Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
khad da bavetje nog ni gezien
ferm huis trouwens makker!!

mooie en rustige omgeving waar je woont man.
En mooi huis
Ben benieuwd naar de body pics![]()

Luitjes,
Heb op mezelf veel teveel druk gezet en vergeten te genieten van het leven en men vriendin.
Ik ga nu men kuur afwerken en ga een ruime tijd off zijn.
Bedankt iedereen voor jullie steun geweest maar ik neem wat gas van het pedaal en ga wat meer genieten van het leven ben tenslotte nog maar 26 jaar.
Bodybuilding blijft steeds men passie waar ik zeer goed op men voeding blijf letten maar ga men kop er nu niet over breken wanneer ik een training ga missen.
Enjoy life cause it's shorter than you think![]()
Windmolens? Woon je aan de maaskanten dan?
Lijkt me idd wel een leuk stukje om eens te trappen. Ben zelf ook wel graag aan het fietsen![]()
sub'd
goede foto's man.. mooie omgeving... lijkt me idd heerlijk om daar doorheen te crossen op een mtb. damn! ik ben jaloersmss, moet ik emigreren naar Belgie...
Hey Dimos,
Dit is net exact hetzelfde als wat in de loop van vorige week tot mij is doorgedrongen !!
Ik heb mezelf ook voorgenomen om mij niet meer druk te maken om een gemiste training, ga ook weer beetje meer genieten, terrasje doen bij mooi weer ipv in de gym te gaan beulen, etc etc...
Keep it up bro, en blijf ons op de hoogte houden !
gewoon zo'n happy smile waarbij je denkt'alles zit goed'.
Thx Shaq...teveel is teveel,voel me vele malen beter nu.
Wat ik zo lang miste is die plotse smile op men gezichtgewoon zo'n happy smile waarbij je denkt'alles zit goed'.
Geniet van de kleinere dingen...zoals MTB'en,ff wandelen met men honden een lekker terrasje doen met een apperetiefje.
Voel ook dat ik beter slaap,dusja gewoon genieten met men vriendin.
Ga haar trouwens volgende maand ten huwelijk vragen
Maar ga niet teveel juichen want tegenslag luurt altijd wel om de hoek.
Genieten wanneer je kan.
Later.
Teveel hooi op je vork pakken gaat ten koste van je gemoedstoestand.Je hebt gelijk jongen, je leeft maar 1x en het gaat er toch om dat je gelukkig bent. Succes met alles en het ga je goed.
Ga haar trouwens volgende maand ten huwelijk vragen![]()

proficiat bro!
dus binnenkort lopen er kleine dimosjes rond?![]()

Hehe nice mannnn! Zie dat je meisje dit al niet leest![]()

ziet er goed uit makker, wat zijn je stats daar?
btw: je hebt precies kleine buikspieren?
*edit; zie nu je contest log![]()

Hehehe..BOM fysiekGoeie foto Dimos!!
Als je daar nog wat massa opplakt heb je echt een BOM fysiek man