AndroidHealthClinic

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het weer zit inderdaad wel een beetje tegen, erg benauwd. Maar dat doet je training niet drukken Kraft, ziet er weer goed uit.

20 reps = inderdaad een goed moment om te verhogen, ben benieuwd naar je deadlift training.

Succes, fijne dag.

Extra:

Aantal sterren geeft de verhoudingsbelasting aan op 2.

Barbel presss behind the neck: Long - Lateral** - Medial**
Bench press with narow grip: Long* - Lateral** - Medial**
Dips: Long** - Lateral** - medial**
Lying dumbbell extension with neutral grip: Long * - Lateral** - Medial*
Lying EZ extension: Long** - Lateral* - Medial*
Lying EZ extension on decline bench: Long** - Lateral** - Medial**
One-arm pushdown: Long* - Lateral** - Medial**
One-arm pushdown with reverse grip: Long** - Lateral** - Medial**
Overhead barbell extension: Long* - Lateral** - Medial**
Overhead dumbbell extension with neutral grip: Long** - Lateral** - Medial**
Overhead dumbbell extension with reverse grip: Long** - Lateral* - Medial*
Overhead dumbbell extension with rotation: Long** - Lateral** - Medial**
Overhead pully extension with rope: Long* - Lateral** - Medial*
Pull over with EZ bar and narow grip: Long** - Lateral* - Medial*
Pully pushdown with angled bar: Long** - Lateral** - Medial**
Pushdown with rope: Long** - Lateral ** - Medial**
Pushdown with straight bar and narrow grip: Long** - Lateral** - Medial*

Decline is dus de boodschap voor tricep.

Verzwaarde bench dips met een tricep barbell op de quads is trouwens ook een aanrader.

idd goeie post - alleen i.p.v een triceps bb kan je toch een gewicht op de benen neerleggen t.a.v benchdips ( tenminste zo doe ik hem wel eens , of begrijp ik deze post verkeerd - kan ook natuurlijk:)

Ik kan alleen maar dippen tussen bankjes dus bench dippen. Met die dipbelt moet ik hem zo bevestigen dat hij niet de grond kan raken dus dan gaat gaan de ketting en het gewicht naar de grond toe via mijn liezen. Daarom gebruikte ik altijd een handdoek tegen de pijn en dat mn pipi niet beschadigd raakt. En die dipbelt is trouwens gescheurd tijdens het bench dippen en heb geen andere. Misschien beetje moeilijk uitgelegd over dat benchdippen, maar denk dat je wel een idee hebt, hoe ik dat dus deed.

Ja, ik zie het wel voor me. Alleen snap ik dan niet hoe je belt kon scheuren tijdens dat? Ik zie gasten wel eens dippen met een schijf op hun schoot (los).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.804
Kan niet wij hebben helaas geen decline bankjes :(

Nette bench ook.

Dan weet ik het ook niet. Misschien wat schijven onder de ene kant van de bench leggen? :o

Het weer zit inderdaad wel een beetje tegen, erg benauwd. Maar dat doet je training niet drukken Kraft, ziet er weer goed uit.

20 reps = inderdaad een goed moment om te verhogen, ben benieuwd naar je deadlift training.

Succes, fijne dag.

Bedankt Daan! Jij ook fijne dag ;)

idd goeie post - alleen i.p.v een triceps bb kan je toch een gewicht op de benen neerleggen t.a.v benchdips ( tenminste zo doe ik hem wel eens , of begrijp ik deze post verkeerd - kan ook natuurlijk:)

Ja maar ik kan vrij zwaar benchdippen, balanceren met 3 of 4 schijven van 10 is niet zo handig.

Ja, ik zie het wel voor me. Alleen snap ik dan niet hoe je belt kon scheuren tijdens dat? Ik zie gasten wel eens dippen met een schijf op hun schoot (los).

ik moet het eigenlijk even teruglezen in dit log, maar deed het als het goed is met 40 kilo extra, was ff te zwaar denk ik. En het scheurde niet eens in de naad.

• #1.806
aha compris , nou ja het is al gezegd - schijven van 20 , maar dan moet je die wel hebben natuurlijk

succes met je sixpack

Laatst bewerkt:
  • #1.809
aha compris , nou ja het is al gezegd - schijven van 20 , maar dan moet je die wel natuurlijk

succes met je sixpack

Nice een sixpack in de koelkast! Toch wel van Heineken inclusief Klepperpet!

Nee was geintje, heb geen sixpack in huis. Ook al heb ik voor straks trouwens wel zin in een bierski, dan maar aan de rijst en zalm

• Deadlift > 7x140/5x150/4x150/3x150

• Inverted row > 10x10/10x10/8x10

• BB row > 6x60/6x60/6x60

• DB row > 8x37/ links 7 & rechts 8x37/7x34

• Hyperextensions > 3x10

Comment: deadlift voelde goed aan vandaag

Ik doe bench dips met 110 kg. :o Het is nu al geen zicht om in positie te kopen, laat staan dat ik 110 Kg aan schijven op mezelf ga stapelen.

Met 'mijn' methode is je kindergeld ook veilig. :p

EDIT: Ik doe ze trouwens niet tussen twee bankjes, maar tussen mijn dip stangen (op de laagste positie) en één bank.

Laatst bewerkt:
5x150 is sterkt kraft, ziet er goed uit.

• #1.813
Mooie deads :thumbs:

• #1.815

:)

• Decline skullcrushers >10x40/7x45/5x50

• Weighted benchdips > 10x32/8x52/8x52

• Seated triceps extensions > 7x32/5x32/4x32

• BB curl > 10x40/8x45/5x50

• Hammer curl > 7x22/7x22/7x22

Comment: leuk dat ik weer eens weighted benchdips gedaan heb, is een van mn favo oefeningen. Wel wennen hoe je de triceps bar in positie moet brengen. Heerlijk getraind!

Morgen benendag

zozo die skulls
kon je positie een beetje vasthouden - gleed je niet naar beneden
off topic - hoe vind je het wk tot nu toe ? duitsland/ghana meer kom ik niet wat ik wel aardig vond

• #1.817
zozo die skulls
kon je positie een beetje vasthouden - gleed je niet naar beneden
off topic - hoe vind je het wk tot nu toe ? duitsland/ghana meer kom ik niet wat ik wel aardig vond

Jawel, moest de voeten klemmen aan de onderste stang van het rack.

Ik heb alle wedstrijden gekeken en alleen Duitsland kon mij bekoren, ook voor Team USA heb ik wel enige sympathie hoe zij spelen.

• #1.818
  • Fullsquats > 4x120/3x120/2x120/2x120/2x120

• Legcurls > 8x70/8x70/4x70

• Legextensions > 12x100/4x100/12x100/10x100

• GHR op roman chair > 6/5/4

• BB calf raise > 15x152/10x152/15x152

• Sit ups + 10 kilo > 15x10/15x10/15x12

Comment: ja, ik weet het, mn squat zuigt.

Woensdag benchen! :P

Hufter je hebt net weer even 100 punten gepakt ik 0 :mad:

Doe je die GHR unsupported?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven