Fitness Seller

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nee, maar na 3 weken zou er toch wel iets bij mogen. Of iig meer reps ofzo, maar ik heb echt niet het idee dat het makkelijker gaat. Maargoed, we blijven proberen :D

Zometeen weer cardio core, oneindige planks, lunges en squats...

3 weken is al niet heel lang.

En de meeste vrouwen hebben heel veel moeite met delts te laten groeien/sterker worden.

Zit niet in de bouw/aanleg van vrouwen om sterke,ronde delts te hebben.

Uitzondering daargelaten natuurlijk.

Op bepaalde spiergroepen (vooral kleine) kan je gewoon flink lang blijven hangen.. Niets vreemd en ook niets mis mee. Zo lang je de oefening strict blijft uitvoeren en niets forceert komt met de tijd vanzelf het moment dat je toe bent aan meer reps of hoger gewicht :).
Het is een mindfuck; maar je hebt toch echt niet veel gewicht nodig om daadwerkelijk progressie te boeken :).

• Topic Starter Topic Starter
training vandaag:

Squat:
2x10 20kg
4x10 30kg
Wat minder rust tussendoor maakt het gelijk weer een stuk zwaarder!

BOR:
1x5 25kg
3x5 27.5kg
2x5 30kg

Bench:
5x10 20kg
Ik heb het idee dat ik het nog het meeste voel in m'n onderarmen. Does that make sense?

Planken:
2x60sec op ellebogen
60sec op elke zij

En toen nog 10 keer naar de 6e verdieping gesprint!

Dat trappensprinten gaat dus ook nog prima! :D

Nee, maar na 3 weken zou er toch wel iets bij mogen. Of iig meer reps ofzo, maar ik heb echt niet het idee dat het makkelijker gaat. Maargoed, we blijven proberen :D

Zometeen weer cardio core, oneindige planks, lunges en squats...

Ik zou het vooral niet accepteren..
Als je een hoger gewicht wilt pakken kan je beter er naartoe werken met een opbouw waarbij je in eerste instantie minder herhalingen doet met meer rust en zodra je die gemakkelijk drukt ga je herhalingen toevoegen. 1,2,3 werkt goed voor press, dus bijv 1hh x 25kg; (2min rust) 2hhx 25kg; (3min rust) 3hh x 25kg. Dit is 1 ronde. Dan begin je de eerste schoudertraining met 1 ronde. Elke training voeg je 2 rondes toe, als het heel gemakkelijk gaat perk je de rust bij 3hh in tot 2 min.. Na 3 trainingen verhoog je het gewicht en begin je weer met 1 ronde, dus bijv. 1x27; 2x27; 3x27 en voeg je in de navolgende trainingen weer rondes toe..

Ik ben geslaagd!! Vanaf nu officieel ingenieur (of master of science, maar dat klinkt toch minder leuk)

Zometeen maar even een goede training neerzetten om het te vieren!

Squats:
4x20 15kg
3x20 15kg (wijd)

Split squats
3x15 15kg

Planken:
2x60sec op ellebogen

Donkey kicks:
3x15

Niet zo heel erg knallend, toch wat last van de biertjes van gisteren :D

Gefeliciteerd met je titel

Dus jij gaat je man onderhouden? :p

Jij onderhoud hem en hij jou.. mooi toch. ;)
gefeliciteerd met je slagen en je titel!

toch een nette "na de biertjes" training! :D

Omg, wat een spierpijn :eek: gisteren cardio core gedaan, was echt heel zwaar! Vandaag even rustdagje, morgen zwemwedstrijdje en maandag weer KT :cool:

Back on track na veel te veel cheat om m'n verjaardag en slagen te vieren...

Squat:
2x10 20kg
4x8 30kg

Bench:
2x8 20kg
3x8 25kg

Barbell curl:
4x8 10kg

Lunges:
3x12 10kg

Lat pulldown:
1x12 25kg
2x12 30kg

BOR:
5x5 25kg

Toen nog 5 km hardgelopen.

Vanaf nu nieuwe planning qua sporten, hoop dat ik dit ook vol kan houden als ik straks ga werken:

Dinsdag: zwemmen
Woensdag: KT (thuis)
Vrijdag: cardio core les op sportcentrum
Zaterdag: KT (gym)

Schema voor thuis:
Deadlift
Lunges
BOR
OHP
DB curl
(Inline) dumbbel press

Schema voor in de gym:
Squat
Leg press
Hip add/abd
Lat pulldown
Lat raise

Wat denken jullie hiervan? En hoeveel sets en reps zou ik het beste aan kunnen houden?

Ok, ik ga ook maar eens een voortgang pic posten. Ondanks dat er sinds begin van het jaar 'maar' 4 kg af is, zie ik toch echt wel resultaat van de krachttraining. Alles begint een stuk strakker te worden nu. Foto is k*t kwaliteit en heb totaal geen pose ofzo, maar dit is alles wat ik heb nu :D

Ikzelf vind vooral m'n heupen vreselijk, die zijn echt gigantisch. Toch jammer dat plaatselijk vet verliezen niet kan...

Laatst bewerkt:
:roflol: ik wilde net posten nice hips :)

ik zou die hipp/add/abb vervangen voor bv sldl.

Heupen valt wel mee toch?

progressie is duidelijk

Hier even een tijdje niet meer gespiekt. Ten eerste van harte met je titel! Echt helemaal super! :cheer:
Je zou inderdaad niet zeggen dat er "slechts" 4kg af is, je lichaam is toch wel flink veranderd. Goede progressie in ieder geval :thumbs:

Lekker doorknallen zou ik zeggen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven