train and gain
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 232
Niet, was laat thuis en moe. Ik denk dat ik vanavond wel een gaatje heb
Oke dan! Misschien is wat KT en daarna even wat cardio doen, lager glyoceen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet, was laat thuis en moe. Ik denk dat ik vanavond wel een gaatje heb

Oke dan! Misschien is wat KT en daarna even wat cardio doen, lager glyoceen![]()
Bedankt!Nee inderdaad, kun je beter apart doen dan. Succes!
Goed om te horen dat het lekker ging met lopen! Nu die procentjes bf naar beneden laten gaan en je staat deze zomer ripped!

Ik hoop het. Straks krijg ik weer een kronkel in july dat ik meer op kracht wil trainen en ga bulken![]()

Yup
Net 6 km hardgelopen. Heb er zo'n 40 minuten overgedaan. Ging wel lekker met mn nieuwe schoenen. Moest nog wel paar keer ff stoppen en rustig lopen. Ging beter als vorige keer, duurde langer voordat ik voor het eerst moest stoppen en weer stukje moest lopen.
gaat nog lekker hier !
6km op 40min moet ik niet aan denken ... dan zijn mijn knieen en enkels om zeep![]()
Goed getraind, Kraft.
Hoelang deed je over die 6 km? Alles onder de 27 minuten is dan goed - want dan doe je aan hardlopen, i.p.v. joggen ...![]()
Trouwens mijn doel is niet om telkens sneller te joggen, maar vetverbranding en gewoon voor mn plezier lopen. 'k voel me er wel goed bij.