AndroidHealthClinic

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dumbbell bench ftw!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
Vind die pullups erg goed voor je gewicht. (wat is het gewicht nu? weet wel dat je 100+ zit)

Enne wat is die bs met dat touwtje?

Ben 113k bij 194 cm, vind zelf ook wel dat de wide grip pull ups wel goed gaan.

Touwtjespringen bs? ach, voor de rest doe ik om eerlijk te zijn ook heel weinig cardio, vind het wel lekker eigenlijk :D

Moet toegeven dat ik mn borst best voel van de dumbbell bench meer als na bb benchen.

Okido, tja ben geen cardio-fan ;)

Moet toegeven dat ik mn borst best voel van de dumbbell bench meer als na bb benchen.

Ik ga ook makkelijker voluit bij dumbbell benchen. Dit ook omdat ik dumbbells gewoon weg smijt als ik een rep niet meer af kan maken. Voelt veiliger, en dan kan je toch tot het gaatje gaan.

• #1.565
Okido, tja ben geen cardio-fan ;)

Touwspringen is wel leuk om te doen, hoor. Misschien een tip?

Ik ga ook makkelijker voluit bij dumbbell benchen. Dit ook omdat ik dumbbells gewoon weg smijt als ik een rep niet meer af kan maken. Voelt veiliger, en dan kan je toch tot het gaatje gaan.

Dumbbell van 32 kilo op de grond smijten lijkt bij mij niet zo een goed idee. Zoals ik al eerder zei zijn powerhooks een goede optie om veilig te kunnen db benchen.

In mijn powerrack heb ik vangers zodat ik bij failure met benchen de baar kan leggen op de safety bars. Heel handig als je in je uppie traint!

• #1.566
  • Deadlift 4x6 > 140/150/160/170 (tot rep 4)

• Inverted row > 3x10

• Hyperextensions 3x10 > 24

• CGBP > 100 (8reps) / 90 > 3/3 reps

• BB curls 50 > 6 reps

Comment: deadlift ging lekker. Bij de curls kreeg ik last van mijn duim. Had daar al hele dag last van. Wil niet forceren dus ben maar gestopt verder.

Ik neem nu even aantal dagen vrij en daarna begin ik aan nieuw schema. Die post ik in de loop van de week nog wel effe.

Lekkere deadlift dude, moet vermoeiend zijn geweest!

Weer een sterke training, vooral deadlift gaat ook lkkr ofnie. Touwtje springen is idd een leuke manier van cardio, daar ga ik ook mee beginnen.:D

Touwspringen is wel leuk om te doen, hoor. Misschien een tip?

Dumbbell van 32 kilo op de grond smijten lijkt bij mij niet zo een goed idee. Zoals ik al eerder zei zijn powerhooks een goede optie om veilig te kunnen db benchen.

In mijn powerrack heb ik vangers zodat ik bij failure met benchen de baar kan leggen op de safety bars. Heel handig als je in je uppie traint!

Mmz, klinkt goed! Wij hebben een stuk met dik rubber op de grond waar alle dumbbells staan enzo. Dus in principe zou het moeten kunnen ;) En zo niet: Boeie.

Is touwtje springen echt zo leuk? Verbrand je meer mee dan met hardlopen lijkt me. Wat zou je hartslag ongeveer zijn tijdens touwtje springen? Heb opgevangen dat tussen de 65-75% van je max t best zou zijn voor het verbranden van vet.

Brute deadlifts :thumbs: Favoriete oefening? ;)

• #1.570
Lekkere deadlift dude, moet vermoeiend zijn geweest!

Welkom in mijn Log Roth, leuk dat je even komt buurten :p Viel eigenlijk wel mee met de deadlift, ben er weleens meer van kapot geweest.

Weer een sterke training, vooral deadlift gaat ook lkkr ofnie. Touwtje springen is idd een leuke manier van cardio, daar ga ik ook mee beginnen.:D

Goed idee, je zal er geen spijt van krijgen! In een kortere tijd kan je er meer cals mee verbranden als met hardlopen. Je moet het wel opbouwen want het is flink vermoeiend.

Mmz, klinkt goed! Wij hebben een stuk met dik rubber op de grond waar alle dumbbells staan enzo. Dus in principe zou het moeten kunnen ;) En zo niet: Boeie.

Is touwtje springen echt zo leuk? Verbrand je meer mee dan met hardlopen lijkt me. Wat zou je hartslag ongeveer zijn tijdens touwtje springen? Heb opgevangen dat tussen de 65-75% van je max t best zou zijn voor het verbranden van vet.

Brute deadlifts :thumbs: Favoriete oefening? ;)

Ik moet je het antwoord schuldig blijven van de hartslag. Heb eens gelezen dat je er 220 cals per 15 minuten mee kan verbranden dus je hartslag ligt wel hoger als met rustig aan hardlopen.

Benchpress is mijn favoriete oefening ;)

• #1.572
Ken nie vinden. Niet in pagina 27-34. Heb je ze niet in een album gestopt ofzo?

Je bent onderhand al aardig wat groter :P

Gheghe, ben blij dat je het voor me heb opgezicht. Ik had het waarschijnlijk opgegeven voor de pagina zoveelenvijftig ;)

• #1.579
Ben wel benieuwd naar je nieuwe schema. :o:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven