dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik word gek van al die verschillende versies. Ik doe de sumo versie maar ga wel iets door mijn benen, ver kan niet omdat je al zo breed staat. Maar ik leg het gewicht tussen de reps nooit neer, wil graag spanning op de rug houden. Is dit niet goed dan? Zou ik het gewicht steeds moeten laten rusten voor een goede sumo?Met dimmel haal je m echt uit je onderrug je gaat met de barbell niet lager dan je knieen en dan je heup naar voren gooien om weer recht te staan.
Doe jij geen romanian?
Mannen,
Ik ben net weer begonnen met deathlifeten. Is het beter voor mij als "beginner" me gewoon te focussen op de basis deathlift?
Greetz,
Sergeant
Ok dus gewicht dus steeds dood neerleggen, constante spanning op je lichaam houden is niet nodig dus. Nu begrijp ik waarom ik moeite heb met 80kg, ik laat de bar helemaal zakken totdat ie bijna de grond raakt en ga dan weer omhoog. Zal de sumo eens doen hoe deze hoort kijken of ik dan meer gewicht kan trekken. Thnx voor uitlegDaarom heet het ook deadlift, he?
Ook al geldt dat niet voor alle deadlifts zie dimmel.
Als ik normale deadlift doe laat ik de stang wel even rusten op grond en dan weer omhoog.
Met de dimmel train je niet je hamstring maar haal je het echt uit je rug.
Normale deadlift train je zowat al je spieren in je lichaam.
Je kan wel meerdere deadlifts in je schema doen heb namelijk ook stiff legged deadlift erin zitten, lol weer een andere![]()

Of je nou sumo of de conventionele manier deadlift, bewegingsbaan is in principe hetzelfde.Ik word gek van al die verschillende versies. Ik doe de sumo versie maar ga wel iets door mijn benen, ver kan niet omdat je al zo breed staat. Maar ik leg het gewicht tussen de reps nooit neer, wil graag spanning op de rug houden. Is dit niet goed dan? Zou ik het gewicht steeds moeten laten rusten voor een goede sumo?
Bij conventionele Deadlift altijd gewicht dood leggen.Ok dus gewicht dus steeds dood neerleggen, constante spanning op je lichaam houden is niet nodig dus. Nu begrijp ik waarom ik moeite heb met 80kg, ik laat de bar helemaal zakken totdat ie bijna de grond raakt en ga dan weer omhoog. Zal de sumo eens doen hoe deze hoort kijken of ik dan meer gewicht kan trekken. Thnx voor uitleg![]()

netjes getraind weer Franco! schouders en triceps goed aangepakt.
Potverdorie, dat is weer een zeer lekkere training Franco. En dat voor een zaterdag...
Fijne zondag verder toegewenst en goed herstellen dmv schoon bunkeren!
Groet,

Thanks Herkuul!
Warming up met 2km joggen.
Daarna beetje lichaam los gemaakt met oefeningen.
Toen de rest volgens onderstaand schema met de volgende herhalingen (11/9/7/5):
Schouders:
- Clean & Press (zittend met Dumbbell vanaf grond ): Fast Reps Per Dumbbell 14/18/18/18
- Neck press: 37.5/41.5/41.5/43.5
- Side Raises: 14/14/14/14
- Reverse Flyes: 14/14/14/14
Toen Skull crusher en close grip bench in een oefening gedaan, dubbele set dus.
- Close Grip Bench: 22/30/30/34
Skull CrusherLekkere training, voel me voldaan en lekkere pomp!
- Bench Dip: BW/+34/+34/+34
Nu lekker shake en rust!
Groet Franco

Ik wil je nogmaals bedanken voor de goede uitleg van de deadlift... heeft me goed geholpen.