SHaDoWLanDZ
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 spuitjes.
1. ik zou nooit 2x dezelfde spuit gebruiken wegens hygiënische/contaminatie redenen
2. je naald wordt bot(ter) na eerste injectie.
zo man, dat is wel k*t zeg! de moed zeker niet laten zakken. en doe wat je denkt wat goed voor je is.
je bent blijkwaar wel wat kilootjes kwijt, maar met wat goede moed zijn die er snel terug bij.
Blijven knallen bro!!!
*edit: hoe staat het met de gyno?

Stats ben ik wel tevreden over.

foto's staan we altijd op te wachten dat weet je dus laat maar komen we zijn nieuwsgierig
...mooie stats overigens, erg netjes

,Pfffff...Ik ben gesloopt,vandaag was echt de ergste dag liep er als een zombie bij.
Ik heb geen pitje energie meer wou constant slapen vandaag weet niet echt hoe het komt ,dieten is nieuw voor mij.
Vraag me af of niet te weinig cals binnen heb.
Neem zo een 275 EI, 100 KH en weet niet juist van vetten,kan mij iemand daarbij helpen vind dit zo moelijk om uit te rekenen.
2 visolie caps,30 gr. germengde noten,Eetlepel lijnzaadolie zou ik aan 150 gr zitten??iemand een idee??
lang niet;
2 visoliecaps = 2 gram vet
30 gram noten = ongeveer 15 gram vet
el lijnzaadolie = 10 gram vet
dit is in totaal 27 gram vet
Cardio doe ik ieder morgen 40 min. en KT 4 maal per week +daarbij telkens een Half uur cardio.
Misschien dat dit teveel is ..I don't know.
Zit er ook aan te denken misschien 2 carbup days te houden.
Er moet echt iets gebeuren want zo hou ik dit niet vol.
Shit man,dan zit ik veel te laag in cals,maar hoe kom ik aan meer vetten dan?

Hmmm...pure choclade maar heeft teveel KH's net zoals pindakaas en advocado.goede bronnen van vet;
-eieren
-noten
-olie (olijf of lijnzaad)
-avacado
-vette vis
-pindakaas
weet niet zeker of deze erbij mag
-pure chocolade (met een zo hoog mogelijk percentage cacao