MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ze zeggen dat je een gewicht moet nemen waar je makkelijk 20 reps mee kan maken. En dan welke week met 4-5% verhogen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja inderdaad :D Hoewel ik veel oefeningen toch wel redelijk had ingeschat zijn er toch zeker een paar die ik wat zwaarder had mogen pakken. En de lunges... ach... dat wordt nog even stoeien ;) Lastige oefening is dat!

Succes met je volgende training, K!

met dit soort trainingen is het gewicht idd lastig in te schattten , vanavond borst/rug zag ik - zet hem op man

I will!

Ze zeggen dat je een gewicht moet nemen waar je makkelijk 20 reps mee kan maken. En dan welke week met 4-5% verhogen.

Ik heb dat niet zo gedaan volgens mij moest je 60 procent nemen van het gewicht waar je het 1 keer mee een rep kan maken. Heb ik ook niet gedaan :o meer een schatting. Anyway vanavond ga ik weer beulen :D

I will keep you posted!

Ik heb dat niet zo gedaan volgens mij moest je 60 procent nemen van het gewicht waar je het 1 keer mee een rep kan maken. Heb ik ook niet gedaan :o meer een schatting. Anyway vanavond ga ik weer beulen :D

En daar gaat het om!!
It's no rocket science. Uiteindelijk gaat het erom dat je flink beult.

En daar gaat het om!!
It's no rocket science. Uiteindelijk gaat het erom dat je flink beult.

Yep! En dat heb ik net gedaan check:

Benchpress: 10 sets/ 10reps

* set 1 55 kilo
* set 2 55 kilo
* set 3 55 kilo
* set 4 55 kilo
* set 5 55 kilo
* set 6 55 kilo
* set 7 55 kilo
* set 8 55 kilo
* set 9 55kilo
* set 10 55 kilo fail rep 7

Bor: 10 sets/ 10 reps 57

* Alle sets 57 kilo

Deze twee oefeningen als supersets dus setje benchpress meteen erachter na een setje bor dan 90 seconden rust dan naar set twee benchpress meteen bor etc.

Dumbbell flyes: sets/reps 3/10

* set 1 16 kilo
* set 2 16 kilo
* set 3 16 kilo laatste reps niet superstrikt

:rolleyes: superset met flyes Hypers: sets/reps 3/10 60 seconden rust tussen supersets.

* Alle sets bw

Ik ga volgende keer proberen met die 16 kilo dumbbell van flyes hyperextension te doen.

zware shit , ik ben benieuwd wat het je allemaal gaat opleveren - ik heb het niet zo gevolgd , maar dit train je 3 of 4 * per week?

Nice!!
Zonde van die fail in de laatste set. Maar gaat goed komen!!

Net niet op je bench ... jammer

Brute training kerel

t*ring wat een volumes weer kraft!
Netjes getraind....

zware shit , ik ben benieuwd wat het je allemaal gaat opleveren - ik heb het niet zo gevolgd , maar dit train je 3 of 4 * per week?
Dit is de derde week van zes weken met dit schema en 3 keer in de week trainen en dan week rust na een bepaalde training (rustdagen cardio)

Nice!!
Zonde van die fail in de laatste set. Maar gaat goed komen!!

Bedankt! Nu kan ik niet de weights verhogen met 5%! :mad:

Net niet op je bench ... jammer

Brute training kerel

Na benen dag is dit de zwaarste dag ook al was ik vorige week tijdens deze training toch stuk meer naar de 'jeweetwel' ;)

t*ring wat een volumes weer kraft!
Netjes getraind....

Bedankt Mossad, om eerlijk te zijn vind ik dit schema ook echt iets voor jou, lekker beulen en stuk gaan. :D

Volgende keer ga je die 10e set ook gewoon halen Kraft!!! Prachtige training heb je er weer uitgegooid! Ben benieuwd hoe je hypers gaan met 16 kg. Ging blijkbaar te makkelijk deze keer :D

Volgende keer ga je die 10e set ook gewoon halen Kraft!!! Prachtige training heb je er weer uitgegooid! Ben benieuwd hoe je hypers gaan met 16 kg. Ging blijkbaar te makkelijk deze keer :D

Bedankt Kearess, ben ook erg benieuwd hoe die hypers zullen gaan met die 16 kilo.
Vanavond maar weer ff 45 minuten cardio.

Ga je het gewicht bij de hypers op je borst of in je nek houden?

Net gefietst, 20min zonder Polar.
Wilde eigenlijk meer doen maar is niet erg want zo bespaar ik wat energie die ik morgen goed kan gebruiken!

We zijn er weer lekker vroeg bij vandaag :D Hoeveel heb je verbrand met de cardio gister?

We zijn er weer lekker vroeg bij vandaag :D Hoeveel heb je verbrand met de cardio gister?

Duty calls, he? :cool:
-Weet ik niet precies, ik denk niet meer dan 200 cals had mijn polar niet om.
Is niet echt mijn ding om voornemens te zijn 45 minuten cardio te doen en dan na 20 minuten te kappen. Het zit mentaal nog wel goed hoor :p
Ik sport 6 keer in de week af en toe rustig aan doen is niet erg, alleen wil ik me goed voorbereiden op vanav. ;).

Vanavond legs+abs training posten

-Benen+Abs

Sets/Reps 10/10
Squat en leg curl als superset met 90 seconden rust

• Squat 90 10 sets

• Leg curl 36 10 sets

:rolleyes: Zelden zo kapot geweest van deze superset moest echt 10 minuten bijkomen om de tweede superset te doen.

Sets/Reps 3/15
  • Standing bb calve raise 120

Sets/Reps 3/20 :rolleyes: Als superset met 60 seconden rust.
  • Sit-ups

Ik was blij dat het er op zat en morgen maar weer 45 minuten hardlopen.

Bikkel!!! :D
Nice training man

Jezus wat een volume weer :eek:. Petje af!!!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven