XXL Nutrition

Get Ripped!

Goed kerel, als je maar zelf tevreden bent.

88 bij 7% is toch wel iets waar vele van dromen :D

2 spuitjes.
1. ik zou nooit 2x dezelfde spuit gebruiken wegens hygiënische/contaminatie redenen
2. je naald wordt bot(ter) na eerste injectie.

als je insluine naaldjes gebruikt van die oranje kun je t makkelijk met 1 spuitje doen.
die zijn zo dun dat je het echt niet voelt dat ze botter worden.
maar als ej 100% op save wilt spelen zou ik n ander pakken.
suc6 ermee!

zo man, dat is wel k*t zeg! de moed zeker niet laten zakken. en doe wat je denkt wat goed voor je is.

je bent blijkwaar wel wat kilootjes kwijt, maar met wat goede moed zijn die er snel terug bij.

Blijven knallen bro!!! :wl:

*edit: hoe staat het met de gyno?

• Topic Starter Topic Starter
zo man, dat is wel k*t zeg! de moed zeker niet laten zakken. en doe wat je denkt wat goed voor je is.

je bent blijkwaar wel wat kilootjes kwijt, maar met wat goede moed zijn die er snel terug bij.

Blijven knallen bro!!! :wl:

*edit: hoe staat het met de gyno?

De gyno is nog niet weg,twijfel een beetje om de letro te verhogen of te wachten tot de kuur voorbij is en dan nog enkele weken door te gaan met de letro.

Weet niemand of je letro en nolva samen mag nemen of letro ook de eigenschap heeft signaal aan de hersenen te geven om terug zelf test aan te maken?

Ook vraag ik me af welke calorie inname ik best hanteer in de nakuur aangezien ik nu redelijk laag zit door te cutten.

Vriendelijke groetjes Dimi.

Stats 88,5 kilo 8 %:)

Man, heerlijke stats, exact where i want 2 be :D
Stats ben ik wel tevreden over.
Denk je dat ik nog veel zal moeten inleveren na de kuur?
Veel vocht is er niet.

Enig minpuntje,gisteren weest lopen en men knie die aardig moeilijk doet nu,dus voor mij enkel fietsen.

Misschien later een foto:)

Zie trouwens dat het bij jou ook lekker gaat.

Later.

foto's staan we altijd op te wachten dat weet je dus laat maar komen we zijn nieuwsgierig :D

...mooie stats overigens, erg netjes

foto's staan we altijd op te wachten dat weet je dus laat maar komen we zijn nieuwsgierig :D

...mooie stats overigens, erg netjes

Bedankt,vind het wel heel k*t zoveel te moeten inleveren.

Nu ben ik weer goed op track,vind trouwens het dieten wel goed meevallen,ben scherper en minder lui en vooral gemotiveerd want heb nog nooit zo scherp gestaan en vind het echt de max voel me goed in men vel.

Vandaag carbup.... Yammie..klakkers,pannenkoeken,spachetti dat wordt smullen:)

Deze week weer begonnen met IGF voelde de dag na men shot weer groeipijnen in men benen.

Nu ga ik me buiten leggen in het zonnetje weet niet hoe het bij jullie is maar de zon schijnt hier vol op:D

Later.

Gaat lekker, ziet er goed uit

Pfffff...Ik ben gesloopt,vandaag was echt de ergste dag liep er als een zombie bij.
Ik heb geen pitje energie meer wou constant slapen vandaag weet niet echt hoe het komt ,dieten is nieuw voor mij.

Vraag me af of niet te weinig cals binnen heb.
Neem zo een 275 EI, 100 KH en weet niet juist van vetten,kan mij iemand daarbij helpen vind dit zo moelijk om uit te rekenen.
2 visolie caps,30 gr. germengde noten,Eetlepel lijnzaadolie zou ik aan 150 gr zitten??iemand een idee??

Cardio doe ik ieder morgen 40 min. en KT 4 maal per week +daarbij telkens een Half uur cardio.

Misschien dat dit teveel is ..I don't know.

Zit er ook aan te denken misschien 2 carbup days te houden.

Er moet echt iets gebeuren want zo hou ik dit niet vol.

Pfffff...Ik ben gesloopt,vandaag was echt de ergste dag liep er als een zombie bij.
Ik heb geen pitje energie meer wou constant slapen vandaag weet niet echt hoe het komt ,dieten is nieuw voor mij.

Vraag me af of niet te weinig cals binnen heb.
Neem zo een 275 EI, 100 KH en weet niet juist van vetten,kan mij iemand daarbij helpen vind dit zo moelijk om uit te rekenen.
2 visolie caps,30 gr. germengde noten,Eetlepel lijnzaadolie zou ik aan 150 gr zitten??iemand een idee??

lang niet;
2 visoliecaps = 2 gram vet
30 gram noten = ongeveer 15 gram vet
el lijnzaadolie = 10 gram vet
dit is in totaal 27 gram vet

Cardio doe ik ieder morgen 40 min. en KT 4 maal per week +daarbij telkens een Half uur cardio.

Misschien dat dit teveel is ..I don't know.

Zit er ook aan te denken misschien 2 carbup days te houden.

Er moet echt iets gebeuren want zo hou ik dit niet vol.
,

post eens wat pics

Pics moeten nog wachten heb onlangs men Vet laten opnemen in de gym en dat was alles behalve leuk,heb hier tuis zo'n elektroninsch metertje die lekker rond de 9 aangaf,maar in de gym met de huidplooi meter kwam ik op 11% wat enorm frustrerend is

Kzal meer noten eten tot 100 gr.per dag en wat meer lijnzaad olie toevoegen.

Want nu zit ik dus momenteel op 1800 cals per dag wat veels te weinig is en zoveel verbrand ik nu ook weer niet raar hé.
Als ik daar 100 gr vetten per dag bij doe kom ik op een 2500 wat meer binnen de perken is.

Nog iemand goede vetbronnen,vis eet ik ook wel maar andere misschien minder bekende?

Het wordt dan Me 2 vis caps 100 gr.gemengde noten en 50 ml lijnzaadolie.
Hier ging ik dus in fout door veel te weinig cals binnen te hebben ,heb dat bijn a2 weken gedaan en ben nu echt gesloopt hopelijk gaat het vlug beteren kijk het ff aan voor een weekje en hou het bij 1 carbup a week.

Mazzel :)

goede bronnen van vet;
-eieren
-noten
-olie (olijf of lijnzaad)
-avacado
-vette vis
-pindakaas

weet niet zeker of deze erbij mag
-pure chocolade (met een zo hoog mogelijk percentage cacao

goede bronnen van vet;
-eieren
-noten
-olie (olijf of lijnzaad)
-avacado
-vette vis
-pindakaas

weet niet zeker of deze erbij mag
-pure chocolade (met een zo hoog mogelijk percentage cacao
Hmmm...pure choclade maar heeft teveel KH's net zoals pindakaas en advocado.
Dagelijks eet ik 2 dooiers dus heb ik er ook zo weer binnen.
Bedankt voor je repleys heeft me wel geholpen.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Was toen flink aan het bulken woog zo'n 96 kilo.
Foto van ons huisje :)
Hier een fietsroute die ik vaak volg voor men ochtend cardio,is misschien niet veel speciaals maar hier kom ik echt tot rust rijden zo goed als geen auto's kan je lekker doorfietsen:)

Later.

Hehehe...had voor de foto ff je slabbertje afgedaan...:D
Zijn sowieso een beetje hyves foto's, van je huisje en tuintje en zelf hou je de trui aan, Thizz izzz DBB dude...:)

Terug
Naar boven