- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat 4 2 4 tempo zegt me effe niks
ik heb er wel een idee over , maar ?

jajaja
we blijven allemaal beginners - haha
nee , het is dat zo bezig houden met die seconden dat me effe lastig lijkt
zit je lekker in de beweging en dan denk - shit 2 sec vasthouden
Inderdaad. Hier een mooi artikel van bb.com over form vs.weight/momentum
http://www.bodybuilding.com/fun/manny1.htm

Ben aan het experimenteren met Intermittent fasting. Ik gaf even een cut update. 16 uur vasten is makkelijk vol te houden. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee. Ik ga het nog een tijdje volhouden daarna misschien wat anders want ik mis eigenlijk toch wel de gewoonte om te ontbijten en te lunchen![]()
Maar is 4kg per week niet te veel van het goede? Kan niet anders dan dat daar ook wat spieren tussen die 4kg zit. Over een tijdje kan je natuurlijk beter inschatten hoe het hele schema voor je uitpakt. En dat ontbijten/lunchen kan je niet vervangen door iets als creatine, een bak koffie of weetikveel wat? Gewoon voor het ritueeltje? 
Ja dat had ik meegekregen hoorMaar is 4kg per week niet te veel van het goede? Kan niet anders dan dat daar ook wat spieren tussen die 4kg zit. Over een tijdje kan je natuurlijk beter inschatten hoe het hele schema voor je uitpakt. En dat ontbijten/lunchen kan je niet vervangen door iets als creatine, een bak koffie of weetikveel wat? Gewoon voor het ritueeltje?
![]()
Dus 's ochtends drink ik wel paar bakken koffie.Denk dat het voornamelijk vocht is en misschien komt het doordat mn maag niet constant gevuld is? Veel spiermassa zal ik er niet mee verliezen denk ik. Je kan volgens de bedenker van dit schema makkelijk 16 uur per dag vasten zonder spiermassa te verliezen.
Kauwgum, water en koffie mag ik gelukkig wel consumeren, als dat niet zo was had ik het niet volgehoudenDus 's ochtends drink ik wel paar bakken koffie.
LolJa oke, je maaginhoud zal op de tijdstippen dat je jezelf weegt wel erg verschillen ja. Al vind ik 4kg voedsel wel veel, maar met vocht erbij en wat vetverlies, mwah klinkt dan al beter ja
![]()