- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dwing je je lichaam niet elke dag in "starvation mode"?
Waar ben je mee bezig? 4kg in een week? Dat is 3kg spiermassa.
Je kunt ongeveer 1kg vet per week verliezen zonder al te veel spiermassa te verliezen.
Zonde van al dat lange harde werk.![]()

Volgende keer dus verlagen. Wel tevreden over de andere oefeningen. Tuurlijk niet mafkees, het is algemeen bekend dat je de eerste week vooral veel vocht verliest.Waar ben je mee bezig? 4kg in een week? Dat is 3kg spiermassa.
Je kunt ongeveer 1kg vet per week verliezen zonder al te veel spiermassa te verliezen.
Zonde van al dat lange harde werk.![]()
Tsja eiwitten of niet, slaat je lichaam toch niet op als je ze allemaal op één eetmoment inplanned. Ik geloof er niet zo in, maar als het voor jou werkt...
En dat kan best algemeen bekend zijn... 3kg vocht is nog steeds veel, en zijn tweede punt is wel waar.
Hehe , leuke discussie
Bewijs het gewoon met pics Kraft![]()

is het een beetje uit te houden met dat vasten
geen mentale neergang of zoiets?
).Ik heb zelf ook een tijd IF gedaan, alleen kwam zelf met het probleem dat ik wel erg veel eiwitten moest eten in een korte periode. Ben te lui om steeds vis/vlees te maken en in een paar uur 4 bakken kwark gaat ook erg ver.
Qua honger had ik totaal geen problemen om tot 3 uur smiddags niks te eten, op school merkte ik wel dat me concentratie rond die tijd echt heeeeeel laag was (was leuk tijdens oefenexamens maken).
Op het gebied van vetverlies niks bijzonders gemerkt, ook niet echt een strikt schema aangehouden helaas.