Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dat 4 2 4 tempo zegt me effe niks
ik heb er wel een idee over , maar ?

lijkt me ingewikkeld

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.644

Wat is er dan ingewikkeld aan? Bijvoorbeeld met benchpress moet je het zakken van de baar in 4 seconden doen, als de baar op het laagste punt is 2 seconden vasthouden en dan rustig weer in 4 seconden omhoog.

Ik dacht dat jij na al die jaren wel uit het beginnersstadium bent als intermediate is dit wel standaard kennis, K. ;)

jajaja

we blijven allemaal beginners - haha

nee , het is dat zo bezig houden met die seconden dat me effe lastig lijkt
zit je lekker in de beweging en dan denk - shit 2 sec vasthouden

• #1.646
jajaja

we blijven allemaal beginners - haha

nee , het is dat zo bezig houden met die seconden dat me effe lastig lijkt
zit je lekker in de beweging en dan denk - shit 2 sec vasthouden

Op die manier. In het begin is wel het even wennen idd.

• #1.647
  • Legextensions (pre-exhaust) 1x12-20 > 90 (13)

• Squats 1x12-20 > 100 (7)

• Calf raises 1x12-20 > 120 (15)

• Sit ups 1x12-20 > 12 (14)

Comment: ik moet mn ego opzij zetten. Als ik me aan 4-2-4 wil houden op de squat moet ik onder de 100 :o

:D Ego's zijn k*t. Ga voor the perfect rep! :)

• #1.651
4 dagen IF: weegschaal geeft nu 110 aan was 114...

Eh? ???

• #1.653

Ben aan het experimenteren met Intermittent fasting. Ik gaf even een cut update. 16 uur vasten is makkelijk vol te houden. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee. Ik ga het nog een tijdje volhouden daarna misschien wat anders want ik mis eigenlijk toch wel de gewoonte om te ontbijten en te lunchen :o

• #1.654
  • Side raise 1x6-10 > 12 (7)

• Bent over side raise 1x6-10 > 10 (6)

• BB curls 1x6-10 > 50 (7)

• CGBP 1x6-10 > 70 (7)

• Triceps extensions 1x3-5 > 42 (3)

Comment: laatste oefening was net ff te zwaar, die dus volgende keer verlagen.

Morgen touwspringen en woensdag benendag

Ben aan het experimenteren met Intermittent fasting. Ik gaf even een cut update. 16 uur vasten is makkelijk vol te houden. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee. Ik ga het nog een tijdje volhouden daarna misschien wat anders want ik mis eigenlijk toch wel de gewoonte om te ontbijten en te lunchen :o

Ja dat had ik meegekregen hoor :P Maar is 4kg per week niet te veel van het goede? Kan niet anders dan dat daar ook wat spieren tussen die 4kg zit. Over een tijdje kan je natuurlijk beter inschatten hoe het hele schema voor je uitpakt. En dat ontbijten/lunchen kan je niet vervangen door iets als creatine, een bak koffie of weetikveel wat? Gewoon voor het ritueeltje? :D

• #1.656
Ja dat had ik meegekregen hoor :P Maar is 4kg per week niet te veel van het goede? Kan niet anders dan dat daar ook wat spieren tussen die 4kg zit. Over een tijdje kan je natuurlijk beter inschatten hoe het hele schema voor je uitpakt. En dat ontbijten/lunchen kan je niet vervangen door iets als creatine, een bak koffie of weetikveel wat? Gewoon voor het ritueeltje? :D

Denk dat het voornamelijk vocht is en misschien komt het doordat mn maag niet constant gevuld is? Veel spiermassa zal ik er niet mee verliezen denk ik. Je kan volgens de bedenker van dit schema makkelijk 16 uur per dag vasten zonder spiermassa te verliezen.

Kauwgum, water en koffie mag ik gelukkig wel consumeren, als dat niet zo was had ik het niet volgehouden :nut: Dus 's ochtends drink ik wel paar bakken koffie.

• #1.657
  • Touwtjespringen > niet geteld maar zo een 15 minuten in totaal

Lol :P Ja oke, je maaginhoud zal op de tijdstippen dat je jezelf weegt wel erg verschillen ja. Al vind ik 4kg voedsel wel veel, maar met vocht erbij en wat vetverlies, mwah klinkt dan al beter ja :)

Denk dat het voornamelijk vocht is en misschien komt het doordat mn maag niet constant gevuld is? Veel spiermassa zal ik er niet mee verliezen denk ik. Je kan volgens de bedenker van dit schema makkelijk 16 uur per dag vasten zonder spiermassa te verliezen.

Kauwgum, water en koffie mag ik gelukkig wel consumeren, als dat niet zo was had ik het niet volgehouden :nut: Dus 's ochtends drink ik wel paar bakken koffie.

teeering kraft, sterkte haha.

• #1.660
Lol :P Ja oke, je maaginhoud zal op de tijdstippen dat je jezelf weegt wel erg verschillen ja. Al vind ik 4kg voedsel wel veel, maar met vocht erbij en wat vetverlies, mwah klinkt dan al beter ja :)

Zal wel niet 4 kilo vet zijn dat ik verloren heb in weekje, ging het maar zo snel :p

teeering kraft, sterkte haha.

Vandaag trouwens 17,5 uur gevast. Valt mee hoor qua moeilijkheid. 's avonds kan je dan lekker bunkeren ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven