AndroidHealthClinic

Get Ripped!

• Topic Starter Topic Starter
Zo leer je de mensen ook eens op een ander manier kennen.
Maakt mij niet uit of het nu Hyve of niet is.

Ja slabbetje mocht uit hehehe.

Over twee weken komen er bodypics i.p.v. landschappen :)

Wou ze er gewoon ff opzetten.

Later.

:roflol: khad da bavetje nog ni gezien :D:D

ferm huis trouwens makker!!

mooie en rustige omgeving waar je woont man.
En mooi huis;)

Ben benieuwd naar de body pics:D

Windmolens? Woon je aan de maaskanten dan?

Lijkt me idd wel een leuk stukje om eens te trappen. Ben zelf ook wel graag aan het fietsen ;)

sub'd ;)

goede foto's man.. mooie omgeving... lijkt me idd heerlijk om daar doorheen te crossen op een mtb. damn! ik ben jaloers :D mss, moet ik emigreren naar Belgie...

Luitjes,

Heb op mezelf veel teveel druk gezet en vergeten te genieten van het leven en men vriendin.
Ik ga nu men kuur afwerken en ga een ruime tijd off zijn.

Bedankt iedereen voor jullie steun geweest maar ik neem wat gas van het pedaal en ga wat meer genieten van het leven ben tenslotte nog maar 26 jaar.

Bodybuilding blijft steeds men passie waar ik zeer goed op men voeding blijf letten maar ga men kop er nu niet over breken wanneer ik een training ga missen.

Enjoy life cause it's shorter than you think :)

Hey Dimos,

Dit is net exact hetzelfde als wat in de loop van vorige week tot mij is doorgedrongen !!
Ik heb mezelf ook voorgenomen om mij niet meer druk te maken om een gemiste training, ga ook weer beetje meer genieten, terrasje doen bij mooi weer ipv in de gym te gaan beulen, etc etc...

Keep it up bro, en blijf ons op de hoogte houden !

Windmolens? Woon je aan de maaskanten dan?

Lijkt me idd wel een leuk stukje om eens te trappen. Ben zelf ook wel graag aan het fietsen ;)

Hehehe leuke reacties waarvoor dank mensen.
Ik woon hier nu 4 jaar en kom van de drukke stad.
Hier is het echt genieten,voor mensen die van de natuur houden.
Stad is trouwens maar een 15 tal minuutjes van hier.

Het fietsen hier geeft me een heel rustig gevoel,ik ,kom echt ontspannen van men fiets.

Zie het zelf niet meer als cardio vind het echt super.

sub'd ;)

goede foto's man.. mooie omgeving... lijkt me idd heerlijk om daar doorheen te crossen op een mtb. damn! ik ben jaloers :D mss, moet ik emigreren naar Belgie...

Kom gerust af Rush,stond hier onlangs nog een prachtig huisje tehuur met een heerlijke vieuw man,maar is helaas al verhuurd.

Is ook een rustige wijk waar je kindjes veilig kunnen hun ding doen met een goede school.

Grappig net of ik reclame maak,laat het me zo zeggen ...' ik ga hier NOOIT meer weg' .

Hey Dimos,

Dit is net exact hetzelfde als wat in de loop van vorige week tot mij is doorgedrongen !!
Ik heb mezelf ook voorgenomen om mij niet meer druk te maken om een gemiste training, ga ook weer beetje meer genieten, terrasje doen bij mooi weer ipv in de gym te gaan beulen, etc etc...

Keep it up bro, en blijf ons op de hoogte houden !

Thx Shaq...teveel is teveel,voel me vele malen beter nu.

Wat ik zo lang miste is die plotse smile op men gezicht :) gewoon zo'n happy smile waarbij je denkt'alles zit goed'.

Geniet van de kleinere dingen...zoals MTB'en,ff wandelen met men honden een lekker terrasje doen met een apperetiefje.

Voel ook dat ik beter slaap,dusja gewoon genieten met men vriendin.

Ga haar trouwens volgende maand ten huwelijk vragen:D

Maar ga niet teveel juichen want tegenslag luurt altijd wel om de hoek.
Genieten wanneer je kan.

Later.

Thx Shaq...teveel is teveel,voel me vele malen beter nu.

Wat ik zo lang miste is die plotse smile op men gezicht :) gewoon zo'n happy smile waarbij je denkt'alles zit goed'.

Geniet van de kleinere dingen...zoals MTB'en,ff wandelen met men honden een lekker terrasje doen met een apperetiefje.

Voel ook dat ik beter slaap,dusja gewoon genieten met men vriendin.

Ga haar trouwens volgende maand ten huwelijk vragen:D

Maar ga niet teveel juichen want tegenslag luurt altijd wel om de hoek.
Genieten wanneer je kan.

Later.

Je hebt gelijk jongen, je leeft maar 1x en het gaat er toch om dat je gelukkig bent. Succes met alles en het ga je goed.

Je hebt gelijk jongen, je leeft maar 1x en het gaat er toch om dat je gelukkig bent. Succes met alles en het ga je goed.
Teveel hooi op je vork pakken gaat ten koste van je gemoedstoestand.

Tren is nu uit men systeem en hoef het echt niet meer,was zo paranoia.

proficiat bro! :clap:

dus binnenkort lopen er kleine dimosjes rond? :D

Waarom zeg je dat wij hebben al coïtus gehad voor het huwelijk:)
Serieus nu,dimosjes moeten nog ff wachten en wees maar zeker dat ze niet zo gaan noemen,ik haat die naam dimos wil zo graag een ander.

Hehe nice mannnn! Zie dat je meisje dit al niet leest :p

FF een picy de rest kan je volgen op en log voor DBB contest :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Later.

ziet er goed uit makker, wat zijn je stats daar?

btw: je hebt precies kleine buikspieren?

*edit; zie nu je contest log ;)

Laatst bewerkt:
ziet er goed uit makker, wat zijn je stats daar?

btw: je hebt precies kleine buikspieren?

*edit; zie nu je contest log ;)

Ja hé,klote die kleine buikspieren.

Train ze nu wel heel intens en zijn wel al heel wat gegroeid,vind dit ook klote,maar komt nog wel:)

Stas nu 87 kilo maar geen idee over men vp misschien 11 ofzo laat het eind volgende wek nog eens opmeten.

Gr.

Goeie foto Dimos!!

Als je daar nog wat massa opplakt heb je echt een BOM fysiek man

Goeie foto Dimos!!

Als je daar nog wat massa opplakt heb je echt een BOM fysiek man
Hehehe..BOM fysiek:)

Die massa zal nog ff moeten wachten,is nu de eerste keer in men leven dat ik echt droog kom te staan en zo zie je eens je mindere en sterkere punten waar je een beetje aan moet sleutelen.
Bij mij vind ik dat men ABS,ze zijn nog petitjes maar da ga ik alles aan doen om dit te verbeteren.
Men armen mogen ook iets breder,deze waren/zijn echter men zwakke punt.

Dus er is nog werk aan de winkel,maar das tleuke van BB.

Mochten we onze droomfysiek in een mum van tijd hebben zou er ook geen fun meer aan zijn.

Later makker en bedankt voor het compliment.

hoe gaat het met je kracht maat? achteruit nu je in de diep in de cut zit?

Terug
Naar boven