- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind die pullups erg goed voor je gewicht. (wat is het gewicht nu? weet wel dat je 100+ zit)
Enne wat is die bs met dat touwtje?

Moet toegeven dat ik mn borst best voel van de dumbbell bench meer als na bb benchen.
Ik ga ook makkelijker voluit bij dumbbell benchen. Dit ook omdat ik dumbbells gewoon weg smijt als ik een rep niet meer af kan maken. Voelt veiliger, en dan kan je toch tot het gaatje gaan.
Touwspringen is wel leuk om te doen, hoor. Misschien een tip?
Dumbbell van 32 kilo op de grond smijten lijkt bij mij niet zo een goed idee. Zoals ik al eerder zei zijn powerhooks een goede optie om veilig te kunnen db benchen.
In mijn powerrack heb ik vangers zodat ik bij failure met benchen de baar kan leggen op de safety bars. Heel handig als je in je uppie traint!
En zo niet: Boeie.
Lekkere deadlift dude, moet vermoeiend zijn geweest!
Viel eigenlijk wel mee met de deadlift, ben er weleens meer van kapot geweest.Weer een sterke training, vooral deadlift gaat ook lkkr ofnie. Touwtje springen is idd een leuke manier van cardio, daar ga ik ook mee beginnen.![]()
Mmz, klinkt goed! Wij hebben een stuk met dik rubber op de grond waar alle dumbbells staan enzo. Dus in principe zou het moeten kunnenEn zo niet: Boeie.
Is touwtje springen echt zo leuk? Verbrand je meer mee dan met hardlopen lijkt me. Wat zou je hartslag ongeveer zijn tijdens touwtje springen? Heb opgevangen dat tussen de 65-75% van je max t best zou zijn voor het verbranden van vet.
Brute deadliftsFavoriete oefening?
![]()

- Deadlift 4x6 > 140/150/160/170 (tot rep 4)
- Inverted row > 3x10
- Hyperextensions 3x10 > 24
- CGBP > 100 (8reps) / 90 > 3/3 reps
- BB curls 50 > 6 reps
Brutale workout kerel!
Zijn er btw ergens pics van jou te vinden hier?
Ken nie vinden. Niet in pagina 27-34. Heb je ze niet in een album gestopt ofzo?
Heb 2 keer fotos gepost in mijn log. Moet je mijn log maar even doorspitten. Niet schrikken dan hoor, ben een bleekscheet en heb een k*tfysiek.
Denk ergens rond pagina 30 ofzo
valt wel mee toch dat bleke

Gheghe, ben blij dat je het voor me heb opgezicht. Ik had het waarschijnlijk opgegeven voor de pagina zoveelenvijftig![]()