XXL Nutrition

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Sets/Reps 10/10 90 seconden rust tussen supersets

• Bench dip bw+20
  • Hammer curl 14

Sets/Reps 3/10
60 seconden rust tussen supersets

• Bent over side raises 14
  • Lateral side raises 10
Was al flink vermoeid bij deze superset oefening (:rolleyes:) in tweede en derde set van lateral side raise fail in de zevende en zesde rep.

Voor de rest voel ik me toch fitter als vorige week dus van het weekeinde ook cardio doen.

Lekkere training weer zo voor het weekend topper!

Goed weekend beest.....

Netjes, fijn weekend!

Bedankt!

Vandaag cardio:
Hardlopen 45 minuten
Hartslag avg 162
Cals verbruik 775

Het was slecht weer was ook zeiknat. goed dit ook weer gedaan.

Morgen borst en rug

Netjes man, zoveel kcal in 45 minuten. Je conditie gaat omhoog!! Dit zul je ook wel gaan merken met je krachttraining...

Succes vanavond met je chest and back!

Begin je al te failen op je "A" oefeningen?

Netjes man, zoveel kcal in 45 minuten. Je conditie gaat omhoog!! Dit zul je ook wel gaan merken met je krachttraining...

Succes vanavond met je chest and back!

Bedankt Koekie, ja ik merk het ook wel als ik klaar ben met rennen ben ik ook helemaal niet stuk ofzo en goede conditie heb ik zeker ook nodig met dit schema.

Begin je al te failen op je "A" oefeningen?

Vorige week maandag nog check dit van 2 maart ;)

Benchpress: 10 sets/ 10reps

set 1 60 kilo
set 2 60 kilo
set 3 60 kilo
set 4 60 kilo
set 5 60 kilo
set 6 60 kilo fail rep 9
set 7 60 kilo fail rep 6
set 8 50 kilo fail rep 8
set 9 50 kilo fail rep 8
set 10 50 kilo fail rep 7

Bedankt Koekie, ja ik merk het ook wel als ik klaar ben met rennen ben ik ook helemaal niet stuk ofzo en goede conditie heb ik zeker ook nodig met dit schema.

Vorige week maandag nog check dit van 2 maart ;)

Benchpress: 10 sets/ 10reps

set 1 60 kilo
set 2 60 kilo
set 3 60 kilo
set 4 60 kilo
set 5 60 kilo
set 6 60 kilo fail rep 9
set 7 60 kilo fail rep 6
set 8 50 kilo fail rep 8
set 9 50 kilo fail rep 8
set 10 50 kilo fail rep 7

Je mag de gewichten toch niet verlagen?
De theorie is toch dat je door adaptatie na de 6-7e set weer omhoog kan in reps?

Je mag de gewichten toch niet verlagen?
De theorie is toch dat je door adaptatie na de 6-7e set weer omhoog kan in reps?

Ik heb gewoon in de tweede week te hard van de toren geblazen met 60 ik moest gewoon met 55 kilo doen dat is plus/minus 4 a 5procent er bij. Vanavond dan proberen 10 volle sets te maken.

Even wat quotes op een rij gezet:

The goal of the German Volume Training method is to complete ten sets of ten reps with the same weight for each exercise
Na de 7e rep verlaagde jij je gewicht van 60--> 50 kilo. Dit is volgens mij niet de bedoeling. De bedoeling is om tien sets met hetzelfde gewicht aan te houden.

Interestingly enough, you might find you get stronger again during the eighth and ninth sets. This is because of a short-term neural adaptation
Je kan dus gaan failen, maar verwacht dan weer om sterker te worden bij de 8-9e set.

Once you're able to do 10 sets of 10 with constant rest intervals, increase the weight on the bar by 4% to 5%, and repeat the process.
Ik denk inderdaad dat verhogen van 50-60 kg bij benchpress iets te veel van het goede is. verhogen van 5% is veel. Jij hebt verhoogt met 20%.

Over dat failen: Natuurlijk mag dat, maar ik denk niet dat het de bedoeling is om dan je gewichten te verlagen.
maar eventueel kan iemand die er ervaring mee heeft je heir beter bij helpen.

Ik snap je punt en je hebt gelijk, komt gewoon doordat ik teveel hooi op mijn vork heb genomen en vanavond ga ik 'm met 55 doen.(ookal is dat ook 10% extra) Maar denk wel dat het me zo gaat lukken.
Ik voelde in die 7de set na rep 6 fail dat de rest sets echt heel moeilijk zou gaan al dan niet onmogelijk daarom ging ik de gewichten verlagen.

Bedankt voor je reactie B. :) en de tips omtrent dit schema ineens is het een lekkerder schema met die supersets ook al had ik dat zelf ook gelezen moeten hebben.

Ik snap je punt en je hebt gelijk, komt gewoon doordat ik teveel hooi op mijn vork heb genomen en vanavond ga ik 'm met 55 doen.(ookal is dat ook 10% extra) Maar denk wel dat het me zo gaat lukken.
Ik voelde in die 7de set na rep 6 fail dat de rest sets echt heel moeilijk zou gaan al dan niet onmogelijk daarom ging ik de gewichten verlagen.

Bedankt voor je reactie B. :) en de tips omtrent dit schema ineens is het een lekkerder schema met die supersets ook al had ik dat zelf ook gelezen moeten hebben.

:thumb:
Ben er zelf ook over aan het leren, misschien voor in de toekomst. Dus ben zeer benieuwd wat het je gaat opleveren.
mn tips zijn alleen om te helpen ofcourse, wil je niet afvallen ofzo;)

Kan me goed voorstellen dat het ontzettend lastig is om meteen in te schatten hoeveel je moet verhogen als je 10 sets doet. Ben benieuwd hoe het je vanavond afgaat! Zet 'm op!!!

Kan me goed voorstellen dat het ontzettend lastig is om meteen in te schatten hoeveel je moet verhogen als je 10 sets doet. Ben benieuwd hoe het je vanavond afgaat! Zet 'm op!!!

Bedankt, jij kan er vast over mee praten met jouw schema :D

Bedankt, jij kan er vast over mee praten met jouw schema :D

Ja inderdaad :D Hoewel ik veel oefeningen toch wel redelijk had ingeschat zijn er toch zeker een paar die ik wat zwaarder had mogen pakken. En de lunges... ach... dat wordt nog even stoeien ;) Lastige oefening is dat!

met dit soort trainingen is het gewicht idd lastig in te schattten , vanavond borst/rug zag ik - zet hem op man

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven