Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wel een beetje, ben wat kribbig en soms wat stresserig. Ik irriteer me er ook aan dat mijn kracht achteruit gaat en dat ik maar 2 keer in de week train. Misschien dat ik binnenkort mijn trainingsschema omgooi want ik mis het 4 of 5 keer in de week beulen.

dat lijkt me idd ook klote - oke je hebt het geprobeerd , dat is ook wat waard - ga maar gauw omgooien dat schema

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.682
edit: krachtverlies lijkt me eerder dat je te weinig eet?

Ik weet dat je IF kan gebruiken niet alleen voor een cut maar ook om aan te komen of op hetzelfde gewicht te blijven. Jij deed? Ja, ik zit zo een 500 calorien onder onderhoud. Maar ik denk dat er nog wel een factor bij is waarom ik krachtverlies namelijk: 4-2-4 tempo.

dat lijkt me idd ook klote - oke je hebt het geprobeerd , dat is ook wat waard - ga maar gauw omgooien dat schema

Ik ben niet iemand die na 1 tegenslag zijn routine omgooit. Ik verhoog de cardio wel ;)

we hebben het hier over 3 tegenslagen
kribbig en stres
kracht achteruit
irritatie t.a.v trainingsdagen - 2x

lijkt me genoeg denk ik zo

maar goed - cardio omhoog dus - zet hem op

Waar is dat 4 2 4 goed voor dan?
Ik zit wel onder me onderhoud, alleen heb veel verkapte junkdagen er tussen gehad ivm omstandigheden waar het vrijwel onmogelijk is aan schema te houden.
Gek genoeg ben ik nu wel droger en op zelfde bw.

• #1.685
we hebben het hier over 3 tegenslagen
kribbig en stres
kracht achteruit
irritatie t.a.v trainingsdagen - 2x

lijkt me genoeg denk ik zo

maar goed - cardio omhoog dus - zet hem op

kribbig en stress : leer ik wel meeleven

kracht achteruit: door 4 2 4

irritatie t.a.v trainingsdagen - 2x : cardio omhoog

;)

Waar is dat 4 2 4 goed voor dan?

Omdat ik maar 1 set per oefening doe en maximaal 1 keer in de week een spiergroep aanpak moet de intensiteit hoog liggen en dat doe ik met 4-2-4. Oftewel ik voer de oefeningen zeer gecontroleerd uit zonder momentum. Volgens Mentzer moet je daar goed op kunnen gainen. Ik denk dat ik ook wel resultaat kan boeken hiermee in de cut.

Ok, zo´n schema zou mijn ego nooit aankunnen ;)
Ben zelf wel fan van een UB/LB of andere 2 split variant in de cut aangezien je dan met veel compounds werkt en dat lijkt me ideaal in de cut.

• #1.687
Ok, zo´n schema zou mijn ego nooit aankunnen ;)
Ben zelf wel fan van een UB/LB of andere 2 split variant in de cut aangezien je dan met veel compounds werkt en dat lijkt me ideaal in de cut.

Hehe idd, ik heb mijn ego wel gedropt, 90 kilo squatten lukt me niet eens meer:o
Ik ga voor de perfect rep.

Das wel wat waard :)

• #1.689
  • #1.690
Wat cardio met een kettlebell van 16 kilo gedaan.

kettlebellswings :

• 70 seconden
  • 60 seconden
  • 60 seconden

Comment: tijd niet gedaan, was helemaal kapot!

Vrijdag squatdag en misschien morgen of overmorgen nog wat cardio

*ectomode on*

:p

• #1.693
Zozo, gaat goed man, straks word je net zo'n ecto als ik :D

• #1.698
Zozo, gaat goed man, straks word je net zo'n ecto als ik :D

Maja, jij bent nu aan het bulken dus straks ben jij geen ecto meer :p

Dan moet ie wel heel gek gaan doen:eek:
:jk:

Gaat lekker hè kraft :thumbup: Heb jij misschien toevallig eens Heavy Duty gevolgd? Wil dit misschien gaan volgen vandaar...:)

Uhm, daar ben ik nu al 2 maanden mee bezig. Dus als je interesse er in hebt, moet je mijn log eens teruglezen.

Maja, jij bent nu aan het bulken dus straks ben jij geen ecto meer :p

Uhm, daar ben ik nu al 2 maanden mee bezig. Dus als je interesse er in hebt, moet je mijn log eens teruglezen.

Ah ok:o Ik moet zeggen dat het volgen van je log er af en toe bij in schiet:(
Reageer je er goed op? Heb namelijk ook veel negatieve reacties gelezen..

• #1.700
Ah ok:o Ik moet zeggen dat het volgen van je log er af en toe bij in schiet:(
Reageer je er goed op? Heb namelijk ook veel negatieve reacties gelezen..

Elke routine heeft zijn voors en tegens. Ik wou dit gewoon eens proberen. Je traint niet veel keer per week, maar als je traint is is de intensiteit zeer hoog en gebruik je lagere gwichten. Het is iig niet goed voor je ego deze routine.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven