MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ah ok:o Ik moet zeggen dat het volgen van je log er af en toe bij in schiet:(
Reageer je er goed op? Heb namelijk ook veel negatieve reacties gelezen..

Haha, ik zat echt te denken van "huh? Ja natuurlijk reageert hij goed op zn eigen log. Negatieve reacties op een logboek? Huh, waar dan wtfdude?"

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.703
20 minuten op de hometrainer gecardioot

• #1.705
Geplande training wordt uitgesteld tot morgen : was laat thuis en ben wat moe

• #1.707
Neem wat nox pump en knallen maar:D:whip:

:roflol: Al is het nog niet vergeten :D Na een training mag ik 4 tot 7 dagen rusten meestal doe ik 4 dagen dus deze keer worden het er 5. Als ik nu nog die shizzle neem dan lig ik tot 4 uur 's nachts te stuiteren in mn nest. Ik moet er morgen weer om half 8 uit :P

:roflol: Al is het nog niet vergeten :D Na een training mag ik 4 tot 7 dagen rusten meestal doe ik 4 dagen dus deze keer worden het er 5. Als ik nu nog die shizzle neem dan lig ik tot 4 uur 's nachts te stuiteren in mn nest. Ik moet er morgen weer om half 8 uit :P

Haha, ja dan kun je het beter niet nemen:P Word je niet helemaal gek btw van die lange rust periodes?

Is dat nox btw zo erg, heb zelf een proefverpakking bestel vandaar?!:D

• #1.709
Haha, ja dan kun je het beter niet nemen:P Word je niet helemaal gek btw van die lange rust periodes?

Is dat nox btw zo erg, heb zelf een proefverpakking bestel vandaar?!:D

Ik ben over het algemeen wel zeer goed hersteld als ik een nieuwe trainingsdag heb. Ik heb cardio opgeschroeft dus het is niet zo dat ik op rustdagen alleen maar op mn krent zit.

Het heet trouwens superpump nox formula. Tja, ik hoef het helemaal niet meer, smerige zooi. Train sowieso niet meer met supps.

Mn bananenwhey is lekker hoor, net een milkshake maar dan niet zo'n koolhydraat-improvised-explosive-device.

• #1.711
Mn bananenwhey is lekker hoor, net een milkshake maar dan niet zo'n koolhydraat-improvised-explosive-device.

Ik ken ze ja. Heb hier ook nog wat in een pot zitten met banaan smaa, maar neem liever na de training meteen een warme maaltijd (rijst & zalm)

• Legextension 1x12-20 > 75 (16)

• Fullsquats 1x12-20 > 70 (8)

• Calf raise 1x12-20 > 100 (15)

• Sit up 1x12-20 > 14 (14)

Comment: eindelijk begin ik te wennen aan het tempo, was weer zwaar! Beschamend de skwat :o volgende keer weer verlagen

Morgen cardio

• #1.712
30 minuten op de hometrainer gecardioot. Ging wel lekker met de iPod op

Hou je ook nog een bepaald aantal bpm's aan of ? 70% van je max neem ik aan ?

Wat luister je dan zoal ?

• #1.715
  • #1.716
touwspringen > 10 minuten. Ik had beetje hoofdpijn vanavond maar het touwspringen ging wel

Zoiets ja. Weet niet precies. trap lekker door. Ik heb wel een hard zadel kreeg een gevoeloze @*%

Metallica, Smashing pumpkins, R.E.M. dat soort muzik

+++++++++++

Machtige muziek maar ik zou er geen cardio op kunnen doen, laat staan echt trainen. :o

• #1.719
  • Cardio > 45 minuten hometrainer

Comment: was zweten geblazen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven