Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squat en legcurl als superset en op dat volume. Dan kunnen mijn benen wel in de bio-bak.
Goed getraind en de dag erna cardio. Diepe buiging.![]()
Eigenljk is die cardio na de benendag een goede keuze! Bevorderd de doorbloeding en zorgt dat de aders lekker doorstromen zodat alle rommel en afvalstoffen zich kunnen afvoeren![]()
-Benen+Abs
Sets/Reps 10/10
Squat en leg curl als superset met 90 seconden rust
- Squat 90 10 sets
- Leg curl 36 10 sets
Zelden zo kapot geweest van deze superset moest echt 10 minuten bijkomen om de tweede superset te doen.
Sets/Reps 3/15
- Standing bb calve raise 120
Sets/Reps 3/20Als superset met 60 seconden rust.
- Sit-ups
Ik was blij dat het er op zat en morgen maar weer 45 minuten hardlopen.

echt weer een bikkel-training , ik had je nog meer een bikkel gevonden alsje de stiff gedaan had i.p.v de legcurl - maar dan was de cardio er waarschijnlijk bij ingeschoten![]()
Yep, maar niet op de squat; die zuigt alle kanten op bij me.![]()
Jij ook fijn weekend!Oh? Je had anders flinke pr's op je squat in je PrBoek.
@Impo: Bedankt! Ik doe mijn bestJij ook fijn weekend!

Nee hoor, ik heb de legcurl gekozen omdat dat bij die uitleg van gvt staat, als stiff legged erbij stond zou ik die gedaan hebben en volgende dag lekker hardlopen.

ik heb hem weleens gedaan , en hij was slopend vandaar - dus de oef staan allemaal vast bij gvt - wist ik niet , ik heb het ook allemaal niet doorgelezen ' ben ik te lui voor "
keep on going man
Nee hoor, ik heb de legcurl gekozen omdat dat bij die uitleg van gvt staat, als stiff legged erbij stond zou ik die gedaan hebben en volgende dag lekker hardlopen.
Je kan best andere oefening doen dan legcurl maar heb het gewoon zo gekozen en bij die legcurl machine is 36 kilo vrij pittig bij sommigen zie ik 65 kilo staan bij legcurl maar bij die van mij is dat haast onhaalbaar denk dat er veel verschil in is.
Je traint op een heel bijzondere manier Kraft...
German Volume Training éh..?
Zo weinig oefeningen spreekt mij wel aan!
Ik ben dan wel geen Surinamer, maar luiheid is mij niet vreemd!![]()
Ik ben er mee bezig!Je hebt wel humor moet ik toegeven! Lees het principe eens door kijken of het je dan nog aanspreekt.

I know, maar toch...misschien wel wat voor jou hummie , doorbreekt misschien het een en ander