XXL Nutrition

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
I know, maar toch...
Ik heb ook weer al dingen gelezen waar ik niet op zit te wachten...
Kracht en massa vind ik toch het belangrijkste. ;)

Op welke dingen zit jij niet op te wachten dan?
Schema is gebaseerd op hypertrofie hoor.

Cardio:
45minuten joggen
Hartslag avg 154
Cals 759

Laatst bewerkt:
Ik heb gelezen dat veel mensen problemen met de gewrichten krijgen ivm de vele herhalingen.
Dat is nou net mijn zwakke punt door toedoen van de reuma... :(
Maar jij gaat er lekker op éh?! :thumb:

Maar jij gaat er lekker op éh?! :thumb:

Yeah! Check:

Benchpress: 10 sets/ 10reps

* set 1 55 kilo
* set 2 55 kilo
* set 3 55 kilo
* set 4 55 kilo
* set 5 55 kilo
* set 6 55 kilo
* set 7 55 kilo
* set 8 55 kilo
* set 9 55kilo
* set 10 55 kilo fail rep 7 (weer! :mad: )

Bor: 10 sets/ 10 reps

* Alle sets 57 kilo

Deze twee oefeningen als supersets dus setje benchpress meteen erachter na een setje bor dan 90 seconden rust dan naar set twee benchpress meteen bor etc.

Dumbbell flyes: sets/reps 3/10

* set 1 16 kilo
* set 2 16 kilo (fail rep 8)
* set 3 16 kilo (fail rep 6)

superset met flyes Hypers: sets/reps 3/10 60 seconden rust tussen supersets.

* Alle sets bw+ die 16 kilo dumbbell van flyes

Best buiten adem van die hypers en jammer dat ik weer niet volle sets kon doen met de bench.

Morgen maar weer 45 minuten hardlopen

!

pff hoog volume lekker getraind bro

lijkt me zwaar schema , is het vooral voor massa bedoelt of ook voor kracht?

En toch zou ik het ook wel eens een keer willen proberen.
Het lijkt me behoorlijk intensief.

Heb je enig idee wat je "gewoon" op de bank doet, en met BOR's..?
Met andere woorden, hoeveel % van je max. kies je ongeveer voor 10x10?

pff hoog volume lekker getraind bro

Thanks bro, ik zag dat jij weer een echte commando training er uit gegooid heb, petje af!

lijkt me zwaar schema , is het vooral voor massa bedoelt of ook voor kracht?

Spierconditie en hypertrofie

En toch zou ik het ook wel eens een keer willen proberen.
Het lijkt me behoorlijk intensief.

Heb je enig idee wat je "gewoon" op de bank doet, en met BOR's..?
Met andere woorden, hoeveel % van je max. kies je ongeveer voor 10x10?

60% van 1 max staat in het principe maar bij bepaalde oefeningen heb ik het ook geschat.

Hier heb je een stukje tekst over het principe.

En ja, het is wel leuk om het eens uit te proberen ook al is het best zwaar.

netjes kraft , ik heb het idee dat die 55 kg bench 100 kg gaat wegen na een tijdje

Jammer weer van die laatste bench-set maar toch weer een prachttraining! Volgende week ga je die laatste set OOK halen!!!! Lekkere hypers!

Netjes man.
Hoeveel tijd ben je ong kwijt met een training?

dit gvt lijkt me wel wat in je cut ook ... lekker glycogeen leegtrekken en dan cardio erachter

netjes kraft , ik heb het idee dat die 55 kg bench 100 kg gaat wegen na een tijdje

Idd ;)

Jammer weer van die laatste bench-set maar toch weer een prachttraining! Volgende week ga je die laatste set OOK halen!!!! Lekkere hypers!

Ja, net als vorige week bleef ik steken bij laatste set fail rep 7, ja die hypers gingen lekker!

Netjes man.
Hoeveel tijd ben je ong kwijt met een training?

Dat is het grote voordeel van deze training: was niet langer bezig dan 30 minuten. Die van morgen duurt wel wat langer ivm ff herstellen na squat en legcurl.

dit gvt lijkt me wel wat in je cut ook ... lekker glycogeen leegtrekken en dan cardio erachter

Vorige week woensdag tijdens squat en legcurl lukte de laatste set legcurl haast niet meer omdat ik steken kreeg in mijn zij, kostte zeker veel zuurstof.

Nou wat weerhoudt je? Ga ook lekker gvt doen :D

Bedankt mannen!

Het schema is erg zwaar, met 1000kcal is het vragen om blessures.
En dient voor hypertrofie. Het is in de cut erg moeilijk om hypertrofie te bewerkstelligen. persoonlijk zou ik hem bewaren voor in de bulk, dan heb je er veel meer aan.

Ik ben ook aan het afvallen maar niet op zo een gruwelijk laag aantal cals als Robke en ik denk wel dat ik wat hypertrofie kan bewerkstelligen maar ik doe het vooral voor conditie en het leek me wel leuk een keer zoiets te doen maar ik cut ook niet zo erg hardcore als Rob.

Ik ben ook aan het afvallen maar niet op zo een gruwelijk laag aantal cals als Robke en ik denk wel dat ik wat hypertrofie kan bewerkstelligen maar ik doe het vooral voor conditie en het leek me wel leuk een keer zoiets te doen maar ik cut ook niet zo erg hardcore als Rob.

hmmm, misschien is dat de reden dat je bench niet groeit;)

Maar goed, als het voor je werkt wie ben ik dan om dit tegen te spreken. Succes verder!

hmmm, misschien is dat de reden dat je bench niet groeit;)

Maar goed, als het voor je werkt wie ben ik dan om dit tegen te spreken. Succes verder!

Nee, klopt ook wel, maar de andere oefeningen gaan wel vooruit (squat, etc) bench is altijd al probleem voor me geweest ook als ik meer eet.
Ben benieuwd als jij gvt een keer gaat doen hoe jij dan omhoog gaat na 3 weken, heb voor de rest ook niet echt een voorbeeld ofzo.

Nee, klopt ook wel, maar de andere oefeningen gaan wel vooruit (squat, etc) bench is altijd al probleem voor me geweest ook als ik meer eet.
Ben benieuwd als jij gvt een keer gaat doen hoe jij dan omhoog gaat na 3 weken, heb voor de rest ook niet echt een voorbeeld ofzo.

Ja, ik weet het ook niet. Volgens mij heeft gorill0r eens GVT gedaan, maar die stopte binnen een paar weken.

Het was iig mijn bedoeling met dit schema om veel sets en herhalingen te doen en later las ik ook dat het gebaseerd is op hypertrofie en omdat ik af wil vallen vond ik dit goed schema ervoor als je kijkt naar de set/reps.Het gaat nog steeds goede kant op met fysiek meer definitie en daar ging het mij ook om.
Misschien eind van het jaar in een bulk ga ik het weer doen kijken of ik dan verandering kan zien in de stats, nu kan ik het goed checken omdat ik het allemaal netjes neerzet in mn log.

Cardio:
45minuten joggen
Hartslag avg 156
Cals 762

Morgen benen+buik

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven