AndroidHealthClinic

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
En dat werkt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
Mmz, lijkt me goed om af te wisselen. Zelf eens overwegen of ik niet UB/LB split ga doen, maar moet nog effe kijken hoe ik met mn tijd zit. Laat effe weten hoe het veranderen van je schema uitpakt!

jo

Ben je een beginner of niet Metronome?

@ kraft, vraag eens aan de grote forum wijzen wat zij denken dat een goede vervolg stap is. Je geeft zelf aan dat de rek uit dit schema is, kan je dan niet beter een compleet ander schema pakken voor de afwisseling??? Ik ben trwns weer wat aan het deadliften, als het weer wat serieuze gewichten worden kunnen we wel weer ff samen trainen :D

• #1.485
Mmz, lijkt me goed om af te wisselen. Zelf eens overwegen of ik niet UB/LB split ga doen, maar moet nog effe kijken hoe ik met mn tijd zit. Laat effe weten hoe het veranderen van je schema uitpakt!

jo

I will!

Ben je een beginner of niet Metronome?

@ kraft, vraag eens aan de grote forum wijzen wat zij denken dat een goede vervolg stap is. Je geeft zelf aan dat de rek uit dit schema is, kan je dan niet beter een compleet ander schema pakken voor de afwisseling??? Ik ben trwns weer wat aan het deadliften, als het weer wat serieuze gewichten worden kunnen we wel weer ff samen trainen :D

Ik moet het ook zelf leren, ben ook bezig me in te lezen over bepaalde schema's, blijf deze opzet nog wel ff doen alleen wat oefeningen veranderen en wat lager in reps. Ik heb sinds kort ook een dozijn aan e-books over kt van iemand gekregen, daar steek ik ook veel van op.

Idd, binnenkort gaan we deadliften :D

• #1.487
  • Touwspringen > 100reps/100reps + 25 speedreps

• Wide grip pull up > 8/7/5

• Touwspringen > 30 reps

Bw 113

Zondag deadliftdag

Ben beginner ja. Kom ik zo n00b over? :eek:

Deadlift pewpew.

Hahaha, nee maar dat was meer omdat jij opzoek bent naar een goed schema toch? Dan moet je je afvragen wat je wilt, wil ik trainen op kracht of wil ik trainen op massa? Dat laatste kan ik je niet mee helpen maar voor KT zijn er heel veel echt goede beginners schema's, daar kun je je eens in verdiepen :)

@Kraft Nice die E-books :D

Gheghe, ik train voor massa. In mn log kan je de reps vinden die ik per oefening doe. Nu je het zegt zou ik voor massa wel minder reps mogen gaan maken op dumbbell bench press misschien.

• #1.490
  • Deadlift 4x8 > 120/130/140/150 (tot rep 6)

• Inverted row > 3x10

• Hyperextensions 22 > 3x10

• CGBP 100 > 3/3/4

• BB curls 60 > 4/4 + 50 > 6/6

• Triceps extensions 3x10 > 30/30/30

• Reverse curl 3x8 > 40/40/40

Comment: pull over niet gedaan want ik deed vrijdag toch al pull ups.Toen pakte ik de lats ook al aan. Verder lekker getraind.

Dinsdag of woensdag squatdag

6x150 is nice :)

Goed getraind bro!
Zal weer eens wat vaker lang gaan komen in je log want je gaat lekker!!!

Laatst bewerkt:
je bent poverdorie flink sterk op cgbp az ér

• #1.494
  • #1.495
  • Fullsquats 4x6 > 90/95/100/105

• SLDL 4x6 > 110

• Legcurls 4x6 > 65

• Legextensions 4x6 > 70

• Calf raises 120 > 20/15 + 1 set seated 120 > 8 reps

• Dragonflags > 4/2

Comment: lekker dat ik weer de sets heb kunnen volmaken met de squat dus volgende week verhogen. Calf raises zeer strict uitgevoerd. Dragonflags zijn echt niet my cup of tea, denk dat ik ze volgende week ga vervangen.

Morgen borst en schouderdag

• #1.496
  • Flat db press per hand 4x6 > 22/24/26/28

• Incline bench 4x6 > 75/77,5/80/90

• Db flyes 3x8 > 18

• Bent over side raise als superset met side raise 3x10 > 10

• BB shrugs 3x10 > 120

• Shoulder rehab > 3 oefeningen

Comment: ging lekker. Eerste 2 oefeningen volgende week verhogen. Incline bench standje lager gezet, merk dat er meer in zit. Jammer dat ik geen powerhooks heb voor de dumbbell press, misschien eens overwegen dat eens aan te schaffen.

Morgen touwspringen en wide grip pull ups

nette bench kraft! ziet er goed uit.

En zoiezo powerhooks = geen verkeerd plan om je geld aan te besteden.

Je hebt je chest een goeie opkalefater gegeven :thumbs:

• #1.499
nette bench kraft! ziet er goed uit.

En zoiezo powerhooks = geen verkeerd plan om je geld aan te besteden.

Nee idd, ik weet dat er een foefje is om de dumbbells in startpositie te krijgen maar vind het beetje blessure gevoelig. Nu kan het nog, maar als ik wat zwaarder wil lijkt het me niet onverstandig dat te kopen.

Je hebt je chest een goeie opkalefater gegeven :thumbs:

Mooi woord is dat: opkalefater :D

Thanks!

Ah, lowrep nu. Heerlijke he :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven