dimos hoe staat het met de resultaten van je kuur?
hoe staat het met je gyno -> femara?
ik zit nu op dag 6, alleen femara en ik ben al blij met het resultaat. Die shit is echt goed!
Die persoon die dit heeft uitgevonden mag hier zeker credits voor krijgen(al helemaal waar het daadwerkelijkvoor bedoeld is.)
het enige nadeel wat ik nu zelf ondervind is ****ing gewichtsverlies. Kan er wel om huilen. Maarja, moet maar weer even dan.
Goed om te horen dat het z'n werk doet.
Ik zit nu 5 weken op letro en het doet ghoed z'n werk ik zie dat het langzaam verdwijnt,is nog niet helemaal weg.
Men vriendin zei ook dat er veel beter uit zag.
Ja gewicht verlies,is vocht hoor.
Nu ga je tenminste zien wat je werkelijk over hebt.
One way or another je ging toch je vocht kwijt moeten.
Je zit nu op dag zes kan zijn dat je nog wat sides gaat krijgen,ik had last van vervelende hoofdpijn,moe,depri enz.
Zorg ervoor dat je genoeg goede vetten binnenkrijgt want je cholestorol gaat een flinke deuk krijgen.
Wat betreft de kuur heb nog niet op de weegschaal gestaan,maar merk mezelf een stuk droger ook al zit ik nu nog in de bulk.
Denk ook iets zwaarder zijn geworden.
Volgende week begin ik met cutten,dan ga ik ook t3 op 75 mcg nemen.
Trypophaan voor het slapen.
Ik heb vrijdag men Igf gezet en zaterdag ook en man wat was ik moe constant stond ik overal te geeuwen echt niet normaal.
Volgende week laat ik nog een weekje igf mee lopen heb het dan zes weken gebruikt en de rest van men kit bewaar ik voor men nakuur.
Training merk ik niet echt veel verschil buiten dat ik s'anderdaags na men workout massas spierpijn heb.
Later.