XXL Nutrition

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
IK vind het netjes Kraftmann!, vooral die BOR. Doe je die zeer strict of zijn ze meer richting yates rows. Ik zelf zit namelijk een beetje tussen BOR en yates rows in:D

Meer yates row, maar noem het eigenlijk gewoon een bent over row, Al! Vind het maar een k*t oefening, rows liggen me niet.

Meer yates row, maar noem het eigenlijk gewoon een bent over row, Al! Vind het maar een k*t oefening, rows liggen me niet.

Wat pak jij btw voor achterkant schouders? Zit zelf een beetje te k*tten daarmee en weet niet echt wat ik zal doen, liever geen bent over flys:p

Komen er btw ook een keer pics:P ben wel benieuwd hoe je er bij staat:D

Die rows zijn inderdaad wel wat uit verhouding met je bench, meestal gaan die 1:1
Maar ja ieder ze sterke punten natuurlijk.

• #1.864
Wat pak jij btw voor achterkant schouders? Zit zelf een beetje te k*tten daarmee en weet niet echt wat ik zal doen, liever geen bent over flys:p

Komen er btw ook een keer pics:P ben wel benieuwd hoe je er bij staat:D

Behoor ik eigenlijk te doen als laatste met borstdag, maar regelmatig heb ik daar geen puf meer voor . Is toch wel belangrijk.

Weet niet wanneer er pics komen. kan morgen zijn, maar ook over jaar. Geduld Bundy ;)

Die rows zijn inderdaad wel wat uit verhouding met je bench, meestal gaan die 1:1
Maar ja ieder ze sterke punten natuurlijk.

Misschien ook mee te maken dat ik al uitgeput was door de dl ervoor. Maar je hebt wel gelijk dat ie 1:1 moet lopen.

complete rugtraining kraft op de zolder

• #1.866
  • #1.867
  • Decline skullcrushers > 8x50/5x52,5/4x52,5

• Weighted benchdips > 10x50/10x60/10x60

• Triceps extension > 5x36/4x34/7x32

• BB curls > 3x6x52,5

• Hammercurl met triceps bar > 3x10x32

Comment: ging lekker zometeen even een tonijnsalade klaarmaken.

shit man ,die skulls - goed gedaan

p.s gelukkig geen suarez

armpjes weer goed getraind bro, netjes.

Mooie deadlift kraft!

• #1.871
happy-birthday.jpg

• #1.873
Leuk dat je er aan gedacht hebt! :D

• #1.874
  • Fullsquats > 1x130/3x110/1x110

• Legcurls > 8x75/4x75/7x75

• Legextensions > 10x95/10x95/7x95

• Fullsquats > 4x90/3x90

• Weighted lying hip adductor > 10x10/6x10

• BB calf raise > 10x182/10x182

• Situps > 20/20/10

Comment: ik vond de squat zeer zwaar gaan. Was wat gefrustreerd van de fails. Later zag ik dat ik er teveel opgezet had. Dus later nog maar wat sets gedaan. Die hip adductor gooi ik er weer uit, vind ik een rot oefening.

Ik denk niet dat ik tijdens de halve finales ga trainen dus donderdag benchdag! :P

1x130 is geen kattepis
goed gedaan

Kraft wat is er gebeurd:|? DB flyes met 10 kg?

Waarom ben je aan het aanrommelen?

Je log was trouwens "op slot", hoezo dat?

• #1.878
Kraft wat is er gebeurd:|? DB flyes met 10 kg?

Waarom ben je aan het aanrommelen?

Je log was trouwens "op slot", hoezo dat?

Mja, die flyes kunnen volgende keer wel omhoog, deed ze wel superstrict.

Aanrommelen, ach, vind het mooi woord. Bedoel er meer mee dat ik zonder echt trainingsschema nu train, maar gewoon meer op gevoel.

Ik heb er zelf een slotje opgezet, dat kan in de logsectie. Ik vind het zo wel best eigenlijk, telkens na een tijdje via excel ff een screenie posten.

Mja, die flyes kunnen volgende keer wel omhoog, deed ze wel superstrict.

Aanrommelen, ach, vind het mooi woord. Bedoel er meer mee dat ik zonder echt trainingsschema nu train, maar gewoon meer op gevoel.

Ik heb er zelf een slotje opgezet, dat kan in de logsectie. Ik vind het zo wel best eigenlijk, telkens na een tijdje via excel ff een screenie posten.

Ok, dat aanrommelen doe ik ook hoor. Train wel telkens met een vaste volgorde, vaste oefeningen en sets + reps. Maar af en toe pak ik bijvoorbeeld een andere oefening.

Gewoon doen waar je je goed bij voel.

Hoe gaat het trouwens met de voeding, want met IF was je gestopt toch?

• #1.880
Ok, dat aanrommelen doe ik ook hoor. Train wel telkens met een vaste volgorde, vaste oefeningen en sets + reps. Maar af en toe pak ik bijvoorbeeld een andere oefening.

Gewoon doen waar je je goed bij voel.

Hoe gaat het trouwens met de voeding, want met IF was je gestopt toch?

Ja, IF doe ik niet meer. Strict voedingsschema heb ik niet, geen tijd en geen zin in. Naast 'wat de pot schaft' eet ik: o.a. zalm, rijst, havermout, kwark en af en toe naar de :mc: :P. Het moet wel leuk blijven ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven