- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes! Werd het niet te warm? Als ik hardloop doe ik het altijd na achten 's avonds. Is het wat koeler met dit weer
Zometeen na trainen weer uurtje denk ikWerd wel aardig warm.. petje op vink al goed helpenZometeen na trainen weer uurtje denk ik
Fijne paasdagen broeder.. keep it up met trainen etc.
Loop in me stad.. eerst rondje om me wijk ong 4 kilometer., dan op een stuk van ong 150 meter hele tijd heen en weer heen sprint terug langzaam heen wat sneller dan weer sprint, langzaam sneller, sprint enz enz tot me sprint niet veel harder is dan me langzame stuk![]()
Jaa wil k nu ook ff naar de 10 % ongeveer., zit nu 15 vandaag niet gegaan nu ook geen zin meer morgen werken daarna lekker rennen doe je mee![]()

Nja, ik ga morgenavond ook weer lekker rennen. Samen? Is goed, maar het lijkt me sterk dat je woont in de uithoek waar ik helemaal woon![]()
Net weer opbouwende gejogged. Dus hardlopen>lopen>hardlopen etc. Ging niet erg lekker vandaag. Kan misschien komen omdat ik zwaar getafeld heb (gourmetten) dus alleen maar vet en eiwitten. Geen kh's

Inderdaad: laat die eiwitten maar zitten voor het spierherstel en eet pasta voordat je gaat hardlopen ...![]()

hoe zag je kettlebeloefeningen eruit
vraag ik omdat ik toevallig vandaag een lesje heb gevolgd

H4rdkoor, he?