- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen op die gif doet ie m niet helemaal zoals er bij de tekst staat, wat er bij de tekst staat dat is juist.

Dit weekend heb ik nog wat aan cardio gedaan.
Gister gefietst, weet de hartslag niet meer maar kwam qua gebruik kcal op 300 in 30 minuten.
Vandaag gelopen, 45 min en gemiddelde hartslag was 160, 800kcal gebruikt.
Groet Franco

Ja idd dat plaatje klopte niet helemaal, maar gelukkig kan ik goed lezen![]()

Lekker gewerkt aan de conditie. Heftig hoor 800kcal wegbranden. Heb ik 75 min. voor nodig.![]()
nice squats, zwaarder dan vorige keer toch?
Hoezo die 2e set bankdrukken 15kg lichter?

nu zie ik dat ook jij mill met 35kg doet... zijn de schouders bij jou ook wat minder dan. Bij mij wel.
Lekker bezig Franco! Ga ik misschien in mijn volgend schema ook eens proberen, zwaar beginnen met weinig reps, minder zwaar eindigen met meer reps. doe je die laatste tot failure of gewoon strikt die 15 reps aanhouden?
Thanks K. , De eerste trainingen was het ff zoeken naar het gewicht met hoeveel ik de laatste set 15 keer kon doen, toen was het met bepaalde oefeningen fail.
Maar probeer wel zonder fail de laatste set netjes af te maken en dat lukt nu.
Groet Franco
Dat dat even zoeken was geloof ik graag! Gaat dat gewicht van de laatste set ook mee omhoog na verloop van tijd of blijft dat hetzelfde omdat je de eerste sets al steeds zwaarder pakt en de vermoeidheid waarmee je aan de laatste set begint hetzelfde is?
Dat dat even zoeken was geloof ik graag! Gaat dat gewicht van de laatste set ook mee omhoog na verloop van tijd of blijft dat hetzelfde omdat je de eerste sets al steeds zwaarder pakt en de vermoeidheid waarmee je aan de laatste set begint hetzelfde is?
twee vraagjes:
-Ik zie nergens uitleg van je schema.. :$ maar mss kijk ik met mn neus hoor..
-Doe je een warming voor een bepaalde oefening? Dus bv 12 herhalingen met een heel laag gewicht?