- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oke, zal eens kijken of ik ook zoiets kan met de roman chair die we hebben in de gym. Anders maar weer assisted GHR![]()

- Fullsquats > 6x100/4x100/3x100
- Legcurl > 10x65/8x65/8x65
- Legextensions > 14x90/10x90/10x90
- GHR op roman chair > 6/5/3
- BB calf raise > 13x152/15x152/10x152
- Sit-ups > 25/15/10
Comment: had er zin an. Voelde veel kampfgeist. Zal vast mee te maken hebben dat ik vanmiddag een uiltje geknapt heb

)Alles Leben ist Kampf
(google dat maar liever niet)
dank u

Holy shit Kraft
Je bent een echte neo nazi of niet?

Je hebt zeker ook boven je gym een bord hangen met "arbeit mach frei" 

JajaJe hebt zeker ook boven je gym een bord hangen met "arbeit mach frei"
![]()
Heeft T zijn mond voorbij gepraat? 

Benchen gaat alweer lekker man
ik zit ook alweer aan 4x100 met mijn ass op de bank dit keer
Mijn rug is nog steeds super k*t, maar dat komt wel weer uiteindelijk! Doe je ook wel eens paused reps met banken? En ja, banken ligt jou zeker 
ik denk dat het idd die rust is, éen dag zou wel kunnen , maar dan moet je deadlift daarop aanpassen , zo niet dan kan dat invloed hebben
sehr gut trainiert slaapkop![]()
Dan mag het.K*t dat had ik niet mogen zeggenBenchen gaat alweer lekker man
ik zit ook alweer aan 4x100 met mijn ass op de bank dit keer
Mijn rug is nog steeds super k*t, maar dat komt wel weer uiteindelijk! Doe je ook wel eens paused reps met banken? En ja, banken ligt jou zeker
![]()
Bench ging vorige week beter.Pft, ik doe het je niet na die bench! Wel wat zwakke DB bench in verhouding, al goed leeg zeker?
Succes met die armen!
Of ging je daar al vanuit? Ik heb al maanden niet gedumbbell benched dus moet er ff inkomen. Gewichten komen vanzelf ook al staar ik mezelf niet zo blind meer daar op, ga liever voor de uitvoering.