AndroidHealthClinic

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.321
Net 30 minuten gejogged. Weer af en aan lopen en hardlopen. Ging beter als eergisteren. Merk dat mn luchtwegen ook 'loskomen'

Fijne paasdagen broeder.. keep it up met trainen etc.

• #2.324
Loop in me stad.. eerst rondje om me wijk ong 4 kilometer., dan op een stuk van ong 150 meter hele tijd heen en weer heen sprint terug langzaam heen wat sneller dan weer sprint, langzaam sneller, sprint enz enz tot me sprint niet veel harder is dan me langzame stuk :o

• #2.326
Loop in me stad.. eerst rondje om me wijk ong 4 kilometer., dan op een stuk van ong 150 meter hele tijd heen en weer heen sprint terug langzaam heen wat sneller dan weer sprint, langzaam sneller, sprint enz enz tot me sprint niet veel harder is dan me langzame stuk :o

Lekkere manier om vet te verbranden

Jaa wil k nu ook ff naar de 10 % ongeveer., zit nu 15 vandaag niet gegaan nu ook geen zin meer morgen werken daarna lekker rennen doe je mee:P

• #2.328
Jaa wil k nu ook ff naar de 10 % ongeveer., zit nu 15 vandaag niet gegaan nu ook geen zin meer morgen werken daarna lekker rennen doe je mee:P

Nja, ik ga morgenavond ook weer lekker rennen. Samen? Is goed, maar het lijkt me sterk dat je woont in de uithoek waar ik helemaal woon :P

• #2.331
Net weer opbouwende gejogged. Dus hardlopen>lopen>hardlopen etc. Ging niet erg lekker vandaag. Kan misschien komen omdat ik zwaar getafeld heb (gourmetten) dus alleen maar vet en eiwitten. Geen kh's

Net weer opbouwende gejogged. Dus hardlopen>lopen>hardlopen etc. Ging niet erg lekker vandaag. Kan misschien komen omdat ik zwaar getafeld heb (gourmetten) dus alleen maar vet en eiwitten. Geen kh's

Inderdaad: laat die eiwitten maar zitten voor het spierherstel en eet pasta voordat je gaat hardlopen ... ;)

• #2.333
Inderdaad: laat die eiwitten maar zitten voor het spierherstel en eet pasta voordat je gaat hardlopen ... ;)

Ja idd, vrijdag had ik spaghetti gegeten en toen ging het stuk beter! Maar ja, ik kan gourmetten natuurlijk niet laten staan :p

• #2.334
Kettlebell warming up: 16 kilo

Full Front squats: 8x60/8x65/5x70/2x70

Leg extension: 10x95/10x95/10x95

legcurls: 10x65/10x65/10x65

Bp: 8x70/8x80/8x90/3x100

Had echt zin om weer te krachttrainen na een week dat niet gedaan te hebben. Ik wou ook nog bor en side raises doen maar werd misselijk tijdens bp. Morgen hardlopen als ik tijd heb.

hoe zag je kettlebeloefeningen eruit
vraag ik omdat ik toevallig vandaag een lesje heb gevolgd

Zo ... Kraft wordt ook al getraind door een vrouw! ;):D

• #2.337
sterke presses mijn broer

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven