Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hoe doe jij GHR op roman chair?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762

Ik weet het. Ik heb een mooi leven :p

Hoe doe jij GHR op roman chair?

Ik doe het provisorisch. Ik zet de voetensteun op een lage stand zodat de hielen tegen de steun zitten en de tenen rusten op de plaat. De 'stoel' zet ik in een schuine stand, en dan voer ik een 'GHR' uit. Ik voel m'n hams wel en denk ook wel dat ik ze prikkel, maar weet zelf ook wel dat het niet een echte GHR is.

Oke, zal eens kijken of ik ook zoiets kan met de roman chair die we hebben in de gym. Anders maar weer assisted GHR :p

• #1.764
Nee me voeten onder een halter, maar zelfde idee.

• Fullsquats > 6x100/4x100/3x100

• Legcurl > 10x65/8x65/8x65

• Legextensions > 14x90/10x90/10x90

• GHR op roman chair > 6/5/3

• BB calf raise > 13x152/15x152/10x152

• Sit-ups > 25/15/10

Comment: had er zin an. Voelde veel kampfgeist. Zal vast mee te maken hebben dat ik vanmiddag een uiltje geknapt heb

Kampfgeist:roflol:

lekker traininkie hier:)

• #1.773
  • Deadlift > 5x150/3x160/1x170

• Inverted row > 10/10/7

• BB row > 6x70/5x70/5x70

• Db row > 8x34/8x34/4x34

• Hyperextensions >3x10

Comment: vanmiddag weer 'powernap' gedaan, maar mocht niet baten. Ik denk dat ik nog niet geheel gerecupereert ben van de squatdag want vorige week ging deadliften beter. Toen had ik meer rustdagen tussen sq en dl dag. Doe nu wel deadlifts zonder straps en zonder mixed grip.

Morgen benchen! :P

Laatst bewerkt:
ik denk dat het idd die rust is, éen dag zou wel kunnen , maar dan moet je deadlift daarop aanpassen , zo niet dan kan dat invloed hebben
sehr gut trainiert slaapkop:)

:mad: Heeft T zijn mond voorbij gepraat? :x

K*t dat had ik niet mogen zeggen :D Benchen gaat alweer lekker man :D ik zit ook alweer aan 4x100 met mijn ass op de bank dit keer :P Mijn rug is nog steeds super k*t, maar dat komt wel weer uiteindelijk! Doe je ook wel eens paused reps met banken? En ja, banken ligt jou zeker ;)

• #1.776
ik denk dat het idd die rust is, éen dag zou wel kunnen , maar dan moet je deadlift daarop aanpassen , zo niet dan kan dat invloed hebben
sehr gut trainiert slaapkop:)

Misschien dan maar 2 dagen rust nemen tussen sq en dl. Ik doe pas een dutje na vieren als ik mijn centjes verdiend heb ;) Dan mag het.

K*t dat had ik niet mogen zeggen :D Benchen gaat alweer lekker man :D ik zit ook alweer aan 4x100 met mijn ass op de bank dit keer :P Mijn rug is nog steeds super k*t, maar dat komt wel weer uiteindelijk! Doe je ook wel eens paused reps met banken? En ja, banken ligt jou zeker ;)

Met 4-2-4 tempo kan je wel spreken over pause bench, maar nu doe ik zo snel mogelijk naar benee en explosief uitstoten zodat ik mooi het ijzer hoor rammelen.

• #1.777
  • Benchpress > 5x100/3x100/2x100/4x100

• DB bench > 6x30/6x30/6x30

• DB flyes > 8x12/4x20/4x20

• Seated front press > 8x50/5x60/2x70

• Shrugs > 10x152/5x152/4x152

• Db side raise > 8x11/8x11/8x11

Comment: helaas geen tukkie kunnen doen vanmiddag.:( Bench ging vorige week beter.

Morgen armen trainen.

Pft, ik doe het je niet na die bench! Wel wat zwakke DB bench in verhouding, al goed leeg zeker?

Succes met die armen!

• #1.779
Pft, ik doe het je niet na die bench! Wel wat zwakke DB bench in verhouding, al goed leeg zeker?

Succes met die armen!

Het is wel per hand he :o Of ging je daar al vanuit? Ik heb al maanden niet gedumbbell benched dus moet er ff inkomen. Gewichten komen vanzelf ook al staar ik mezelf niet zo blind meer daar op, ga liever voor de uitvoering.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven