- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja inderdaadHoewel ik veel oefeningen toch wel redelijk had ingeschat zijn er toch zeker een paar die ik wat zwaarder had mogen pakken. En de lunges... ach... dat wordt nog even stoeien
Lastige oefening is dat!
met dit soort trainingen is het gewicht idd lastig in te schattten , vanavond borst/rug zag ik - zet hem op man
Ze zeggen dat je een gewicht moet nemen waar je makkelijk 20 reps mee kan maken. En dan welke week met 4-5% verhogen.
meer een schatting. Anyway vanavond ga ik weer beulen 
Ik heb dat niet zo gedaan volgens mij moest je 60 procent nemen van het gewicht waar je het 1 keer mee een rep kan maken. Heb ik ook niet gedaanmeer een schatting. Anyway vanavond ga ik weer beulen
![]()
En daar gaat het om!!
It's no rocket science. Uiteindelijk gaat het erom dat je flink beult.
superset met flyes Hypers: sets/reps 3/10 60 seconden rust tussen supersets.Dit is de derde week van zes weken met dit schema en 3 keer in de week trainen en dan week rust na een bepaalde training (rustdagen cardio)zware shit , ik ben benieuwd wat het je allemaal gaat opleveren - ik heb het niet zo gevolgd , maar dit train je 3 of 4 * per week?
Nice!!
Zonde van die fail in de laatste set. Maar gaat goed komen!!
Net niet op je bench ... jammer
Brute training kerel

t*ring wat een volumes weer kraft!
Netjes getraind....

Volgende keer ga je die 10e set ook gewoon halen Kraft!!! Prachtige training heb je er weer uitgegooid! Ben benieuwd hoe je hypers gaan met 16 kg. Ging blijkbaar te makkelijk deze keer![]()
Ga je het gewicht bij de hypers op je borst of in je nek houden?
We zijn er weer lekker vroeg bij vandaagHoeveel heb je verbrand met de cardio gister?

.
Zelden zo kapot geweest van deze superset moest echt 10 minuten bijkomen om de tweede superset te doen.
Als superset met 60 seconden rust.