MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hey franco,...is dat 11 kilo per arm met die flyes? Of 22 kilo? Want dat laatste is wel veel joh!

indeed, nice fly's na dat heel bench gedoe ;)

• Topic Starter Topic Starter
Damn sterke flyes man. 22 kg. pfiew!

Thanks, vorige week lukte het 4 sets met dat gewicht nu was t fail in de 3de set na de 6de rep dus toen maar wat lichter gepakt.

idd sterke fly's
nette training ;)

Thanks, Herkuul!

Hey franco,...is dat 11 kilo per arm met die flyes? Of 22 kilo? Want dat laatste is wel veel joh!

Per dumbbell, staat er ook bij Apennootje......thanks!

indeed, nice fly's na dat heel bench gedoe ;)

Fly's liggen me wel, alleen jammer dat mijn onderarmen het niet volhielden voor de laatste set met 22 kilo

-Vanavond post ik mijn rug+buik.

Groet franco

Franco zoals altijd: zeer goed bezig man.. ben zeker dat je daar een 'hard-body' aan het kweken bent bro!

Get busy with Franco
Dag3:
Chinnen
Deadlift
Bent over Row Dumbbell
Kijk met jou kan ik praten... dit is iemand die de grote 3 doet voor de rug :D. Goed bezig man. Verder bijna dezelfde lengte maar jij bent een stuk zwaarder, zal wel spiermassa zijn lucky you.

Ga je log in de gaten houden

Kijk met jou kan ik praten... dit is iemand die de grote 3 doet voor de rug :D. Goed bezig man. Verder bijna dezelfde lengte maar jij bent een stuk zwaarder, zal wel spiermassa zijn lucky you.

Grote 3 voor de rug?
Ben White doet geen deadlifts & chint niet omdat het te zwaar zijn schouders
belast ... er zijn meerdere wegen naar één bestemming ;)

Grote 3 voor de rug?
Dat kan, maar in mijn ogen zijn het de grote 3 voor de rug.
rows, deadlift en chins. Kan toch?

Dat kan, maar in mijn ogen zijn het de grote 3 voor de rug.
rows, deadlift en chins. Kan toch?

Kan allemaal, maar pin je gewoon niet vast erop.
Verandering doet groeien ;)

Trouwens, er zijn zal van mensen die ook nog een neerwaartse pull willen
bij die chin. Gewoon omdat het toch weer een ander gevoel is.

Grote 3 voor de rug?

Die laatste zin van jou zit ik ook steeds over na te denken. Ik ben zoals je weet net nieuw. En de ene geeft aan dat ik perse deadlift moet doen. De andere weer andere oefeningen. De sportschool zegt machines.
Net zoals dat smithmachine versus bench press. Ik geloof best dat bench press beter is voor je. Maar zou je niet gewoon retebreed worden als je elke week braaf smithmachine op 120 kilo doet :p?

Ik heb in een week tijd een overvloed aan informatie gekregen door veel threads en stickies te lezen hier. En ik begin de indruk te krijgen dat het niet zoveel uitmaakt welke oefening je doet;..als je hem maar goed uitvoert. Ben je dat met me eens robke?
Zou gespierd worden niet voor 60% uit aanleg bestaan, 20% uit voeding 15% uit kwaliteit trainingen en slechts 5% welke oefeningen je doet?

Ps: sorry franco dat ik je log loop te bevuilen hihi

Bwah, feit is wel gewoon dat je meer spiervezels, meer motorunits en rim ram aanspreekt
als je alles met losse gewichten doet. Wat dus zorgt voor meer groei & stabiliteit.
Maar ook een hoger kcal verbranding.

Ik benchte destijds op zo'n vertical bench ding. Tot ik de hele blok van 120kg
kon doen. Maar toch had ik zo nog geen borst zoals wanneer ik nu 120kg los zou benchen.
Tuurlijk is het in het begin gewoon alle hetzelfde, maar eens je een stapje hoger
wilt gaan, ben je beter af met losse gewichten. En omdat je dat in het begin vaak
nog niet weet, begin je daarom het best gelijk met losse gewichten.

Ik ben eigenlijk ook nog maar 2 jaar aan het deadliften hoor ;)

Een aanleg? Tssss, wordt je niet breed, ligt dat aan 2 dingen: trainen en eten.
Zijn zat mensen zonder 'aanleg' die niet meer in een normale trui/broek geraken.

Laatst bewerkt:
Franco zoals altijd: zeer goed bezig man.. ben zeker dat je daar een 'hard-body' aan het kweken bent bro!

Thanks bro!...We zijn er hard mee bezig ;)

Leuk dat je ook ff komt buurten :D...Nou mn bf is wel wat aan hoge kant 23 :o vanaf Januari er hard aan werken het lager te maken, komt goed!

Vond je zeker heel erg om die er even uit te laten?:roflol:

Ja klopt!...ik mis 'm in mijn schema :D

Groet Franco

oke ik kijk uit naar je rug training , wel toch met de grote drie he;)

oke ik kijk uit naar je rug training , wel toch met de grote drie he;)

Ok Big man komt ie!

Vandaag Rug + Buik aangepakt.

Warming up met eerst 5 rondjes van circa 300meter joggen.
Daarna op en neer joggen op een afstand van 30 meter en op commando 30 keer knieheffen en 30 keer hakken naar de billen, vervolgens weer joggen en 20 keer knieheffen en hakken billen.

Daarna de garage in en twee rondjes 'bearwalk' en 2 rondjes 'kikkersprongen' gedaan.

Toen de rest volgens onderstaand schema met de volgende herhalingen (11/9/7/5):

Rug:

* Chinnen

* 'Dimmel’ Deadlift: 94/94/94/94

* Dumbbell Row: 34/34/34/34

* DB Shrugs: 42 Per DB, behalve laatste set toen 70 met barbell.

* Buik: Schuin 3x 20 herhalingen

Zware training, ik voelde zure oprispingen.
75 minuten fertig.

Groet Franco

netjes , idd goeie oefeningen , je rug is goed aangepakt zo

Damn wat een opwarming seg ..

Goede training voor je rug kerel, ga je zeker voelen :p

goede rug training bro!

Daarna de garage in en twee rondjes 'bearwalk' en 2 rondjes 'kikkersprongen' gedaan.

Oww man, heb echt slechte herinneringen aan kikkersprongen! Is ook echt een oefening waarbij je al goed warm moet zijn!!! Anders kan het heel blessure gevoelig zijn. Maar die warming up is bij jou méér dan goed :D
Mooie training verder :wl:

goede training maat. Zo actief ben ik nog nie!

Maar doe jij dus ook soms alleen maar 1 spiergroep? Dus dit keer alleen maar rug. Meeste mensen doen 2 spiergroepen per keer toch?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven