- Waardering
- 22.094
Nette squats, ga je morgen zeker voelen tijdens je cardio.
Zo te voelen in mijn benen kan vanavond 45 minuten hardlopen geen kwaad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette squats, ga je morgen zeker voelen tijdens je cardio.
Netjes!
Niet gefailed? Dus volgende keer gewoon weer gewichten erbij?
Lijkt me weer ontzettend intensief die trainingBen je niet bang dat de vele sets (en dus minder verschillende oefeningen) na verloop van tijd gaan vervelen? Hoe lang ga je dit schema aanhouden?
Ben niet bang voor verveling, het is misschien niet leuk om te doen maar een schema hoeft niet altijd leuk te zijn.
Dit ga ik 6 weken doen en dan overschakelen naar 3 weken hetzelfde schema maar minder intensief (minder reps, misschien andere oefeningen) en daarna weer een intensievere periode.
Zolang de resultaten er maar zijn
Heb wel respect voor je beulwerk! Veel cardio-plezier vanavond!Ik voel nu zeker spierpijn maar dat weerhoudt me niet om zometeen te gaan hardlopen.

Wel in de gaten houden dat het niet teveel voor je wordt, een schema hoeft niet leuk te zijn, maar het kan je ook tegenwerken.![]()

Doe ik ook, maar ik heb vanmiddag 2.5 uur lopen slapen dus moet toch wat energie kwijt anders slaap ik pas rond een uur of 2 ofzo vannacht en morgen gaat de wekker weer op tijd.![]()
(dat was nog geheel in het begin
)Ahja, wel altijd heerlijk 10x10, heb dat ook een week of 2 volgehouden, toen was ik uiteraard helemaal kapot.(dat was nog geheel in het begin
)

Doe ik ook, maar ik heb vanmiddag 2.5 uur lopen slapen dus moet toch wat energie kwijt anders slaap ik pas rond een uur of 2 ofzo vannacht en morgen gaat de wekker weer op tijd.![]()

Nee dat niet, maar kon het ff niet anders verwoorden
Vandaag cardio:
Hardlopen 45 minuten
Hartslag avg 155
Cals verbruik 710
Ging moeizaam voelde dat ik zware benen had.
Morgen Armen+Schouders

Vandaag Armen+Schouders
Sets/Reps 10/10
- Benchdips: bw+20
- Hammercurls: 12
Sets/Reps 3/10
- Bent over raises 16
- Side lateral raises 10
Op de benchdips en Hammercurls kan volgende keer wat bij.
Nu maar even dit weekend rust.
Maandag weer borst en rug.
Korte training maar wel lekker...rustze dit weekend topper.