Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Ben wel benieuwd naar je nieuwe schema. :o:)

Hier issie:

Dag 1

Borst + rug

Dumbbell flyes (pre-exhaust) 1x 6-10

Bench press 1x 1-3

Pullover 1x 6-10

Bb row 1x 6-10

Deadlifts 1x 6-10

-------------------------------
Dag 2

Benen + abs

Leg extensions (pre exhaust) 1x 12-20

Squat 1 x 12-20

Standing calf raise 1x 12-20

Sit ups 1x 12-20

----------------------------------
Dag 3

schouder + armen

Dumbbell lateral raise 1x 6-10

Bent over db raise 1x 6-10

BB curls 1x 6-10

CGBP 1x 6-10

Triceps extensions 1 x 3-5

----------------------------
Dag 4

Benen+abs

Leg extensions ( pre exhaust) 1x 12-20

Squat 1x 12-20

Standing calf raise 1x12-20

Sit ups 1x 12-20

Tussen de work outs 4-7 dagen rust

Voor alle oefeningen 1 of 2 opwarmsets
Probeer 4-2-4 tempo aan te houden dus de gewichten zullen niet mega hoog zijn.
Misschien met deadlifts en squats ander tempo, hangt ervan af hoe dat gaat met 4-2-4
Als ik de repranges haal volgende keer verhogen met 10 procent.

Lijkt me wel zwaar, 4-2-4 maar 1set per oefening, en hoezo 4 tot 7 dagen rust?

heavy duty van mentzer
vraag me af of het voor je is
je bent toch ook een liefhebber
en dan regelmatig 4 dagen rust houden na een training -

try before you die zou ik zeggen
ik ben wel benieuwd

oh ja
als de gewichten nog niet zo hoog zijn hou je dan ook 4 dagen rust?

• #1.585
heavy duty van mentzer
vraag me af of het voor je is
je bent toch ook een liefhebber
en dan regelmatig 4 dagen rust houden na een training -

try before you die zou ik zeggen
ik ben wel benieuwd

oh ja
als de gewichten nog niet zo hoog zijn hou je dan ook 4 dagen rust?

Hehe, zat ik ook al aan te denken, ja. Je kent me een beetje. ;)

Ik lees er goede dingen over en de gedachte er achter klinkt ook wel logisch, als het me niet bevalt kan ik altijd nog iets anders gaan doen.

Ik moet eerst even aftasten wat goede gewichten zijn om mee te beginnen maar denk wel dat ik de deadlifts en bench vrij zwaar ga pakken want denk niet dat ik met de de deadlifts mij goed aan dat tempo kan houden en met benchpress is het maar 1-3 reps dus kan ik ook wel minstens 110 pakken.

• #1.586
Mijn hele tuin veranderd dus weinig energie en tijd gehad om te trainen.

• Legextensions (pre exhaust) 1x6-10 > 75 (6)

• Squat 1x12-20 > 120 ( 6+5)

• BB calf raise 1x12-20 > 120 (16)

• Sit ups 1x12-20 > +10 (17)

Comment: squat te hoog ingeschat, wilde niet gaan verlagen dus 2 sets gedaan. Wel wennen om me aan het tempo te houden en zonder momentum.

tuin veranderen is ook trainen
en beviel het een beetje de eerste training

Ik heb ondertussen toch zo mijn vraagtekens bij die hele intensieve trainingsschema's van top bodybuilders.

Heb het schema van Yates eens geprobeerd en achteraf bleek dit geen succes te zijn. Heb het idee dat dit soort schema's zijn ontwikkeld voor roid gebruik. Deze mannen gebruikten zoals we allemaal weten flink wat spierversterkende middelen. Tijdens dit gebruik hebben ze deze trainingsmethodieken ontwikkeld.

Ik ben benieuwd wat het voor jou kan betekenen. Je test nogal wat schema's uit wat mooi is om te volgen.

• #1.589
tuin veranderen is ook trainen
en beviel het een beetje de eerste training

Ja, het was: 200 40x60 grindtegels van 35 kilo uit de tuin halen, kuub grond in wagen scheppen en 50 graszoden aanleggen. Ik heb wel heerlijk geslapen en was lekker rozig ervan :p

Het was kort maar krachtig, is natuurlijk even wennen.

Ik heb ondertussen toch zo mijn vraagtekens bij die hele intensieve trainingsschema's van top bodybuilders.

