Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
Nee inderdaad, kun je beter apart doen dan. Succes!

• #2.384
Goed om te horen dat het lekker ging met lopen! Nu die procentjes bf naar beneden laten gaan en je staat deze zomer ripped!

• #2.386
Ik hoop het. Straks krijg ik weer een kronkel in july dat ik meer op kracht wil trainen en ga bulken :P

Het hele leven gaat in fases, Kraft ... dat moet jij toch onderhand wel weten! ;)

En waarom opeens in juli meer op kracht dan?! :D

• #2.390
  • #2.391
Net 6 km hardgelopen. Heb er zo'n 40 minuten overgedaan. Ging wel lekker met mn nieuwe schoenen. Moest nog wel paar keer ff stoppen en rustig lopen. Ging beter als vorige keer, duurde langer voordat ik voor het eerst moest stoppen en weer stukje moest lopen.

Rustig opbouwen he baas, btw nette training.

Net 6 km hardgelopen. Heb er zo'n 40 minuten overgedaan. Ging wel lekker met mn nieuwe schoenen. Moest nog wel paar keer ff stoppen en rustig lopen. Ging beter als vorige keer, duurde langer voordat ik voor het eerst moest stoppen en weer stukje moest lopen.

Lekker dan! Conditie bouw je altijd wel weer vrij snel op hè?!

gaat nog lekker hier !

6km op 40min moet ik niet aan denken ... dan zijn mijn knieen en enkels om zeep :p

• #2.396
Deadlift: 5x170/4x170/3x185/1x200
Mp: 8x40/6x50/4x65
Rdl: 6x120/5x130/2x130
BB shrugs: 12x130/10x150/4x182

Rdl & Deadlift no straps, no belt, reg. grip, chalk only. De 200 was niet strict.

Mp deed ik zeer strict. Voor de rest heerlijk getraind.

Morgen hardlopen (als ik tijd heb)

• #2.397
Net 6 km gelopen. hele rondje in een keer hardgelopen. Had het niet verwacht zo snel al. Deze keer kon ik van tevoren 's middags een uiltje knappen en heb beter gedoseert met hardlopen. Vorige keer heb ik me laten opfokken door andere jogger en daardoor me opgeblazen. Ben zeer tevreden!

Goed getraind, Kraft.

Hoelang deed je over die 6 km? Alles onder de 27 minuten is dan goed - want dan doe je aan hardlopen, i.p.v. joggen ... ;)

• #2.399
Goed getraind, Kraft.

Hoelang deed je over die 6 km? Alles onder de 27 minuten is dan goed - want dan doe je aan hardlopen, i.p.v. joggen ... ;)

Uhm, ik denk 35 minuten. Neem helemaal niks mee als ik daarheen rij en mn klokje in de auto ist kaputt. Maar zal om jou een plezier te doen het voortaan joggen noemen. ;) Trouwens mijn doel is niet om telkens sneller te joggen, maar vetverbranding en gewoon voor mn plezier lopen. 'k voel me er wel goed bij.

Laatst bewerkt:
  • #2.400
Front squat: 5x80/5x80/4x80/3x80
Legextensions: 3x12 met 105
Legcurls: 6x68/4x68
Benchpress: 1x120

Tijdens bench weg focus meteen gestopt. Morgen of rest inhalen of hardlopen. Weet nog niet wat ik doe.

Trouwens geen zin meer om te loggen.

Kijk wel of ik 'm weer eens opengooi voor updates. Anders kan je me altijd mailen.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven