Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Moet je in de logsectie op beginpagina op het cijfer klikken bij reacties. Dan kan je dat zien.

Ik ben vrij dedicated naar de mogelijkheden die ik heb ivm werk. Maar heb geen ambities om in een pastelkleurig slipje, ingesmeerd met tan een beetje poses doen voor een stel kerels. Maar ja ieder zn ding, he?

Wat jammer nou. :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.463
Succes met het behalen van zo een fysiek :thumbup:

Ik wil best wel posen voor jou, hoor. Pm me je msn maar, gaan we cammen.:eyebrow:

;)

Wil jij toch ook?

Je vertelde dat er af en toe zo'n vent rond loopt die wel een voorbeeld is, heb je niet een pic op internet waarvan je zegt " ja dat zal ik wel willen"?

• #2.465
Poeh, daar vraag je me wat! Uhm nou, ik vind Alain Bernard wel een pleasing fysiek hebben als ik er toch eentje moet kiezen.

Misschien komt deze foto niet goed tot zijn recht, maar kon geen andere vinden. Deze dude is echt buff voor een zwemmer.

squats 8x5 92.5
bp 8x6 85
bor 5x5 70
rear lat. raise 2x10 14
legcurl 4x5 75

Laatst bewerkt:
Poeh, daar vraag je me wat! Uhm nou, ik vind Alain Bernard wel een pleasing fysiek hebben als ik er toch eentje moet kiezen.

http://www.everymantri.com/.a/6a00d83451b18a69e20115704bd728970c-800wi

Misschien komt deze foto niet goed tot zijn recht, maar kon geen andere vinden. Deze dude is echt buff voor een zwemmer.

squats 8x5 92.5
bp 8x6 85
bor 5x5 70
rear lat. raise 2x10 14
legcurl 4x5 75

Zo zo goede training.

Wel mooi fysiek van Bernard, grappige tattoo ook.

• #2.467
Gelieve niet meer in mijn log posten. Heb geen zin in hypocriet gedoe.

Yo kraft wat is dat met die bench press. Jij deed toch 135kg en dan nu met deze gewichten spelen. Watskebeurt? Blessure achter de rug?

• #2.470

Laten we het er maar op houden dat bepaalde figuren op het board niet tegen commentaar kunnen omtrent de bodybuildingsport.

Yo kraft wat is dat met die bench press. Jij deed toch 135kg en dan nu met deze gewichten spelen. Watskebeurt? Blessure achter de rug?

Klopt, ik heb ook 135 als 1rm genomen met dit schema. Dus ik zit nu op 62% en dan 8 sets met 6 reps. Het gaat me idd, makkelijk af. Moet toegeven dat er geen stijgende lijn meer zat in mijn trainingen door persoonlijke omstandigheden. Maar ik ga er nu weer vol tegen aan :thumb:

Squat 8x5 92.5
bp 8x6 85
dl 8x5 130
pullovers 2x25 14
fly 2x15 14

kk druk met werk, fckng slecht gegeten, toch lekker getraind ;) Ik had dl gedaan op zolder dus moest m erg rustig laten zakken maakte het extra 'zwaar'

met mn kuit gaat het al beter, voel nog wel dat hardlopen beter nog ff uitgesteld kan worden

• #2.471
Gisteren geen tijd gehad om te trainen, was pas om 21.00 klaar met alles en vanochtend ging de wekker om 4.45. Dus vanavond training van gisteren inhalen.

4.45 zijn toch geen tijden meer :P

4.45 Zijn herkenbare tijden:huilen:

Succes met je training vanavond!! Wat staat er op programma?

• #2.475
  • #2.476
squat 6x5 92.5
bp 5x6 85

Rest haal ik morgen in. Wou het niet al te bont maken. Anders val ik misschien te laat in slaap en morgen wordt het een vroegertje :(

• #2.479
pull ups 8x5
rear lat. raise 1x10 14
legcurl 4x5 75
powershrugs 6x3 212

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven