AndroidHealthClinic

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
groeie frontpress kraft zelfs zonder powernap

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
  • #1.783
  • CGBP > 6x80/4x85/3x90

• Decline skullcrusher > 10x30/9x35/7x40

• Triceps extensions > 8x32/5x34/2x36

• BB curl > 10x40/8x45/4x50

• Hammercurl > 8x22/7x22/4x22

• Wristcurl > 8x50/2x50

Comment: vanmiddag wel half uurtje geslapen, lekker op de nieuwe lounge bank op het terras :P. Goed idee van mezelf om die decline skullcrushers te gaan doen. Die houden 'we' erin, heerlijke oefening!

Maandag of dinsdag benendag

• #1.784
Cardio:

Half uur op hometrainer gefietst

groot verschil dan met de gewone skulls ? iets meer rek zeker

Laatst bewerkt:
Het is wel per hand he :o Of ging je daar al vanuit? Ik heb al maanden niet gedumbbell benched dus moet er ff inkomen. Gewichten komen vanzelf ook al staar ik mezelf niet zo blind meer daar op, ga liever voor de uitvoering.

Ja :D Doe em zelf ook je weet. Geef sowieso eigenlijk nooit comments op oefeningen die ik niet doe, geen idee hoe zwaar dat dan is enzo.

• #1.789
dat vind ik zo het leuke van dit forum - soms kom je ineens een oef of training tegen waarvan je denkt : hee dat is iets voor mij:)

staan wel een aantal oef op één bijv die niet had verwacht - veel db werk ook
interessant

Zeker interessant!

Ja :D Doe em zelf ook je weet. Geef sowieso eigenlijk nooit comments op oefeningen die ik niet doe, geen idee hoe zwaar dat dan is enzo.

Is ook wel zo.

Vanaf de beentjes afbeulen :P

• #1.791
Lekker dan! Benen is altijd killing! Wat ga je precies doen voor de benen? Toch wel frontsquats?:D Je bench is ziek gast:| Heb je wedstrijd ambities of niet?

Succes vanavond Führer!;)

Frontsquats ligt me niet zo :o Ik ga fullsquats, legcurls, legextensions, GHR en calf raises trainen. Oja, ook nog sit ups.

Mijn bench ziek? Ik kan net aan op reps bw benchen, das echt niet 'ziek' :o

Wedstrijdambities heb ik niet echt, dan mag eerst het algehele niveau wel wat omhoog, kost tijd ;)

Gross Gott

hellow iedereen
graag had ik geweten of ik goed of niet goed bezig ben ..
ik ben 5maanden geleden begonnen met trainen,ik woog toen 55kg met een lengte van 1m69 .. vrij mager dus nu weeg ik intussen 62kg . ik heb toch al beetje resultaat vind ik
maar toch voelt het alsof het zooo tergent traag vooruit gaat komt dit door mezelf iedere dag te zien in de spiegel dat ik mijn resultaat niet snel zie of ligt het aan mijn training ? ik train iedere dag behalve de zondag. maar ik train maar 1 spiergroep per dag..
maandag ;borst 4oef + dips dinsdag;biceps 4oef woensdag:schouders en triceps elk 4oef. donderdag;rug 5 a 6 oef vrijdag terug borst en zaterdag terug biceps. ik doe deze redelijk zwaar met weinig reps das goed voor massa te kweken toch. mijn voedingsschema heb ik niet dat is mss het probleem ..maar heb zoon moeite om zoveel binnen te spelen! is niet normaal dat smorgens drink ik een weigt gainer met 500 ml magere melk en 2 prosies cornflakes om 9u30 een banaan met 1 of 2 sneedjs brood met salami (dit mss vervangen door kippeham ofzo?) smiddags wat de pot schaft.. om 2u ng een banaan met 1of 2 sneedjs brood met iets tussen. soms tussendoor ng een droog koekje en savonds 4of 5 sneedjes bruin brood met 250 gr vlees (soms kippeham.ham of iets anders .. weet dat dit niet goed is maar als mijn training goed is plus mijn rust en zo moet ik toch makkelijk bijkomen in geiwicgt? grts mistr nobody

• #1.793
hellow iedereen
graag had ik geweten of ik goed of niet goed bezig ben ..
ik ben 5maanden geleden begonnen met trainen,ik woog toen 55kg met een lengte van 1m69 .. vrij mager dus nu weeg ik intussen 62kg . ik heb toch al beetje resultaat vind ik
maar toch voelt het alsof het zooo tergent traag vooruit gaat komt dit door mezelf iedere dag te zien in de spiegel dat ik mijn resultaat niet snel zie of ligt het aan mijn training ? ik train iedere dag behalve de zondag. maar ik train maar 1 spiergroep per dag..
maandag ;borst 4oef + dips dinsdag;biceps 4oef woensdag:schouders en triceps elk 4oef. donderdag;rug 5 a 6 oef vrijdag terug borst en zaterdag terug biceps. ik doe deze redelijk zwaar met weinig reps das goed voor massa te kweken toch. mijn voedingsschema heb ik niet dat is mss het probleem ..maar heb zoon moeite om zoveel binnen te spelen! is niet normaal dat smorgens drink ik een weigt gainer met 500 ml magere melk en 2 prosies cornflakes om 9u30 een banaan met 1 of 2 sneedjs brood met salami (dit mss vervangen door kippeham ofzo?) smiddags wat de pot schaft.. om 2u ng een banaan met 1of 2 sneedjs brood met iets tussen. soms tussendoor ng een droog koekje en savonds 4of 5 sneedjes bruin brood met 250 gr vlees (soms kippeham.ham of iets anders .. weet dat dit niet goed is maar als mijn training goed is plus mijn rust en zo moet ik toch makkelijk bijkomen in geiwicgt? grts mistr nobody

Lees de stickies

• Fullsquats > 6x100/3x105/3x105

• Legcurls > 7x70/8x70/8x70

• Legextensions > 12x100/12x100/10x100

• GHR op roman chairr > 6/3

• One legged calf raise 5x105 elke been

• BB calf raise 105 > 10 seconden static hold

• Sit ups met 10 kilo op borst > 15/12/10

Comment: ik ga dl pas later in de week doen, eerste training wordt borst

Extra:

Aantal sterren geeft de verhoudingsbelasting aan op 2.

Barbel presss behind the neck: Long - Lateral** - Medial**
Bench press with narow grip: Long* - Lateral** - Medial**
Dips: Long** - Lateral** - medial**
Lying dumbbell extension with neutral grip: Long * - Lateral** - Medial*
Lying EZ extension: Long** - Lateral* - Medial*
Lying EZ extension on decline bench: Long** - Lateral** - Medial**
One-arm pushdown: Long* - Lateral** - Medial**
One-arm pushdown with reverse grip: Long** - Lateral** - Medial**
Overhead barbell extension: Long* - Lateral** - Medial**
Overhead dumbbell extension with neutral grip: Long** - Lateral** - Medial**
Overhead dumbbell extension with reverse grip: Long** - Lateral* - Medial*
Overhead dumbbell extension with rotation: Long** - Lateral** - Medial**
Overhead pully extension with rope: Long* - Lateral** - Medial*
Pull over with EZ bar and narow grip: Long** - Lateral* - Medial*
Pully pushdown with angled bar: Long** - Lateral** - Medial**
Pushdown with rope: Long** - Lateral ** - Medial**
Pushdown with straight bar and narrow grip: Long** - Lateral** - Medial*

Decline is dus de boodschap voor tricep.

Verzwaarde bench dips met een tricep barbell op de quads is trouwens ook een aanrader.

Olympic-Tricep-Barbell.jpg

Laatst bewerkt:
  • #1.795
Kijk, voor dit soort posts log ik nou. Bedant voor de tip om dips te doen met de tricep barbell. Ik heb er zo eentje, vroeger deed ik bench dips met een dipbelt maar dat ging voor geen meter. Als ik weer triceps dag heb ga ik die zeker doen :thumb:

Skulls op decline klinkt idd wel interressant, denk dat je dan idd wel de tricep meer op de hele weg belast ipv alleen op het begin.

Kijk, voor dit soort posts log ik nou. Bedant voor de tip om dips te doen met de tricep barbell. Ik heb er zo eentje, vroeger deed ik bench dips met een dipbelt maar dat ging voor geen meter. Als ik weer triceps dag heb ga ik die zeker doen :thumb:

Wat was het probleem met de dipbelt dan? Leek mij juist mooi om binnenkort te zo'n ding aan te schaffen (als ik sets van 10 reps moet doen met dippen na bench/schouder werk om t een beetje te voelen gaat het toch tijd worden voor extra gewicht dacht ik zo).

• #1.798
Skulls op decline klinkt idd wel interressant, denk dat je dan idd wel de tricep meer op de hele weg belast ipv alleen op het begin.

Probeer hem eens, is een aanrader ;)

Wat was het probleem met de dipbelt dan? Leek mij juist mooi om binnenkort te zo'n ding aan te schaffen (als ik sets van 10 reps moet doen met dippen na bench/schouder werk om t een beetje te voelen gaat het toch tijd worden voor extra gewicht dacht ik zo).

Ik kan alleen maar dippen tussen bankjes dus bench dippen. Met die dipbelt moet ik hem zo bevestigen dat hij niet de grond kan raken dus dan gaat gaan de ketting en het gewicht naar de grond toe via mijn liezen. Daarom gebruikte ik altijd een handdoek tegen de pijn en dat mn pipi niet beschadigd raakt. En die dipbelt is trouwens gescheurd tijdens het bench dippen en heb geen andere. Misschien beetje moeilijk uitgelegd over dat benchdippen, maar denk dat je wel een idee hebt, hoe ik dat dus deed.

• #1.799
  • Benchpress > 6x100/5x100/4x100/3x100/2x100

• DB bench > 8x32/5x32/5x32

• DB flyes > 5x22/5x22/4x22

• Seated front press > 8x50/5x60/4x60

• BB shrugs > 10x152/5x152/9x120

• DB side raise > 8x12/8x12/8x12

Comment: flink zweten door het benauwde weer! 20 reps gehaald met bp dus volgende keer verhogen.

Morgen dl dag

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven