XXL Nutrition

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
10 sets 85kg squats :bow2: zijn die full of parallel? Heftige training Kraft!!

kan me voorstellen dat je af en toe de tel kwijt raakt - het zijn toch heel wat setjes die je afwerkt -

met best zwaar druk je bescheiden uit K - het is gewoon heel zwaar omdat jij er een superset van maakt , je intensiviteit is heel hoog vind ik

zeer sterke training man

10 sets 85kg squats :bow2: zijn die full of parallel? Heftige training Kraft!!

Thanks! Ene rep below andere rep parallel, verschilt.

kan me voorstellen dat je af en toe de tel kwijt raakt - het zijn toch heel wat setjes die je afwerkt -

met best zwaar druk je bescheiden uit K - het is gewoon heel zwaar omdat jij er een superset van maakt , je intensiviteit is heel hoog vind ik

zeer sterke training man

Die 90 seconden rust tussen de supersets is ook erg nodig met 60 seconden rust is het niet vol te houden. Ik zit ook te hijgen als een hond als ik van het squatrek wegloop en me neerplof op de legcurl machine.

Ik raad het mensen toch eens aan ook zo een schema te doen, af en toe jezelf goed tegenkomen wordt je mentaal sterker van (ook fysiek)

ik ben zelf ook een enorme liefhebber van supersets/giantsets - je gaat helemaal stuk - klopt - word ook niet veel meer gedaan zie ik in de logs

impo doet het wel nog voor zover ik weet

ik ben zelf ook een enorme liefhebber van supersets/giantsets - je gaat helemaal stuk - klopt - word ook niet veel meer gedaan zie ik in de logs

impo doet het wel nog voor zover ik weet

Oh ja? weet ik niet precies maar hij is een powerlifter he ik ben 'bodybuilder'
Ik ken al die schemas niet van pl'ers.

ja , hij heeft nog een ander logje , en voor zover ik weet de laatste keer ( misschien alweer 2 maanden geleden deed hij ook supersetjes )

in zijn log hier , zou ik niet weten , want daar kom ik nooit , ten strengste verboden voor mij;)

ja , hij heeft nog een ander logje , en voor zover ik weet de laatste keer ( misschien alweer 2 maanden geleden deed hij ook supersetjes )

in zijn log hier , zou ik niet weten , want daar kom ik nooit , ten strengste verboden voor mij;)

Eerst dacht ik met dit schema dat supersets niet moesten tot ik het principe nog eens doorlas en zag dat die eerste twee oefeningen in supersets moesten eigenlijk ook wel logisch want bij mijn eerste training van dit schema vond ik 90 seconden rust al wat aan de lange kant.

Ik ken al die verhoudingen niet tussen al die dbb'ers maar denk dat je heus wel eens in zijn log kan kijken, lijkt mij.

Is het de bedoeling bij GVT dat je de sets in superset vorm doet?
Mij lijkt 10 setes met 90 sec rust al enorm zwaar.

Laatst bewerkt:
Ik lees net dit:

Rest 90 seconds between each "A" exercise and each superset; rest 60 seconds between each "B" exercise and each superset

Betekent dat niet dat ook de B oefeningen (ondersteunende oefeningen) in superset moeten?

En nog vraag:o: Doe je dan bijvoorbeeld:

Squat, 90 sec rust, leg curl, 90 sec rust, Squat, enz enz.?

Of hoe pas je die 90 sec in met die superset dan?

Ik lees net dit:

Betekent dat niet dat ook de B oefeningen (ondersteunende oefeningen) in superset moeten?

Dat moet ik ff checken, kom ik dan later nog op terug en als dat zo is dan gaan 'we' dat gewoon doen :P

Gecheckt :o je hebt gelijk,ik ga die ondersteunende ook in supersets doen.

Eerst dacht ik met dit schema dat supersets niet moesten tot ik het principe nog eens doorlas en zag dat die eerste twee oefeningen in supersets moesten eigenlijk ook wel logisch want bij mijn eerste training van dit schema vond ik 90 seconden rust al wat aan de lange kant.

Ik ken al die verhoudingen niet tussen al die dbb'ers maar denk dat je heus wel eens in zijn log kan kijken, lijkt mij.

ik deed pas geleden de squat en de stiff legged deadlift achter elkaar - daar verkeek ik mij behoorlijk op - was moordend

Stond trouwens ook dat je in plaats van superset ook maar 60 sec ipv 90-120 seconde rust kan nemen.

ik deed pas geleden de squat en de stiff legged deadlift achter elkaar - daar verkeek ik mij behoorlijk op - was moordend

Maar je leeft nog he ;) ik heb zelf al hele tijd geen supersets meer gedaan alleen een soort combi van cgbp en skullcrusher, maar het bevalt wel dit schema, lekker knallen!

Stond trouwens ook dat je in plaats van superset ook maar 60 sec ipv 90-120 seconde rust kan nemen.

Aha, dat je gewoon zonder supersets tussen de sets dan 60 seconden rust neemt. Die supersets bevallen me eigenlijk wel scheelt me ook veel tijd, maar bedankt voor je tip :thumbup:

Vandaag cardio:
Fietsen 45 minuten
Hartslag avg 120
Cals verbuikt 470

Zo, wel wat rustig aan gedaan morgen weer een zware training wil van het weekend ook nog hardlopen. Toch lekker wat calorien verbrand.

Morgen armen+schouders

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven