Apennootje
Cool Novice
- Waardering
- 35
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey franco,...is dat 11 kilo per arm met die flyes? Of 22 kilo? Want dat laatste is wel veel joh!
Per dumbbell, staat er ook bij Apennootje......thanks!
Kijk met jou kan ik praten... dit is iemand die de grote 3 doet voor de rugGet busy with Franco
Dag3:
Chinnen
Deadlift
Bent over Row Dumbbell
. Goed bezig man. Verder bijna dezelfde lengte maar jij bent een stuk zwaarder, zal wel spiermassa zijn lucky you.Kijk met jou kan ik praten... dit is iemand die de grote 3 doet voor de rug. Goed bezig man. Verder bijna dezelfde lengte maar jij bent een stuk zwaarder, zal wel spiermassa zijn lucky you.
Ga je log in de gaten houden

Dat kan, maar in mijn ogen zijn het de grote 3 voor de rug.Grote 3 voor de rug?
Ben White doet geen deadlifts & chint niet omdat het te zwaar zijn schouders
belast ... er zijn meerdere wegen naar één bestemming![]()
Dat kan, maar in mijn ogen zijn het de grote 3 voor de rug.
rows, deadlift en chins. Kan toch?

Grote 3 voor de rug?
Ben White doet geen deadlifts & chint niet omdat het te zwaar zijn schouders
belast ... er zijn meerdere wegen naar één bestemming![]()
?
Die zitten niet in dit schema, Dr. Diamond, nu als warming up scissor lunges.
Wat variatie in oefening houdt het leuk, he?

Franco zoals altijd: zeer goed bezig man.. ben zeker dat je daar een 'hard-body' aan het kweken bent bro!

Kijk met jou kan ik praten... dit is iemand die de grote 3 doet voor de rug. Goed bezig man. Verder bijna dezelfde lengte maar jij bent een stuk zwaarder, zal wel spiermassa zijn lucky you.
Ga je log in de gaten houden
...Nou mn bf is wel wat aan hoge kant 23
vanaf Januari er hard aan werken het lager te maken, komt goed!Vond je zeker heel erg om die er even uit te laten?![]()

oke ik kijk uit naar je rug training , wel toch met de grote drie he![]()
Daarna de garage in en twee rondjes 'bearwalk' en 2 rondjes 'kikkersprongen' gedaan.