XXL Nutrition

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb nooit zweethanden, dus daar ligt het niet aan. Het is mss al wel heel snel om nu al straps te gaan gebruiken, met die babyweights die ik gebruik. Maarja, ik heb ook echt minihandjes en het voelt zo echt niet fijn.

Je moet ook niet altijd straps gebruiken. Gewoon als je het zwaar begint te krijgen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Eten van gisteren en vandaag: (kcal - k/e/v)

1765 - 217/99/58
1862 - 210/114/55

Iets te hoog in koolhydraten, maar vind het nog vrij aardig. Heb er toch wel moeite mee om die macro's goed te krijgen...

Je eiwitten mogen ook nog wel ietsje hoger vind ik. Maar goed dat je er zo goed mee bezig bent in ieder geval! :D

Met dat kh te hoog zijn bedoel ik ook gelijk dat eiwitten en vetten te laag zijn, want het totaal aantal kcal klopt wel. Zat vandaag weer rond de 1800, met wat meer eiwitten.

Net weer een uurtje gezwommen, ga ik er toch weer in houden, is toch wel lekker ontspannend.

Zo net weer cardio core les gedaan, pff, voelde de spierpijn van vrijdag nog steeds :o

Eten gaat goed, alleen vanavond eten bij m'n schoonouders, dan moet ik me ff inhouden :D

Vandaag even een rustdagje, morgen weer KT. Gister straps gekocht, dus die ga ik morgen maar eens uitproberen dan :)

Ik twijfel of ik morgen bench ga doen, best wat spierpijn op m'n borst nu :( Wat denken jullie dat beter is, rusten of setjes met minder gewicht doen?

Zal morgen wel wat beter gaan, zou het even aankijken morgen, anders nie te zwaar.

Vrijdag nog even kort getraind:

Squat:
2x15 20kg
3x15 25kg

BOR:
1x5 25kg
5x5 27.5kg

Bench:
5x10 20kg

Gisteren nog 5 km hardgelopen en vandaag nog een les cardio core gedaan. Gewicht vanochtend 69,6. Hopelijk gaat het nu weer wat dalen, merk dat afvallen nu wel moeilijker gaat.

En ik heb vrijdag te horen gekregen dat ik 30 september m'n afstudeerpresentatie mag houden! Dus wrs staat het sporten deze week even op een lager pitje. Daarna wel lekker de hele maand oktober vrij!

wow ik weeg minder dan jou, ik schaam me :o

Goeie training hoor!

Of moet ik me schamen dat ik meer weeg? Neh, zijn allemaal spieren :D

Oei, spannende maand dus, maar wel eentje met een zeer grote stap vooruit! :D

Fijn dat het afvallen nu beter gaat Anouk! En heel veel succes met je afstudeerpresentatie!

Fijn dat er weer wat progressie is in het afvallen.
Zet hem op met je afstudeerpresentatie! En daarna.. lekker maandje doorknallen!

Squats:
1x10 20kg
1x10 25kg
4x10 30kg

OHP:
1x10 20kg
1x5 25kg
4x5 22.5kg
Schiet niet op...

Deadlift:
1x5 40kg
2x5 45kg
Moet nog even oefenen met straps...

Planken:
2x60sec op ellebogen
60sec op elke zij

Donkey kicks:
3x15

Succes met afstuderen. En dan lekker oktober elke dag naar de gym:D

Mooie vooruitzichten.

Je kan niet verwachten elke week ohp te kunnen verhogen met 2,5 kilo ;)

Je kan niet verwachten elke week ohp te kunnen verhogen met 2,5 kilo ;)

Nee, maar na 3 weken zou er toch wel iets bij mogen. Of iig meer reps ofzo, maar ik heb echt niet het idee dat het makkelijker gaat. Maargoed, we blijven proberen :D

Zometeen weer cardio core, oneindige planks, lunges en squats...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven