Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kraft He? Hoe bedoel je? Omdat ik misselijk werd? :P[/QUOTE zei:Nee ... John en ik hadden in zijn log een discussie over dat de meeste kettlebel-trainingen door vrouwen worden gedaan, haha.![]()
Nee ... John en ik hadden in zijn log een discussie over dat de meeste kettlebel-trainingen door vrouwen worden gedaan, haha.![]()

Ik ben ook geen echte kerel
Mwuah ik doe m met k-bell van 16 kilo en das best pittig als je ff doorzwaai![]()
16 kg en dan bijv een min lang
dan zit je goed stuk

Sterk hoor, Kraft ... vooral met een pronated grip.
Die MP's doe je zeker strict? (want met een PP zou je meer moeten kunnen doen)![]()

Inderdaad man, die grip is echt bizar! Denk dat er weinig op het forum zijn die je dit nadoen kraft, grote respect hoor!
---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------
Nog wat gedaan met Koninginnedag btw? Of gewoon lekker thuis zitten en voorbereiden op je training?![]()
kijk is in de pl sectie 
kijk is in de pl sectie
Moest werken en was rond 3 uur klaar toen maar ff powernappie gedaan voor de training. Had sowieso geen zin om 'leuk' te doen. Je weet wel waarom.![]()

Ja pl sectie inderdaad, komt daar nooit
Ik begrijp inderdaad dat je geen zin had om "leuk" te doen, stom van me.
Staat er voor morgen nog een training gepland?

Wat heb jij gedaan dan? Op't ploin in Limme?
Ik ga morgen maar weer 's hardlopen is al weer bijna week terug. Wil het toch regelmatig blijven doen
En die feest dagen zijn ook slecht hè, al die maaltijden die je mist