Heb het schema van Yates eens geprobeerd en achteraf bleek dit geen succes te zijn. Heb het idee dat dit soort schema's zijn ontwikkeld voor roid gebruik. Deze mannen gebruikten zoals we allemaal weten flink wat spierversterkende middelen. Tijdens dit gebruik hebben ze deze trainingsmethodieken ontwikkeld.

Ik ben benieuwd wat het voor jou kan betekenen. Je test nogal wat schema's uit wat mooi is om te volgen.

Waarom veel energie kostende 3 of 4 sets waarvan je het de laatste set pas moeilijk krijgt of 1 set en alles dan geven? Klinkt opzich wel logisch en daarna 4 tot 7 dagen herstellen en dan weer een work out zodat je energie genoeg heb om weer alles te geven. Tja, het is een experiment en ik train maar maximaal 2 keer per 8 dagen. Zoals Ove al zei ik hou van veel trainen dus het is niet zeker of ik dit schema lang zal volgen, maar ik kijk wel ff. Kan er tussendoor altijd nog wel gaan touwspringen of iets dergelijks.

Schema is ook speciaal gemaakt voor naturals. Als ik het goed gelezen heb is Mike ook natural, maar ik durf daar niet 1000 euro op te wedden :o

Laatst bewerkt:
Pics van je tuin? :D

Schema ziet dr heavy uit. Ben benieuwd. Goed bezig.

• #1.591
Pics van je tuin? :D

Schema ziet dr heavy uit. Ben benieuwd. Goed bezig.

Is nu niet zo bijzonder is een groot grasveld. Heb vorige week zaterdag de zoden aangelegd dus moet nu even een weekje wachten totdat het goed aanhecht. Ik ga van de week even kijken voor flagstones zodat ik zonder het gras te beschadigen in de tuin kan lopen. Ik ga ook nog een perkje aanleggen waar een boompje in komt te staan zodat het niet zo kaal lijkt. Als ik klaar ben kan ik voor de liefhebbers wel een pic schieten. :)

Bedankt! Donderdag pas weer een training dan doe ik schouder en armen

arthur jones was ervan overtuigd
dat je veel minder moest trainen om te groeien
maar dat wachten he - dat lijkt me afzien
nog twee dagjes kraft en dan mag je weer
wat zal jij gemotiveerd zijn

• #1.593
arthur jones was ervan overtuigd
dat je veel minder moest trainen om te groeien
maar dat wachten he - dat lijkt me afzien
nog twee dagjes kraft en dan mag je weer
wat zal jij gemotiveerd zijn

Klopt ja, Arthur Jones is de grondlegger van het gehele principe.

Ik heb er inderdaad zin an!

• #1.594
  • Db lateral raise 1x6-10 > 16 (6)

• Bent over db raise 1x6-10 > 14 (6)

• BB curls 1x6-10 > 60 (4)

• Cgbp 1x6-10 > 90 (5)

• Triceps extensions 1x3-5 > 40 (5)

Comment: te hoog gewichten ingeschat, volgende keer ietsje verlagen. Was erg zwaar!

Maandag benen en morgen touwspringen

Kraft for president. Snap alleen niks van je notatie qua reps/sets/gewicht :D

• #1.596
ik begrijp nu waarom je dit schema volgt
al die vrije tijd kan je lekker in zonnetje aan je herstel werken
groei ze

• #1.598
ik begrijp nu waarom je dit schema volgt
al die vrije tijd kan je lekker in zonnetje aan je herstel werken
groei ze

Ik merk wel dat ik nu meer energie heb en wat frisser ben, lijkt wel. En ik hoef me nu 's middags niet meer zo te haasten zodat ik op tijd klaar ben en me kan voorbereiden op de training. Ik heb nu meer tijd om me te verdiepen in mn ebooks en lees me in over IF ( Intermittent fasting)

Nice, ga je dat ook proberen? Wat bedoel je btw met die reprange? Probeer je tussen de 6 en 10 reps te gaan en uiteindelijk 6 gehaald? Ben je niet in de war met sets?

• #1.600
Nice, ga je dat ook proberen? Wat bedoel je btw met die reprange? Probeer je tussen de 6 en 10 reps te gaan en uiteindelijk 6 gehaald? Ben je niet in de war met sets?

Ik kan me ivm werk niet goed houden aan de standaard 5 a 6 maaltijden schema's. Dus dit dieet is een prima alternatief voor mij en ik ben fan van grote maaltijden. Ben me er nu over aan het inlezen en het staat me aan.

Yep, probeer dan 1 set tussen de 6 en 10 te gaan en toen had ik er 6 gehaald. Nee, is allemaal maar 1 set ( doe wel 1 a 2 warming up sets)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven