Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Benen+Abs

Sets/Reps 10/10
Squat en leg curl als superset met 90 seconden rust

• Squat 90 10 sets

• Leg curl 36 10 sets

Kwartier tussen de eerste en tweede superset moest bijkomen.

Sets/Reps 3/15
  • Standing bb calve raise 120

Sets/Reps 3/20 Als superset met calve raise met 60 seconden rust.
  • Sit-ups

Ik zal blij zijn als ik klaar ben met dit hele schema, toch best zwaar.

Morgen 45 minuten hardlopen.

Herinner me dat Victory ook GVT gedaan heeft, maar die heeft niet meer gelogd dacht ik.

die squat is echt moordend volgens me.

lol 10 sets beestachtig

Herinner me dat Victory ook GVT gedaan heeft, maar die heeft niet meer gelogd dacht ik.

die squat is echt moordend volgens me.

Ja, laatste twee sets waren niet superstrict voelde me ook misselijk, ik vraag me ook af waar die Victory is. Lijkt me sterk dat hij zich door dat ene grapje zich uit het veld heeft laten slaan.

Thanks Mossad!

Het is natuurlijk maar op 60% ofzo éh?! ;)

Ja, jij wilt beulen he dus zal het niks voor je zijn ;)

100 reps squatten is zwaar op elk % imo :D Zeker in superset :p

En met 90 seconden rustpauze.

Ik zal blij zijn als ik klaar ben met dit hele schema, toch best zwaar.

Lijkt me nogal een understatement ;) Hoe lang duurt dit schema nog? Ben wel benieuwd naar je gains!

Dit is week 4 nu nog 2 weken dan een 3 weekse periode met minder reps en sets en daarna weer over gaan op intensievere periode van 6 weken.

Omdat ik er niet extra calorien bij eet zijn de gains wat matig maar val wel af en bf is lager, gains kan je ook natuurlijk mijn conditie/spierconditie noemen.

ik vind het ook zwaar wat je doet kraft , maar db heeft idd een punt , hebben de 1e sets wel nut met het gewicht waarmee je begint ,

aan de andere kant , je doet alles in superset , en ik weet uit ervaring dat dat gewoon superzwaar is en dan geld imo wel weer elke set

ik denk ook steeds van - yeetje man weer 10 sets , ga er maar aanstaan

ik vind het ook zwaar wat je doet kraft , maar db heeft idd een punt , hebben de 1e sets wel nut met het gewicht waarmee je begint ,

aan de andere kant , je doet alles in superset , en ik weet uit ervaring dat dat gewoon superzwaar is en dan geld imo wel weer elke set

ik denk ook steeds van - yeetje man weer 10 sets , ga er maar aanstaan

Dat kan best zijn dat db een punt heeft, maakt me voor de rest niks uit wat hij er over te zeggen heeft, ik vind het een leuk schema en volgende keer doe ik wel weer een ander schema meer op kracht en massa gericht.

Vond goede kerel victory beetje jammer, hij had me trouwens het meeste geqoute ook :p

Ik bedoel het niet verkeerd maar zoals hij het opschreef in het log van Robke kwam niet leuk over zeker niet als je weet wat voor arbeid dit schema kost+ dat ik op rustdagen nog 45 minuten hardloop.

Vond goede kerel victory beetje jammer, hij had me trouwens het meeste geqoute ook :p

Ja, ik zag het, ik zou niet wegblijven voor zo een grap, denk dat het een gevoelige jongen is.

-Op het programma voor vanavond stond hardlopen, ben bezig met een computer te maken en het is nu alweer half tien, ik schuif het op voor zaterdag en/of zondag. Merk ook dat ik wat vermoeid ben kon ook geen tukkie doen vanmiddag dus ga op tijd te bed als ik nu nog ga hardlopen lig ik tot zeker 00.30 wakker, dan ben ik morgen nog meer verrot en morgen moet ik weer beulen.

iedereen mag zijn mening zeggen binnen bepaalde proporties , maar als jij dit wilt volgen dan doe je dat , dat is heel simpel

dat is juist ook leuk - stel je voor dat iedereen alleen maar gvt doet of splitten , nou daar is ook niks aan

en nogmaals door de intensiviteit van supersets onderschatten een hoop mensen dit soort oef

zo dat is weer gezegd - punt:D

Rust is ook belangerijk, beul ze morgen ;)

iedereen mag zijn mening zeggen binnen bepaalde proporties , maar als jij dit wilt volgen dan doe je dat , dat is heel simpel

dat is juist ook leuk - stel je voor dat iedereen alleen maar gvt doet of splitten , nou daar is ook niks aan

en nogmaals door de intensiviteit van supersets onderschatten een hoop mensen dit soort oef

zo dat is weer gezegd - punt:D

Ja, precies als iedereen hetzelfde doet wordt het een saaie boel punt:D

Rust is ook belangerijk, beul ze morgen ;)

Vanmiddag was ik nog moe had ook hard gewerkt, net ging het wel weer :cool:

Sets/Reps 10/10 90 seconden rust tussen supersets

• Bench dip bw+25
  • Hammer curl 16

Sets/Reps 3/10
60 seconden rust tussen supersets

• Bent over side raises 14 (3de set fail rep 6) Wat lichter gepakt had geen zin in fail in 2de set.
  • Lateral side raises 10 (2de set fail bij 8, 3de set fail bij 5 :o)

Zondag weer 45 minuten hardlopen morgen lekker rust ( nou ja, moet toch wat werk doen) maar geen training.

Vanavond hardgelopen:
Na 30 minuten steek in m'n zij moest rest lopen,volgende keer zal het vast weer beter gaan. Toch 633 cals verbrand, hartslag 136 avg.

Morgen borst en rug

Vanavond hardgelopen:
Na 30 minuten steek in m'n zij moest rest lopen,volgende keer zal het vast weer beter gaan. Toch 633 cals verbrand, hartslag 136 avg.

Morgen borst en rug

Volgens mij heeft dat iets met je milt te maken die steken in je zij, maar ben vergeten waarom. :D

Nette verbranding, echt een renner. :)

Volgens mij heeft dat iets met je milt te maken die steken in je zij, maar ben vergeten waarom. :D

Nette verbranding, echt een renner. :)

Bedankt ja, heb er net ook over nagedacht en wat over gelezen schijnt te komen door onvoldoende verwerkte maaltijd ( flink chinees gegeten), zuurstoftekort of lichamelijk vermoeid kan ook een combi zijn.

Ik heb er heel af en toe last van, volgende keer gewoon weer 45 minuten hardlopen :thumbup:

Bedankt ja, heb er net ook over nagedacht en wat over gelezen schijnt te komen door onvoldoende verwerkte maaltijd ( flink chinees gegeten), zuurstoftekort of lichamelijk vermoeid kan ook een combi zijn.

Ik heb er heel af en toe last van, volgende keer gewoon weer 45 minuten hardlopen :thumbup:

Ahja, het was het zuurstoftekort wat ervoor zorgt dat je steken krijgt door je milt. Verderest ben ik alles kwijt wat ik erover wist, hehe. :)
Succes voor volgende keer! :thumbs:

Vanavond hardgelopen:

Morgen borst en rug

Doet me denken aan de coopertest die ik op school zo vervloekte :D
Nette cardio toch, Kraft! Loop je trouwens op een loopband of heb je van het zonnetje genoten?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven