AndroidHealthClinic

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben 112 kilo. 'Ze' zeggen dat hoe zwaarder je bent des te meer kans op blessures en gewrichtsproblemen toch?

Ja, maar 'ze' zeggen wel meer. Heb hier nooit goede onderbouwing voor gehoord. De 'te' hoge belasting voor je gewrichten tijdens hardlopen is alleen van toepassing op overwichtige mensen (lees: teveel vet), die verder de gewrichten niet of nauwelijks belasten. Voor ons gaat dat niet op omdat we oa. squatten en deadliften wat zorgt voor sterkere gewrichten. Heb zelf ook nergens last van met hardlopen @103kg. Beetje hardlopen/joggen is alleen maar goed voor de krachtsporter door de variatie in beweging op het lompe werk.

Ohja 'nette training' trouwens :)

Laatst bewerkt:
Ja, maar 'ze' zeggen wel meer. Heb hier nooit goede onderbouwing voor gehoord. De 'te' hoge belasting voor je gewrichten tijdens hardlopen is alleen van toepassing op overwichtige mensen (lees: teveel vet), die verder de gewrichten niet of nauwelijks belasten. Voor ons gaat dat niet op omdat we oa. squatten en deadliften wat zorgt voor sterkere gewrichten. Heb zelf ook nergens last van met hardlopen @103kg. Beetje hardlopen/joggen is alleen maar goed voor de krachtsporter door de variatie in beweging op het lompe werk.

Ik gebruik het graag als reden om maar niet te hoeven hardlopen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.443

Daarom blijf ik ook lekker hardlopen. Heb ook nooit problemen met blessures zoals shinsplints of whatever gehad. En inderdaad is weer wat anders dan met gewichten rommelen.

Haha, 'nette training' heeft die onthouden hoor. ;)

Ik gebruik het graag als reden om maar niet te hoeven hardlopen :)

Jij bent 110 zie ik. Emmeloord is wel een mooie stad om lekker te hardlopen ;)

Jij bent 110 zie ik. Emmeloord is wel een mooie stad om lekker te hardlopen ;)

Ik wandel elke dag een uur in mijn pauze op een behoorlijk tempo (7km/u) in Kampen (wat toch wel een stuk mooier is dan Emmeloord). Doe ik toch ook een beetje aan cardio :).

met dat hardlopen ben je zo wat lichter dan de 112 dat je nu weegt

• #2.446
Wou vanavond hardlopen, maar heb teveel last van mn soleus. Denk dat het komt door de training gisteren of dat ik me met werk vertilt heb. Ik weet het niet. Heb maar rustig aan met mn hond een stuk gelopen in het bos. Wou toch wat doen.

• #2.447
squat 8x5 90
bp 8x6 80
pull ups 8x5
rear lateral raise 1x10 14
legcurls 4x5 70

Ging lekker vandaag. Nog steeds last van mn poot. Kan wel normaal kt doen, maar morgen niet hardlopen. Met lopen doet het zeer.

Laatst bewerkt:
  • #2.451
Gelukkig maar, dacht even dat er niks meer gebeurde en je over was gegaan op marathons lopen:roflol::P

Ik train maandag, woensdag, vrijdag en zondags kt dus zometeen weer aan de bak. Ik denk dat ik me vertilt heb met werk. Heb last van een pees ofzo aan de zijkant van mn kuit (soleus?) Ik kan wel gewoon krachttraining doen alleen hardlopen en lopen gaat moeilijk en wil niks forceren. Was het maar dat ik weer kon hardlopen , mis het een beetje. Zometeen staan ook calf raises op het programma, maar lijkt me ook niet zo verstandig om die te gaan doen.

Ik train maandag, woensdag, vrijdag en zondags kt dus zometeen weer aan de bak. Ik denk dat ik me vertilt heb met werk. Heb last van een pees ofzo aan de zijkant van mn kuit (soleus?) Ik kan wel gewoon krachttraining doen alleen hardlopen en lopen gaat moeilijk en wil niks forceren. Was het maar dat ik weer kon hardlopen , mis het een beetje. Zometeen staan ook calf raises op het programma, maar lijkt me ook niet zo verstandig om die te gaan doen.

Misschien rustig aan calf raises doen en kijken wat gaat?

• #2.453
  • #2.457
Is daniel20 niet trouwer;). Emo's zijn zwak kraft, jij bent een hardcore bb'er, totaal anders:cool:

Brootje Daniel komt niet zoveel meer langs :(

Trouwens er is er eentje die nog trouwer is dan jij

Check maar
[Link niet meer beschikbaar]

Ik een hardcore bb'er? Nee, man. Ik doe maar wat, joh

Brootje Daniel komt niet zoveel meer langs :(

Trouwens er is er eentje die nog trouwer is dan jij

Check maar
[Link niet meer beschikbaar]

Ik een hardcore bb'er? Nee, man. Ik doe maar wat, joh

Wel grappig die lijst, kun je dat alleen als elite member zien?

Meen je toch niet kraft? Je bent toch dedicated en gaat tot de max???

• #2.459
Wel grappig die lijst, kun je dat alleen als elite member zien?

Meen je toch niet kraft? Je bent toch dedicated en gaat tot de max???

Moet je in de logsectie op beginpagina op het cijfer klikken bij reacties. Dan kan je dat zien.

Ik ben vrij dedicated naar de mogelijkheden die ik heb ivm werk. Maar heb geen ambities om in een pastelkleurig slipje, ingesmeerd met tan een beetje poses doen voor een stel kerels. Maar ja ieder zn ding, he?

Moet je in de logsectie op beginpagina op het cijfer klikken bij reacties. Dan kan je dat zien.

Ik ben vrij dedicated naar de mogelijkheden die ik heb ivm werk. Maar heb geen ambities om in een pastelkleurig slipje, ingesmeerd met tan een beetje poses doen voor een stel kerels. Maar ja ieder zn ding, he?

Die heb ik ook niet:P Zou alleen wel het fysiek willen hebben.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven