Fitness Seller

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ghehe, ik weet niet of die site al geupdate is anders sta ik nu misschien tweede :p

Hoe bedoel je unsupported?
Denk dat veel mensen gegokt hebben op italie met winst. Komt wel in de buurt van de 2e plek idd...

Doe je die GHR zonder ondersteuning? Doel op bands of andere hulpmiddelen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
Denk dat veel mensen gegokt hebben op italie met winst. Komt wel in de buurt van de 2e plek idd...

Doe je die GHR zonder ondersteuning? Doel op bands of andere hulpmiddelen.

Nee, vind het al zwaar genoeg zonder hulpmiddelen als ik 3x10 kan maken dan kan ik het wel weighted gaan doen.

• #1.824
Doel ook op hulpmiddelen om je te helpen met GHR niet om het nog zwaarder te maken :D

Maar wel sterk dan!

Oh zo, :o op roman chair is het makkelijker dan op een reguliere ghr. Is een schuine hoek waar je knieen op rusten, gaat het makkelijker. Zo zwaar is het niet ;)

Ik neem de barbell van mijn bank, vervolgens zak ik door mijn benen met de barbell op mijn quads, eens ik mijn handen op de dipstangen heb is het enkel nog een kwestie van mijn voeten op de bank te krijgen. Het laatste been wil wel eens problemen geven. :o

:scratch:

Laatst bewerkt:
  • #1.826
Ah, oke. Zo deed ik het ook. Idd, het ene been deed beetje moeilijk. Bedankt voor reactie

Ik neem de barbell van mijn bank, vervolgens zak ik door mijn benen met de barbell op mijn quads, eens ik mijn handen op de dipstangen heb is het enkel nog een kwestie van mijn voeten op de bank te krijgen. Het laatste been wil wel eens problemen geven. :o

gaat de stang dan niet schuiven santino?

kan je er niet eens een filmpje van maken?

• #1.829
Wij doen het met deze [Afbeelding niet meer beschikbaar] dan zorgen de gewichten ervoor dat het niet van je quads schuift.

Mwuah, denk dat je zonder een filmpje ook wel idee heb, hoe we het doen.

Wij doen het met deze http://www.fitness-seller.nl/images/product_images/thumbnail_images/133_0.jpg dan zorgen de gewichten ervoor dat het niet van je quads schuift.

oke dan , ja dat scheelt een hoop voor de balans - wij hebben ook zo'n stangetje - ziet alleen niet uit alsof het veel kan hebben:(

Je kan het ook met een EZ bar doen, wel oppassen voor je plassertje.

Nu we toch bezig zijn over de tricep barbell, doe er eens preacher curls mee voor popeye onderarmen. :)

• #1.834
Nu we toch bezig zijn over de tricep barbell, doe er eens preacher curls mee voor popeye onderarmen. :)

Ik heb niet dat ding waar je armen op moet steunen helaas. Maar bb curls of hammer curls, hoe je het wilt noemen, heb ik al wel gedaan met de triceps trainer. Dat is ook een goeie

• #1.835
  • Benchpress > 5x105/4x105/3x105/2x105

• DB bench > 6x34/6x34/6x34

• DB flyes > 6x22/4x22 + 7x10

• Seated front press > 6x60/4x60/4x60

• BB shrugs > 9x152/8x152/5x152

• Side raise > 8x13/ l6 + r8 x13/ 5x13

• L-flyes > 6x10/6x10/6x10

Comment: benchen ging heerlijk. Shrugs niet strict.

Vrijdag deadliftdag

nette press bro, en schrugs met 152 vind ik ook echt behoorlijk

rust is groeien
en bevalt het wk je een beetje , mij eigenlijk niet met een paar uitschieters
zoals mexico , maar ook ghana vond ik vandaag tegenvallen net zoals holland

• #1.839
rust is groeien
en bevalt het wk je een beetje , mij eigenlijk niet met een paar uitschieters
zoals mexico , maar ook ghana vond ik vandaag tegenvallen net zoals holland

Was paar dagen in Frankrijk en helaas kon ik toen niet de wedstrijden van gisteren en eergisteren kunnen kijken. Voor de rest vermaak ik me er wel mee. Eerste wedstrijden in de poulefase is altijd even aftasten. Ik verwacht dat vanaf de derde wedstrijd in de poulefase het pas gaat knallen.

En ik sta eerste in de DBB WK poule dus dan is het extra leuk om alles te volgen :D

Was paar dagen in Frankrijk en helaas kon ik toen niet de wedstrijden van gisteren en eergisteren kunnen kijken. Voor de rest vermaak ik me er wel mee. Eerste wedstrijden in de poulefase is altijd even aftasten. Ik verwacht dat vanaf de derde wedstrijd in de poulefase het pas gaat knallen.

En ik sta eerste in de DBB WK poule dus dan is het extra leuk om alles te volgen :D

toch niet op die camping die is ondergelopen in la france he :) - de franse kranten zullen wel vernietigend zijn in hun oordeel over het elftal - 1e in de poule - knap man , ik sta op mijn werk nu 13e , dus ik doe nog volop mee voor de prijzen en laten we hopen dat het beter word

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven