XXL Nutrition

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Thanks Seagal!

Cardio:
45minuten joggen
Hartslag avg 155
Cals 778

Ging wel lekker ondanks vermoeide benen van gisteren.

Morgen schouders en armen.

netjes bikkel zeker na die squats van gisteren.

Squat en legcurl als superset en op dat volume. Dan kunnen mijn benen wel in de bio-bak.
Goed getraind en de dag erna cardio. Diepe buiging.:D;)

Eigenljk is die cardio na de benendag een goede keuze! Bevorderd de doorbloeding en zorgt dat de aders lekker doorstromen zodat alle rommel en afvalstoffen zich kunnen afvoeren ;)

netjes bikkel zeker na die squats van gisteren.

Thanks makker!

Squat en legcurl als superset en op dat volume. Dan kunnen mijn benen wel in de bio-bak.
Goed getraind en de dag erna cardio. Diepe buiging.:D;)

Ach, als ik kijk naar jouw trainingen en records moet jij dat ook prima kunnen!

Eigenljk is die cardio na de benendag een goede keuze! Bevorderd de doorbloeding en zorgt dat de aders lekker doorstromen zodat alle rommel en afvalstoffen zich kunnen afvoeren ;)

Mooi gezegd! Het valt wel op dat ik minder problemen heb met het hardlopen dan met het gewone lopen na zo een benen-dag. Zal wel te maken hebben met de spieren die je dan aanspreekt in je benen.

Yep, maar niet op de squat; die zuigt alle kanten op bij me.;)

-Benen+Abs

Sets/Reps 10/10
Squat en leg curl als superset met 90 seconden rust

• Squat 90 10 sets

• Leg curl 36 10 sets

:rolleyes: Zelden zo kapot geweest van deze superset moest echt 10 minuten bijkomen om de tweede superset te doen.

Sets/Reps 3/15
  • Standing bb calve raise 120

Sets/Reps 3/20 :rolleyes: Als superset met 60 seconden rust.
  • Sit-ups

Ik was blij dat het er op zat en morgen maar weer 45 minuten hardlopen.

echt weer een bikkel-training , ik had je nog meer een bikkel gevonden alsje de stiff gedaan had i.p.v de legcurl - maar dan was de cardio er waarschijnlijk bij ingeschoten:D

echt weer een bikkel-training , ik had je nog meer een bikkel gevonden alsje de stiff gedaan had i.p.v de legcurl - maar dan was de cardio er waarschijnlijk bij ingeschoten:D

Nee hoor, ik heb de legcurl gekozen omdat dat bij die uitleg van gvt staat, als stiff legged erbij stond zou ik die gedaan hebben en volgende dag lekker hardlopen.

Laatst bewerkt:
Nee hoor, ik heb de legcurl gekozen omdat dat bij die uitleg van gvt staat, als stiff legged erbij stond zou ik die gedaan hebben en volgende dag lekker hardlopen.

ik heb hem weleens gedaan , en hij was slopend vandaar - dus de oef staan allemaal vast bij gvt - wist ik niet , ik heb het ook allemaal niet doorgelezen ' ben ik te lui voor ";)

keep on going man

ik heb hem weleens gedaan , en hij was slopend vandaar - dus de oef staan allemaal vast bij gvt - wist ik niet , ik heb het ook allemaal niet doorgelezen ' ben ik te lui voor ";)

keep on going man

Je kan best andere oefening doen dan legcurl maar heb het gewoon zo gekozen en bij die legcurl machine is 36 kilo vrij pittig bij sommigen zie ik 65 kilo staan bij legcurl maar bij die van mij is dat haast onhaalbaar denk dat er veel verschil in is.

Je kan best andere oefening doen dan legcurl maar heb het gewoon zo gekozen en bij die legcurl machine is 36 kilo vrij pittig bij sommigen zie ik 65 kilo staan bij legcurl maar bij die van mij is dat haast onhaalbaar denk dat er veel verschil in is.

ik verbaas mij ook wel eens over bepaalde gewichten die gehaald worden , ach so be it

wij hebben zo'n zittende leg curl - haal ik toch wel makkelijk 50 - liggend haal ik echt nog geen 40 - duidelijk verschil

Sets/Reps 10/10 90 seconden rust tussen supersets

• Bench dip bw+25
  • Hammer curl 16

Sets/Reps 3/10
60 seconden rust tussen supersets

• Bent over side raises 16 (2de set fail bij 8, 3de set fail rep 6)
  • Lateral side raises 10 (2de set fail bij 7, 3de set fail bij 5 :o)

Je traint op een heel bijzondere manier Kraft...
German Volume Training éh..?
Zo weinig oefeningen spreekt mij wel aan! ;)
Ik ben dan wel geen Surinamer, maar luiheid is mij niet vreemd! :D

Je traint op een heel bijzondere manier Kraft...
German Volume Training éh..?
Zo weinig oefeningen spreekt mij wel aan! ;)
Ik ben dan wel geen Surinamer, maar luiheid is mij niet vreemd! :D

Je hebt wel humor moet ik toegeven! Lees het principe eens door kijken of het je dan nog aanspreekt.

misschien wel wat voor jou hummie , doorbreekt misschien het een en ander

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven