MuscleMeat

Get Ripped!

• Topic Starter Topic Starter
Daarjuist weest trainen en dan een lekker douche genomen,khad men IGF meegenomen en in men handdoek in een doosje gestoken.

Dan 25 mcg in de L.triceps en 25 mcg in de R.triceps ging heel vlotjes,je voelt er echt niets van.

Vraag me af of ik het wel goed doe,je moet gewoon je naaldje recht in de spier zetten hé?

Woensdag ga ik ze in men biceps zetten en vrijdag doe ik schouders en kuiten twijfel een beetje wat te doen schouders staan redelijk goed maar men kuiten lopen wat achter dusja.

Wat betreft de Letro voel me net een stuk droger waarschijnlijk het vocht die wat verdwijnt en de gyno minderd ook stilletjes aan.

Ondervind wel redelijk wat sides van de letro hoofdpijn,moe wisselvalliger.
Je voeld dat het wel een zwaar middel is maar ja het moet é.

Heb vanmorgen men shot test en tren gezet en met dat dit men tweede ervaring is met tren voel ik wel dat tren in men systeem zit.

Zal zien wat het me geeft.

Later

goed zo makker!
wanneer gaan die pics een keer komen hier??

Succes

Succes! En dat je maar ripped uit de kuur mag komen :D

Is k*t voel merkbaar dat men gewrichten droger komen(Letro),kraakt allemaal weer er is wat smering te kort.

Gaat zeker ten koste van men training(blessuregevoeliger)

Niemand wat tips om dit toch wat tegen te gaan?(geen deca want ben daar net mee gestopt.)

Thx.

Is k*t voel merkbaar dat men gewrichten droger komen(Letro),kraakt allemaal weer er is wat smering te kort.

Gaat zeker ten koste van men training(blessuregevoeliger)

Niemand wat tips om dit toch wat tegen te gaan?(geen deca want ben daar net mee gestopt.)

Thx.

Waarom neem je dan ook letro direct? Wacht gewoon af tot het écht nodig is (wanneer er gyno opkomt), of heb ik iets gemist?

Als je geen gyno hebt of niet gevoelig bent, stoppen met letro. Anders gewoon minderen, neem E3D i.p.v E2D, of 0,3mg i.p.v. 0,6mg.

Waarom neem je dan ook letro direct? Wacht gewoon af tot het écht nodig is (wanneer er gyno opkomt), of heb ik iets gemist?

Als je geen gyno hebt of niet gevoelig bent, stoppen met letro. Anders gewoon minderen, neem E3D i.p.v E2D, of 0,3mg i.p.v. 0,6mg.
Neen gyno is bestaande,ben er nu twee weken mee bezig zie wel dat het minderd,maar kan er nu zeker nog niet mee stoppen.

Gewrichten zijn ook wat droger mede dat de deca eruit ligt.

Dusja komt zo een beetje allemaal in één,tis zeker nog te doen hoor als het zo blijft,moet gewoon een beetje meer opletten tijdens men KT,goed opwarmen enz.

had gedacht misschien een goede glucosamine aan te schaffen maar dit duurt ook enkele weken voor dat deze werkt.

Zal gewoon wat voorzichtiger moeten zijn.

Kom net van trainen en zet normaal me IGF tijdens het douchen,maar dit ga ik niet meer doen.

Had net gedaan met men inject te zetten wikkel dan men slinspuitje in men handdoek en kleed me aan,die uitbater kwam wel niet aanzetten met z'n spraytje om de boel zogenaamd wat te verfrissen...yeah right.

Kerel is niet te vertrouwen je moet z'n gezicht eens zien kan nooit lachen echt een klojo.

Kzal het tuis moeten zetten ik woon ong. een kwartiertje van de gym,zit ik dan nog binnen de tijdperk om me inject te zetten?
Dacht dat het ong.20 min. was.

Was vandaag ook echt opgefokt voel echt dat tren z'n werkt doet toch de sides.
Pis stinkt ook weer verschrikkelijk en men zweet is ook niet echt een rozegeurtje.

Gewicht ben ik Btw. begonnen op 94 kilo.

**** man....Dagen klote hoofdpijn.

Denk dat dit komt door de letro en IGF is k*t.

Massas stijfheid aan de spieren is nu al drie dagen dat ik borst heb getraind en voel het nog massas.

Knobbeltje links is bijna verdwenen dus dat is goed nieuws.

Gewoon even verdoken parkeren ergens en gelijk erin zetten anders?

Ibuprofen to the rescue?

Gewoon even verdoken parkeren ergens en gelijk erin zetten anders?

Ibuprofen to the rescue?
Hehehe...lekker hardcore;)

Heb gisteren ff opgezocht en 20 min. na training je inject zetten is het best omdat dan je piek het hoogst is.

Enige probleem is ik begin over een goede week met cardio en weet niet of ik men shot na KT of cardio moet zetten,vind het nergens terug.

Lieve luitjes,

Vandaag Dag 7 van men kuurtje.

Stats zijn nog dezelfde gebleven maar merk wel dat ik droger wordt.

Bedoeling is om nu nog ff 10 tal dagen stevig te bulken en hoog in Cals te halen om eventueel nog wat gains te maken en dan lekker cutten.

Merk dat de tren goed aan het werken is,maar door de inname van T3 vallen de sides goed mee.

Wel last van wat trensomnia,zweten,en vreselijke stinkpis man...man echt niet te doen.

Nu het men tweede keer is met tren a merk ik duidelijk meer wat nu de sides er van zijn.

Het enige wat mij opvalt van Test P is men kont....SHIT vreselijke pijn van de injecties,kan er geen beetje opzitten en loop redelijk mank...echt niet te doen.

Wat ik van IGF kan zeggen is dat je de dag na je inject vreselijke spierpijn ondervind ,stijf zeg maar.
Heb gisteren Biceps getraind en dan gelijk men igf er in gezet en vandaag loop ik er als een krab bij kan men armen nog buigen nog strekken.
Vraag me toch af hoe dit komt?

We zien wel wat er nog komt.

Later.

Pfff...ben echt gekraakt de laatste dagen voel me een geroeste machine die dringend olie nodig heeft.

Eigenaardig de laatste dagen heb ik net last van groeipijnen aan men voeten.
Zou dit te wijten zijn aan de IGF??

Iemand?

hoe staat het met de gyno?
die trensides... trensomnia? nooit last van gehad, zweet wel maar stinkpis niet. Zweet stonk ook niet ofzo.
Tren doet naast lichamelijk voordelen ook mentale voordelen op merk ik.. tijdens tren ben ik net the king.. heb "schijt" aan andere meningen en ben super zelfverzekerd.. daarna heb ik wel altijd een tren dipje ofzo.. of het houdt gewoon in dat ik weer word zoals ik was haha

Tren Rules! Beste AAS die ik ooit heb genomen :D alleen is het al zo lang geleden dat ik me het gevoel niet meer kan inbeelden:mad:

Ik had er ook die sides van, onrustig slapen,overmatig zweten snachts, hondgeur in men slaapkamer smorgens en agressie op schaal van 1/10 een 11...

waarom geen Arimidex ipv letro?

Ik blijf het een mooie kuur vinden, ook met die letro erbij. Al met al moet die gyno/puffy nipples voledig verdampt zijn tegen het eind van je korte kuur. Op de sides na :p gaat het uitstekend heb ik het idee..

Keep up the good stuff :thumbs:

hoe staat het met de gyno?
die trensides... trensomnia? nooit last van gehad, zweet wel maar stinkpis niet. Zweet stonk ook niet ofzo.
Tren doet naast lichamelijk voordelen ook mentale voordelen op merk ik.. tijdens tren ben ik net the king.. heb "schijt" aan andere meningen en ben super zelfverzekerd.. daarna heb ik wel altijd een tren dipje ofzo.. of het houdt gewoon in dat ik weer word zoals ik was haha

Gyno is nu halfweg,tepel komt weer mooi vlak tegen de borst en tepels zijn ook minder gezwollen.
Merk wel nu ik T3 erbij neem wat ik in men vorige kuur niet deed dat ik veel rustiger ben,da was bij mij toch wel een ramp de vorige kuur,had mezelf moeilijk onder controle.
Tren is idd. toppie,het geeft je lekker gains terwijl je vetverbrand.

Tren Rules! Beste AAS die ik ooit heb genomen :D alleen is het al zo lang geleden dat ik me het gevoel niet meer kan inbeelden:mad:

Ik had er ook die sides van, onrustig slapen,overmatig zweten snachts, hondgeur in men slaapkamer smorgens en agressie op schaal van 1/10 een 11...

waarom geen Arimidex ipv letro?

De gyno was bij mij bestaande dus gaat Ari voor prolactine gyno niets meer doen.
Ari kon ik wel gebruiken eventueel ter preventie,maar geeft me ook weer geen garantie.

Letro is echt een zwaar middel die je echt voelt dat het aanwezig is in je lichaam,geeft me ook de nodige sides.

Dus ja,je kan je wel voortsellen dat ik me soms wel wat k*t kan voelen met de tren en letro samen.

Ik blijf het een mooie kuur vinden, ook met die letro erbij. Al met al moet die gyno/puffy nipples voledig verdampt zijn tegen het eind van je korte kuur. Op de sides na :p gaat het uitstekend heb ik het idee..

Keep up the good stuff :thumbs:

Yup zo is dat,gaat lekker,gewoon wat jammer dat ik me zo roestig voel.
Ik heb ook deze week de dosis verhoogd zit nu op 190 mg tren eod.

Voel me echt hard worden alles voelt lekker straken zie me ook droger worden ook al probeer ik nu nog stevig door te bulken.

Het enig wat ik nog wou zeggen is dat tren ook wel mentaal je test,wat ik daarmee wil zeggen sinds ik terug op de ace versie zit heb ik terug weer heel veel zin om uit te gaan en men oude gewoontes uit men jongere jaren weer op te nemen.

Gisteren met men vader wat gaan darten en een lekkere frisse hoegaarden gedronken en ik was verkocht pas deze nacht om 2u tuisgekomen bijna niets gegeten maar enorm veel gedronken,wisky cola men favoriete drankje van vroeger,ze konnen weer niet vlug genoeg binnen.

Dit heeft een catabool dagje geweest,ben uiteraard teleurgesteld in mezelf.,maarja vandaag ben ik de ganse dag tuis en ga me lekker volvreten.

Later:D

Sorry dat ik mss een beetje off topic ga, maar had je die gyno/ puff nipples al voor de kuur, en is die nu door de letro aan het wegtrekken?

Ja had ie al geschreven. Deze kuur is speciaal daarop gericht om de bestaande gyno weg te krijgen en lager te komen staan in VP. Het is echt de moeite waard om deze log bij te houden aangezien wel meer mensen met ditzelfde probleem worstelen en misschien overwegen om te opereren. Misschien als ze dit lezen en het succesvol blijkt te zijn ze deze optie als eerste overwegen. Niet alleen de kosten (1200 euro) maar ook onder het mes gaan is vrij zwaar, dus ...

Dit is inderdaad zéér interessant. Aangezien ook ik behoor tot de groep van mensen die gyno/puffy nipples hebben.

Dit is inderdaad zéér interessant. Aangezien ook ik behoor tot de groep van mensen die gyno/puffy nipples hebben.
De gyno moet wel bestaande zijn door het kuren,als jij al heel lang gyno hebt niet door te kuren vrees ik dat Letro voor jou weinig gaat doen.

Ben echt Superblij dat de gyno verdwijnt,want kan je verzekeren dit vreet aan je.

Ik was zelf beschaamd bij men vriendin zelfs in de gym draaide ik men rug wanneer ik men shirtje aantrok,ging zelfs niet zwemmen,dit is echt genant.

Letro is heel zwaar spul en vele onderschtatten dit.

Als je begint te kuren met 19-nor Gebruik ari ter preventie deze is malen milder dan Letro.

Letro is de laatste optie!

Later.

Terug
Naar boven