rdl: 6x120/4x130/2x162
Bor: 7x90/4x70
Bb shrugs: 10x130/10x162/8x162

Ging heerlijk :)

Yep, yep, yep. Keuzes, ja. Ben iemand die snel aan keuzestress leidt :(

Rdl: 6x120/4x130/2x162
Bor: 7x90/4x70
Bb shrugs: 10x130/10x162/8x162

Ging heerlijk :)

Lekkere training Kraftmann!

Met jou grip zit het wel goed!

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

dat is idd ideaal maar dan ben je teveel in de gym naar mijn inzicht
ik vind 4x genoeg , dus vandaar erna - het verlengt de trainingstijd wel weer
keuzes , keuzes en keuzes

Cardio hoeft maar een 30min per dag te zijn, dus zou die niet als echte trainingsdagen tellen, toch?

Fur die grip? Nette training btw

of had ik dat al gezegd :roflol:

• #2.285
a**slikkers onder elkaar, jeweetzelluf :roflol:

Maar ff serieus, DL je zonder straps voor je grip? Waarom doe je geen aparte griptraining en concentreer je je bij de DL alleen op rug?

• #2.287
a**slikkers onder elkaar, jeweetzelluf :roflol:

Maar ff serieus, DL je zonder straps voor je grip? Waarom doe je geen aparte griptraining en concentreer je je bij de DL alleen op rug?

Ik wil graag raw sterker worden op de drie mainlifts. Ik zou niet weten waarom ik bij dat gewicht op de deadlift straps moet gebruiken, als ik 200+ doe a la. En wat voor griptraining? Rock n rolls ofzo of rolling thunders? Nah, ik zie dl zonder straps wel als griptraining. Met bor gebruikte ik wel straps en daar heb ik me goed op de rug geconcentreerd

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:58 ----------

Cardio hoeft maar een 30min per dag te zijn, dus zou die niet als echte trainingsdagen tellen, toch?[/QUOTE]

na een kt is 20 a 30 min zat
als ik alleen cardio op de dag erna dan zou ik voluit gaan voor 50 min
goed voor je vetverbranding

• #2.289

Cardio hoeft maar een 30min per dag te zijn, dus zou die niet als echte trainingsdagen tellen, toch?

goed voor je vetverbranding[/QUOTE]

D8 dat jij een Hiit aanhanger was

goed voor je vetverbranding

D8 dat jij een Hiit aanhanger was[/QUOTE] klopt ik doe nu zo'n 20 a 25 hiit na de kt - bevalt erg goed
maar het komt wel eens voor dat ik een ochtend alleen cardio doe dan ga ik echt voor de 50 min :D

• #2.291
Kan je niet beter direct na de krachttraining, iets met eiwitten en kh's tot je nemen ipv meteen na kt nog ff jezelf een half uur uitputten met cardio?

het is het gevoel - ik vind het heerlijk om dan nog effe 20 min mezelf in het zweet te fietsen
je ben toch effe iets anders bezig - conditioneel ook - ik geloof ook dat het mij wat oplevert t.a.v de kt - qua uithoudingsvermogen

• #2.293
het is het gevoel - ik vind het heerlijk om dan nog effe 20 min mezelf in het zweet te fietsen
je ben toch effe iets anders bezig - conditioneel ook - ik geloof ook dat het mij wat oplevert t.a.v de kt - qua uithoudingsvermogen
Hmm, ik loop liever op een rustdag dan even 6 kilometer om een meertje heen. Moet ik maar weer 'es oppakken

'goed getraind' of 'nette training'

• #2.295
Kan ik hier karma halen??

Nette training!!!

• #2.297
Kan ik hier karma halen??

Nette training!!!
Tuurlijk! Er is karma genoeg voor iedereen!

Bedankt, dat je 'nette training' zegt, doet me echt goed. kan er weer een tijdje tegen aan!

Trouwens nette bench heb je. Doen er niet veel na hier op dbb

Hahaha
Ja bench is het enige wat goed is denk ik zo., squat en deadlift veels te lang mee gewacht

• #2.300
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven