Fitness Seller

Get Ripped!

Tren Rules! Beste AAS die ik ooit heb genomen :D alleen is het al zo lang geleden dat ik me het gevoel niet meer kan inbeelden:mad:

jij was toch een bro van El monstro? hoe ziet bijvoorbeeld jou dieet eruit als je in de cut zit? kan me herinneren dat je dat ook op een 2900kcal deed?

monstro ging toch ook in 6 weken van 15 naar wedstrijd droog? zoiets:

1-3 2x uur cardio 3000kcal waarvan 400gram rijst
4-6 geen carbs (alleen brinta met ontbijt) rest van de dag witte vis en een 1800kcal ED ofzo+30minuten cardio?

blijf het interessant vinden de extremere dieeten! denk dat het voor de topicstarter ook interessant is!

Gisteren met men vader wat gaan darten en een lekkere frisse hoegaarden gedronken en ik was verkocht pas deze nacht om 2u tuisgekomen bijna niets gegeten maar enorm veel gedronken,wisky cola men favoriete drankje van vroeger,ze konnen weer niet vlug genoeg binnen.

Dit heeft een catabool dagje geweest,ben uiteraard teleurgesteld in mezelf.,maarja vandaag ben ik de ganse dag tuis en ga me lekker volvreten.

Later:D

had het vorige week! ken het gevoel, zijn bij mezelf meestal wel turningpoints! na zo een nacht ga ik er 100% tegenaan!

• Topic Starter Topic Starter
had het vorige week! ken het gevoel, zijn bij mezelf meestal wel turningpoints! na zo een nacht ga ik er 100% tegenaan!
Ja is klote,tgeen wat je gegained heb in de week ben je dan in zo'n nachtje kwijt.

Moet een beetje strenger zijn op mezelf.

Ja is klote,tgeen wat je gegained heb in de week ben je dan in zo'n nachtje kwijt.

Moet een beetje strenger zijn op mezelf.

die vvm dat je gegaind hebt kan je toch niet in 1 nacht kwijt spelen...???

btw: denk je dat je de enigste bent die dit doet. als je dat af en toe doet, denk ik niet dat je strenger hoeft te zijn voor jezelf :)

Die ik gegained heb in die week denk het wel hoor.
Als je bijna 10 uur niets eet en constant wisky cola drinkt zal je zo ie zo inleveren.

Is soms wel nodig dat ik streng ben op mezelf,was vroeger echt een feestbeest met alles er op en er aan,sluite alles feestjes en stond constant in het midden van de dance floor volledig door de bol.

Ben nu al wat ouder maar soms heb ik van die bursten waarbij ik nog eens lekker los wil gaan,zaterdag was wel rustiger dat wel maar dees mag niet teveel gebeuren.

jij was toch een bro van El monstro? hoe ziet bijvoorbeeld jou dieet eruit als je in de cut zit? kan me herinneren dat je dat ook op een 2900kcal deed?

monstro ging toch ook in 6 weken van 15 naar wedstrijd droog? zoiets:

1-3 2x uur cardio 3000kcal waarvan 400gram rijst
4-6 geen carbs (alleen brinta met ontbijt) rest van de dag witte vis en een 1800kcal ED ofzo+30minuten cardio?

blijf het interessant vinden de extremere dieeten! denk dat het voor de topicstarter ook interessant is!

Ik lees het nu pas hier...

Ja hij ging van 14 naar wedstrijdshape in 6.5 week.

Maaltijd 1 idd 75gr brinta + whey en alleen na het trainen wat rijst
verdeeld in 5x 1000gr witte vis
1 x 250gr Zalm
cardio de laatste 2 weken nog maar 3 x 45min

eerste weken smorgens nuchtere maag 45 min cardio en savonds op ander tempo nog 30-40min, dit was wel alleen noodzakelijk omdat er tijdnood was. maar de shape was er en hij werd Nr1 en stond knetterhard :D

107 aan 14-15% en op 40 dagen naar dit, De avond voor de wedstrijd 99kg:

1s1d0i.jpg

Laatst bewerkt:
FF wat meer gedetailleerd

1.5 tab clen + 1x 25mcg T3 en 45 min cardio
Maaltijd 1: 75gr brinta + 40-50gr whey
Maaltijd 2: 250gr koolvis + groenten + 500ml water
Maaltijd 3: 250gr Zalm + groenten + 500ml water + 1.5 tab clen + 1x25mcgT3
Maaltijd 4: 250gr koolvis + 62.5gr rijst + groenten + 500ml water
Trainen: Na trainen IGF 50mcg + Vitargo
Maaltijd 5: 250gr koolvis + groenten + 62.5gr rijst gr rijst +500ml water
Maaltijd 6: 250gr koolvis + groenten + 500ml water
30-45min cardio
Maaltijd 7: 250ml vloeibaar eiwit

Dit was zen dieet op het strengste en heeft wonderen verricht! moet wel zeggen ik heb em nooit zo lusteloos gezien als toen, ook stond hij redelijk leeg hierop, bovenstaande foto is na 3 dagen loaden als een gek met shitloads aan rijst :D

AAS op moment van dit schema:
Tren A + Mast Prop op 150/150 EOD
Winny 50mg ED
IGF 50mcg op trainingsdagen

Zo, hoop dat je hier wat mee bent

Laatst bewerkt:
Heerlijk..!

Bedankt voor deze post Beast!!

Idd. leuke post en is hier wel van toepassing.

Vraag me gewoon af waarom altijd die vis kan toch perfect een ander eiwitbron ook zijn?

Idd. leuke post en is hier wel van toepassing.

Vraag me gewoon af waarom altijd die vis kan toch perfect een ander eiwitbron ook zijn?

Misschien wel ja, maar na verloop van tijd, merk ik wel dat ik vis makkelijker af krijg dan altijd maar 'drogere' kip, kalkoen..

Pangasiusfilet smaakt me verdomd zo lekker :D

Jak hele dag door pangfilet,ben deze ook al beu gegeten.

Je ziet het toch veel dat de profs zulk schema hanteren met constant de zelfde vis.

Maandag begint men cut,denk niet dat ik extreem diep zal moeten gaan want ben nu nog aan het bulken en kom toch droger....leuk hé.

Zit op een 3750 cals per dag,dus ik ga op 3250 en implenteer dagelijks een uur cardio is goed voor 400 cals waardoor ik ietsjes onder onderhoud zal zitten en hopelijk kom ik er zo mee weg...We shall see.

Leuke toevoeging Beest.

45 min cardio
Maaltijd 1: 75gr brinta 233kcal + 40-50gr whey 180kcal
Maaltijd 2: 250gr koolvis 170kcal
Maaltijd 3: 250gr Zalm 500kcal
Maaltijd 4: 250gr koolvis170kcal+ 62.5gr rijst207kcal

Trainen: Na trainen IGF 50mcg + Vitargo 50gram? 200kcal

Maaltijd 5: 250gr koolvis 170kcal 62.5gr rijst 207kcal
Maaltijd 6: 250gr koolvis 170kcal

30-45min cardio

Maaltijd 7: 250ml vloeibaar eiwit (????kcal)

AAS op moment van dit schema:
Tren A + Mast Prop op 150/150 EOD
Winny 50mg ED
50mcg t3 nam hij dus totaal?
hoeveel mcg clen nam hij? 2x 1,5 tab van 50mcg?
IGF 50mcg op trainingsdagen

even beetje overzicht

2207 kcal zonder het vloeibare eiwit dan! heb zelf ook eens zolaag gezeten en 2x 50minuten cardio op 130 HRT. begon bijna te hallucineren dag 4!

I should give that a try 2 :D

dimos hoe staat het met de resultaten van je kuur?

hoe staat het met je gyno -> femara?
ik zit nu op dag 6, alleen femara en ik ben al blij met het resultaat. Die shit is echt goed!
Die persoon die dit heeft uitgevonden mag hier zeker credits voor krijgen(al helemaal waar het daadwerkelijkvoor bedoeld is.)

het enige nadeel wat ik nu zelf ondervind is ****ing gewichtsverlies. Kan er wel om huilen. Maarja, moet maar weer even dan.

dimos hoe staat het met de resultaten van je kuur?

hoe staat het met je gyno -> femara?
ik zit nu op dag 6, alleen femara en ik ben al blij met het resultaat. Die shit is echt goed!
Die persoon die dit heeft uitgevonden mag hier zeker credits voor krijgen(al helemaal waar het daadwerkelijkvoor bedoeld is.)

het enige nadeel wat ik nu zelf ondervind is ****ing gewichtsverlies. Kan er wel om huilen. Maarja, moet maar weer even dan.

Goed om te horen dat het z'n werk doet.

Ik zit nu 5 weken op letro en het doet ghoed z'n werk ik zie dat het langzaam verdwijnt,is nog niet helemaal weg.
Men vriendin zei ook dat er veel beter uit zag.

Ja gewicht verlies,is vocht hoor.
Nu ga je tenminste zien wat je werkelijk over hebt.
One way or another je ging toch je vocht kwijt moeten.
Je zit nu op dag zes kan zijn dat je nog wat sides gaat krijgen,ik had last van vervelende hoofdpijn,moe,depri enz.
Zorg ervoor dat je genoeg goede vetten binnenkrijgt want je cholestorol gaat een flinke deuk krijgen.

Wat betreft de kuur heb nog niet op de weegschaal gestaan,maar merk mezelf een stuk droger ook al zit ik nu nog in de bulk.
Denk ook iets zwaarder zijn geworden.

Volgende week begin ik met cutten,dan ga ik ook t3 op 75 mcg nemen.
Trypophaan voor het slapen.

Ik heb vrijdag men Igf gezet en zaterdag ook en man wat was ik moe constant stond ik overal te geeuwen echt niet normaal.
Volgende week laat ik nog een weekje igf mee lopen heb het dan zes weken gebruikt en de rest van men kit bewaar ik voor men nakuur.

Training merk ik niet echt veel verschil buiten dat ik s'anderdaags na men workout massas spierpijn heb.

Later.

Luitjes,

Is al een poosje geleden dat ik nog aanwezig ben geweest hier.

Heb serieuze privé problemen gehad waar ik nu niet ga over uitwijken.

Heb een hele week geen hap door men keel gekregen met alle gevolg vandien.
probeer stilletjes aan weer wat op pad te geraken.
Heb op mezelf veel teveel druk gezet en vergeten te genieten van het leven en men vriendin.
Ik ga nu men kuur afwerken en ga een ruime tijd off zijn.

Men VP is wel lekker sta op 9 % bij 89,5 kilo,zoals je ziet heb ik vele kilo's moeten inleveren tot grote spijt.

Ik ga er nog 2 % vanaf doen en hoop zo op een 88 kilo bij 7% uit te komen wat toch aardig is.

Bedankt iedereen voor jullie steun geweest maar ik neem wat gas van het pedaal en ga wat meer genieten van het leven ben tenslotte nog maar 26 jaar.

Bodybuilding blijft steeds men passie waar ik zeer goed op men voeding blijf letten maar ga men kop er nu niet over breken wanneer ik een training ga missen.

Enjoy life cause it's shorter than you think :)

Terug
Naar boven