MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
IF hou ik goed vol. Ben nu 106 kilo. Alleen ben ik van plan om vanavond mijn laatste work out te doen van dit schema. Ik wil namelijk wat meer trainen. Ben van plan om niet volgens een vast schema te gaan trainen, ik kijk gewoon wat achterloopt en dat train ik dan wat vaker. Wat ik er wel in hou is na elke set verhogen en 20-30 reps per oefening te doen. Misschien met squat en dl wat minder.

Hehe, Bee Gees staat ook op mijn ipod! Hoe wist je dat! :eek:
;)

eens bee gees always a bee gee

ik kan me voorstellen dat je wat meer wilt trainen - maar je hebt het geprobeerd
ik hou ook meestal 30 reps aan per oef - alleen de 1e niet

• #1.723
  • Side raise 1x6-10 > 8 (8)

• Bent over side raise 1x6-10 > 6 (6)

• BB curls 1x6-10 > 50 (6)

• CGBP 1x6-10 > 70 (7)

• Triceps extensions 1x6-10 > 36 (3)

Comment: bye bye schema :wave:

Frustrerend hè kraftman zo weinig trainen:P Ga je nu weer op een split, 4 daags?

• #1.725
Frustrerend hè kraftman zo weinig trainen:P Ga je nu weer op een split, 4 daags?

Denk het wel. Als ik ga trainen bedenk ik mij wat nodig is en wat 'achterloopt' in de spiegel. daar besteed ik dan meer aandacht aan. Ik ga natuurlijk wel in een logische volgorde trainen, van groot naar kleinere spiergroep. Ga er maar vanuit dat het vooral compounds zijn waar ik mijn aandacht aan besteed.

Ik begrijp niks van je schema maar je hebt vast wel goed getraint.:D

• #1.728
Net even lopen swingen!

Kettlebellswings 16 kilo >
  • 1ste set 65 seconden
  • 2de set 60 seconden
  • 3de set 30 seconden

Is dat swingen zijwaarts??? Bee Gees is super.:)

• #1.730
wilt u uit mijn log blijven

Nee.

:D

Swingen? Pics? :D

Alles goed hier, Kraft?

Ik vind jouw variatie van training zo leuk om te zien: dan weer korte, maar krachtige workouts, dan kettlebells en dan weer cardio ... :D

• #1.736

Ik ga zonder echt vast schema trainen. Ik ga vooral aandacht besteden aan wat achterloopt en wat de spiegel zegt. Ik blijf wel 20 a 30 reps maken per oefening. reken maar dat er veel aandacht besteed gaat worden aan squat, deadlift en benchpress. Zie het als experiment, mark ;)

1979 is mijn favo van Billy en zn matties :cool:

Alles goed hier, Kraft?

Ik vind jouw variatie van training zo leuk om te zien: dan weer korte, maar krachtige workouts, dan kettlebells en dan weer cardio ... :D

Leuk om te horen Sigi, erg leuk!

Hey Kraftmans, ga je dan voor elke training naar jezelf kijken in de spiegel en aan de hand daarvan bepalen wat je gaat trainen enzo? ???

• #1.738
Hey Kraftmans, ga je dan voor elke training naar jezelf kijken in de spiegel en aan de hand daarvan bepalen wat je gaat trainen enzo? ???

Niet al te letterlijk nemen. Ik weet bijvoorbeeld dat ik net een 'spin' ben, oftewel ik heb spillebeentjes en spillearmpjes, daar gaat mijn focus dus naar toe, komende tijd.

Niet te veel isoleren he ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven