MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sorry, verkeerd gelezen. Ik doe ook pull ups. Dacht dat je mn schema had doorgelezen. Maar deed pull overs eeste set met kettlebell en tweede set met dumbbell. Het is een oefening voor de lats of ik er wijdte of breedte van krijgt heb ik me nooit in verdiept.

Heb je schema ook gelezen;)

Ga niet hardlopen vanavond. Moet kenkervroeg mn nest uit morgen dus wil vroeg naar bedje

Ik ga ook niet lopen. Zou eigenlijk cardio doen na me kracht maar de gym is dicht dus dacht van dan doen ik wel alleen cardio, maar dat komt morgen wel weer.

Hoezo moet je zo vroeg uit je bed? Heb jij ook net als mij van die onregelmatige k*t tijden?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.424
Laten we het er maar op houden dat ik geen 9 tot 5 mentaliteit mag hebben

• #2.426
Squat 4x8/ 1x6 87,5
Bp 6x8 77,5
Pull ups 1x8/ 4x5 bw
Rear lat raise. 1x10 12
Legcurl 4x5 60

Goed getraind man!!

Lekker mate, ik moet toch eens vaker langs komen hier.

Hoe gaat het leven verder, matti?

gaat goed Kraft ;)

• #2.430

Danke schön!

Lekker mate, ik moet toch eens vaker langs komen hier.

Hoe gaat het leven verder, matti?

Ja! ik miste je al, broeder! Jammer ook dat jij niet meer logt, bro!

Tja, druk met werk en nieuwe verantwoordelijkheden. Heb gelukkig nog wel regelmatig tijd om lekker fris te trainen gelukkig.

Fijne dag verder, mat!

:eek: Wie hebben we daar? Das lang geleden :D

Toe maar kraft, jezelf een elite membership aangeschaft!

• #2.432
Toe maar kraft, jezelf een elite membership aangeschaft!

Minste wat je kan doen als je bijna dagelijks op dit forum ronddoolt ;)

bb shrugs 10x3 202
bench dips 10x10
db curl 3x8 12
seat. tri. ext 3x8 32
side raise 3x8 12
bb calf raise 1x3 202

dit is extra werk, was na de dips al 'op' wil nog wat energie besparen voor 5 km hardlopen vanavond daarom sneller gequit met de calf raise

• #2.433
Net 5.5 km rond een meertje hardgelopen deed er zo'n 35 minuten over. Het ging hèèèrlijk :yarly:

Netjes, Kraft: geeft veel voldoening zeker. :D

Ik ken het gevoel dat je na dips 'op' bent; ik doe ze daarom meestal als laatste ...

• #2.435
Netjes, Kraft: geeft veel voldoening zeker. :D

Ik ken het gevoel dat je na dips 'op' bent; ik doe ze daarom meestal als laatste ...

Ben gek op hardlopen! Ben er eigenlijk te zwaar voor, maar ja, bloed kruipt waar het niet gaan kan.

Had niet zo een zin om 10x10 op het laatst te doen. En dit is bovendien extra werk hoefde eigenlijk niet

Over je schema; natuurlijk niet slecht de basisoefeningen aan te houden, maar waarom houdt je dan steeds dezelfde volgorde aan qua oefeningen, zo krijgen squats wel erg veel prioriteit, of is dat juist de bedoeling? Vind de gewichten voor de eerste 4 weken ook wel erg laag.

Nice hardloop trouwens. En waarom zou je daarvoor te zwaar zijn? Lekker mee doorgaan!

• #2.437
Over je schema; natuurlijk niet slecht de basisoefeningen aan te houden, maar waarom houdt je dan steeds dezelfde volgorde aan qua oefeningen, zo krijgen squats wel erg veel prioriteit, of is dat juist de bedoeling? Vind de gewichten voor de eerste 4 weken ook wel erg laag.

Nice hardloop trouwens. En waarom zou je daarvoor te zwaar zijn? Lekker mee doorgaan!

Ik heb een tijd niet consequent de backsquat gedaan door omstandigheden en omdat ik mezelf een tijd heb toegelegd op de fr. squat. Ik kan opzich wel de eerste twee weken overslaan, maar wil graag weer in de groove komen. En ik ben ook heel eerlijk: ben vrij goed in deadlift en benchpress, maar mn squat is matig tot slecht. Daarom doe ik de backsquat telkens als eerste want die oefening heeft de prioriteit.

Ik ben 112 kilo. 'Ze' zeggen dat hoe zwaarder je bent des te meer kans op blessures en gewrichtsproblemen toch?

Laatst bewerkt:
Ik heb een tijd niet consequent de backsquat gedaan door omstandigheden en omdat ik mezelf een tijd heb toegelegd op de fr. squat. Ik kan opzich wel de eerste twee weken overslaan, maar wil graag weer in de groove komen. En ik ben ook heel eerlijk: ben vrij goed in deadlift en benchpress, maar mn squat is matig tot slecht. Daarom doe ik de backsquat telkens als eerste want die oefening heeft de priorieit.

Ik ben 112 kilo. 'Ze' zeggen dat hoe zwaarder je bent des te meer kans op blessures en gewrichtsproblemen toch?

Hoeveel bensj nu weer kraft? Laatste keer deed ik meer hè:D:eyebrow:

Deadliften hebben we het maar niet over...

• #2.439
  • #2.440
squat 2x8/1x6/2x5 90
oh 5x8/1x5 47.5
dl 2x8/3x5 125
pullover 2x25 12
flye 2x15 14

moet nog steeds wennen aan het hoge volume

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven