XXL Nutrition

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.361
En die feest dagen zijn ook slecht hè, al die maaltijden die je mist:o

Hardlopen is ook lekker als je conditie hebt ja:P

Ja, want jij bent natuurlijk een IFBB Pro die zichzelf voorbereidt op een wedstrijd. Je zou maar een maaltijd missen ;)

Ja, hardlopen is héérlijk :) IDd, wel conditie hebben, ja. Ff door de zure appel heenbijten

1x200 zonder hulpmiddelen
dat ist sehr kräftig
nou effe winnen van de fcu volgende week he

Ja, want jij bent natuurlijk een IFBB Pro die zichzelf voorbereidt op een wedstrijd. Je zou maar een maaltijd missen ;)

Ja, hardlopen is héérlijk :) IDd, wel conditie hebben, ja. Ff door de zure appel heenbijten

Sstt, niet iedereen hoeft te weten dat ik een IFBB pro ben!:p Nee maar het blijft zo met al die feestdagen en, heb meteen het gevoel dat ik een paar kilo inlever dan:(

• #2.364
1x200 zonder hulpmiddelen
dat ist sehr kräftig
nou effe winnen van de fcu volgende week he

Ik gebruikte magnesium das toch een hulpmiddel he :D Ik vind mezelf nog steeds slap hoor zeker voor mn gewicht en trainingsjaren.

Hehe, is spannend in de mickey mouse league. Had trouwens slecht weekend met gambling op de wedstrijden :(

Sstt, niet iedereen hoeft te weten dat ik een IFBB pro ben!:p Nee maar het blijft zo met al die feestdagen en, heb meteen het gevoel dat ik een paar kilo inlever dan:(

Ik heb altijd dat ik een paar kilo erbij krijg! Heb liever dat ik wat kilo inlever ;)

• #2.365
Half uur hardgelopen. Ging beter als vorige keer. Had wel flink tegenwind de heenweg. Ik merk dat ik nieuwe hardloop schoenen moet kopen binnenkort. Zit haast geen demping meer in deze schoenen. Moest nog wel af en toe ff stoppen met hardlopen en weer stukkie lopen. Zit nog steeds in de opbouwfase.

• #2.366
Full front squats: 5x80/4x80/2x90/1x90
Legextensions: 12x105/10x105/10x105
Legcurl: 8x75/8x75/6x75
Decline bp: 10x70/8x80/5x90

Weer geen focus. Wat oefeningen opgeschoven naar volgende training. Decline voelde ik wel branden.

Morgen hardlopen (als ik tijd heb)

Full front squats: 5x80/4x80/2x90/1x90
Legextensions: 12x105/10x105/10x105
Legcurl: 8x75/8x75/6x75
Decline bp: 10x70/8x80/5x90

Weer geen focus. Wat oefeningen opgeschoven naar volgende training. Decline voelde ik wel branden.

Morgen hardlopen (als ik tijd heb)

Als je geen focus hebt en niet echt sterk voelt kun je ook wat hoger in reps gaan zitten en de oefening zeer strict doen:):cool:

Zonder mixed grip 200kg dl, wtf heb jij voor onderarmen dan :D
Bij mij begint dat ding al te rollen boven de 140 :(

• #2.370
Zonder mixed grip 200kg dl, wtf heb jij voor onderarmen dan :D
Bij mij begint dat ding al te rollen boven de 140 :(
Mn bijnaam is de spin. Je mag raden waarom ;) Aan je fotos te zien heb je buffere onderarmen als mij. Ja, ik weet niet. Ik laat gewoon niet los.

Mn bijnaam is de spin. Je mag raden waarom ;) Aan je fotos te zien heb je buffere onderarmen als mij. Ja, ik weet niet. Ik laat gewoon niet los.
Valt denk wel mee in het echt hoor ;) heb vrij dunne ecto onderarmpjes :(
Op de een of andere manier zijn ze altijd vrij slap geweest, met handje knijpen win ik het hooguit van meisjes :D

• #2.373
Valt denk wel mee in het echt hoor ;) heb vrij dunne ecto onderarmpjes :(
Op de een of andere manier zijn ze altijd vrij slap geweest, met handje knijpen win ik het hooguit van meisjes :D

Misschien komt het dat ik goeie grip het mede door de magnesium en ik ben ook al wat jaartjes bezig. Dus ja, kan van alles zijn.
Ikzelf heb vandaag voor het eerst 8x140, 8x150 en dan nog 4x150 gedaan maar hier moet ik absoluut straps voor gebruiken. ( normale grip)

Netjes, Kev! Kan je je sig aanpassen! Misschien nu even 10 kilo eraf halen en dan zonder straps en dan opbouwen?

Misschien komt het dat ik goeie grip het mede door de magnesium en ik ben ook al wat jaartjes bezig. Dus ja, kan van alles zijn.

Netjes, Kev! Kan je je sig aanpassen! Misschien nu even 10 kilo eraf halen en dan zonder straps en dan opbouwen?

Ja zat ik ook aan te denken. Maar weetje, ik pak deadlift echt voor me rug en me onderarmen doe ik apart. Volgende keer ga ik gewoon voor de 160, heb de smaak te pakken:D

Omdat ik er best trots op ben, ik heb maandag 5x100 gebenched:)

Ik denk dat ik ook ga loggen Kraft!

Sterke front-squats mattie! Gaat nogsteeds prima zo te zien!

• #2.376
Ja zat ik ook aan te denken. Maar weetje, ik pak deadlift echt voor me rug en me onderarmen doe ik apart. Volgende keer ga ik gewoon voor de 160, heb de smaak te pakken:D

Omdat ik er best trots op ben, ik heb maandag 5x100 gebenched:)

Ik denk dat ik ook ga loggen Kraft!

Netjes die 5x100. Ben trots op je! Jij komt er wel :)

Leuk dat je ook gaat loggen. Weet je al een naam voor je log? Ik weet een goede! 'Al's Train & Gain Log' :p

Sterke front-squats mattie! Gaat nogsteeds prima zo te zien!
Hey Mat!

Mwuah, wou eigenlijk meer reps doen op de front squat. Heb nog steeds last van concentratie verlies tijdens trainingen. Ene keer gaat het prima andere keer voor geen meter.

Fijne dag, bro

Mooie DL

Als je je fronts met een vrije close stance doet zijn die weights toch nog lekker imo

• #2.378
Mooie DL

Als je je fronts met een vrije close stance doet zijn die weights toch nog lekker imo

Ja, wil me echt gaan richten op front squats. Back squats is niet zo mijn ding. Ik ga me dan ook helemaal richten op front squats. Merk ook dat me core ook flink getraind wordt met front squats

Net klaar met alles. Ik had vanmiddag gaatje om nieuwe hardloopschoenen te kopen. Zijn goede die ik gekocht heb.Ben nu te moe om te trainen, moet ook aan mn rust denken anders red ik het allemaal niet.

Hoe lang heb je gelopen vandaag Kraft?

• #2.380
Niet, was laat thuis en moe. Ik denk dat ik vanavond wel een gaatje heb

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven