MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Zit veel suiker in daar krijg je een insuline piek van en dat moet je voorkomen in de cut dus havermout/brinta met wat noten of kwark iig wat complexer eten waar je lichaam wat langer aan heeft. Ik denk ook dat chocomelk niet echt goed vult en te snel word opgenomen, en dat wil je sowieso voorkomen in een IF cutschema.;)

• #1.623
Zit veel suiker in daar krijg je een insuline piek van en dat moet je voorkomen in de cut dus havermout/brinta met wat noten of kwark iig wat complexer eten waar je lichaam wat langer aan heeft. Ik denk ook dat chocomelk niet echt goed vult en te snel word opgenomen, en dat wil je sowieso voorkomen in een IF cutschema.;)

Is ook wel zo. Weet jij nog een goed alternatief? Nog extra havermoutpap? Moet toch nog 350 cals bij dan

Hee, wat lees ik nu, Kraft aan de cut? Dacht dat je dat voorlopig nog niet van plan was. Summer in you mind,huh? :D Ben benieuwd naar de vorderingen. Laatste trainingen zien er lekker uit iig!!

Suc6 kraft, dat je maar net zo lekker slank als mij mag worden. ;)

• #1.627
Hee, wat lees ik nu, Kraft aan de cut? Dacht dat je dat voorlopig nog niet van plan was. Summer in you mind,huh? :D Ben benieuwd naar de vorderingen. Laatste trainingen zien er lekker uit iig!!

Zo zie je maar: niets is zo veranderlijk als een mens!

Bedankt! Leuk dat je weer eens komt buurten. Was al weer tijdje terug ;)

Suc6 kraft, dat je maar net zo lekker slank als mij mag worden. ;)

Bedankt jongen. Ik ga me best doen (ook al ben ik een slechte cutter)

• #1.628
  • Dumbbell flyes (pre-exhaust) 1x6-10 > 20 (8)

• Benchpress 1x1-3 > 120 (1 > 2de rep fail)

• Pullover 1x6-10 > 30 (6)

• BB row 1x6-10 > 80 (6)

• Deadlift 1x6-10 > 160 (5)

Comment: heb wat hoofdpijn ging niet echt lekker. De deadlift met 4-2-4 tempo is een killer!

Sterke bench :thumbs: Wat is dat 4-2-4 tempo?

• #1.630

The First Number:
The first number is for the negative or eccentric phase - in other words, when you are lowering the weight or when you are moving in a direction opposite to the muscle contraction. For a squat and a bench press, this would mean lowering the weight. For a cable row, this would mean returning the plates to the stack.

The Second Number:
The second number is the pause after the first phase is complete - for example, in the bench press, a pause as the weight is held stationary just above the chest.

The Third Number:
The third number refers to the concentric or positive phase - the contraction. For a bench press, this would be driving the bar upwards. A number of 1 here typically means, "explode" - in other words, you may do it faster than 1 second.

http://www.bodybuilding.com/fun/likness15.htm

Dus de cijfers betekenen hoeveel seconden een deel van de bewegingsbaan duurt.

Laatst bewerkt:
je kunt gewoon tevreden zijn over je training hoor kraft, Beterschap, ik blijf je volgen.

• #1.633
je kunt gewoon tevreden zijn over je training hoor kraft, Beterschap, ik blijf je volgen.

Hey Daniel! Had alleen wat hoofdpijn tijdens het trainen later ging het wel weer.Was wel jammer want zat al een tijd uit te kijken naar bench en deadliftdag.

leuk dat je weer eens komt buurten! ;)

Daarom is het ook maar 1 werkset en moet je ook langer herstellen als gewoonlijk.

Dinsdag squatdag

Lekker hoor, pre exhausted en dan nog even 1x120 drukken ;)

• #1.635
Laatst bewerkt:
  • #1.636
touwspringen: reps > 30-30-50-50 speedrep > 50

Ging zwaar, nu eindelijk wat eten

Lekker touwtje springen op nuchtere maag.:P Nu bunkeren ofniet haha!

wat zijn je warm-up sets t.a.v de bench bijv
voordat je aan je max-set begint ?
en pak je het gewicht op gevoel of ben je progressief bezig

• #1.640
wat zijn je warm-up sets t.a.v de bench bijv
voordat je aan je max-set begint ?
en pak je het gewicht op gevoel of ben je progressief bezig

Met bench deed ik 8x70 en 5x90 en ik pakte in de werkset 90 % rm van de bench. Met andere oefeningen zoals met squat en deadlift pakte ik het werkset gewicht meer op gevoel omdat ik dan een hogere reprange draai als met benchpress. Dan 90% van rm pakken met deadlift met 4-2-4 tempo is dan 180, dat red ik echt niet minstens 6 reps :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven