Fitness Seller

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Netjes hoor! Helemaal na ook nog eens 25km fietsen.
Borstcrawl komt wel weer goed tzt.

Lekker actief bezig geweest Anouk! Wat betreft je voeding; ik zou me er toch iets wat meer in verdiepen.
Reken op zijn minst uit hoeveel eiwitten, koolhydraten en hoeveel vetten je dient binnen te krijgen.
Ik gebruik zelf bijvoorbeeld de app Myfitnesspal om alles bij te houden.

En als je weet dat je een avondje gaat zondigen, dan eet je overdag iets anders om te compenseren.
Afgelopen zaterdag heb ik bijvoorbeeld wat minder pindakaas op mn brood gesmeerd en 2 sneetjes boterhammen minder gepakt zodat ik in de avond 2 biertjes kon nuttigen :)

• Topic Starter Topic Starter
Lekker actief bezig geweest Anouk! Wat betreft je voeding; ik zou me er toch iets wat meer in verdiepen.
Reken op zijn minst uit hoeveel eiwitten, koolhydraten en hoeveel vetten je dient binnen te krijgen.
Ik gebruik zelf bijvoorbeeld de app Myfitnesspal om alles bij te houden.

En als je weet dat je een avondje gaat zondigen, dan eet je overdag iets anders om te compenseren.
Afgelopen zaterdag heb ik bijvoorbeeld wat minder pindakaas op mn brood gesmeerd en 2 sneetjes boterhammen minder gepakt zodat ik in de avond 2 biertjes kon nuttigen :)

Ik hou het ook bij, maar juist daardoor gaat het mis als het ergens niet helemaal klopt. Dan denk ik gelijk, laat maar, nou klopt het toch al niet meer.

Maar... Ik ben deze week weer optimistisch begonnen. Heb t/m woensdag gepland wat ik ga eten, nou nog me eraan houden :rolleyes:

kcal, k/e/v:
ma: 1849, 160/144/71
di: , 1806, 152/122/73
wo: 1865, 149/128/87

Donderdagavond een feestje en eet dan ook niet thuis, dus ik weet nog niet zo goed wat ik daarmee ga doen. En zaterdag weer een festival.

Back on track, vanochtend 69,8! Sta dus eigenlijk al een maand stil, maar ik ben daar best blij mee. Deze week nog niet getraind, want ik was maandag en gisteren ziek :( Vanavond weer aan het werk!

Balen dat je ziek was... :(
maar nu weer lekker knallen! Ben benieuwd hoe het gaat. Succes straks. :)

En we gaan er weer voor:

Squat:
2x10 20kg
5x10 30kg

Bench:
1x7 25kg
5x5 27.5kg

BOR:
5x5 25kg

Planken:
2x60sec op ellebogen
60sec op elke zij

Het was zwaar, heb bijna 1,5 uur gedaan over deze paar oefeningen :D

Fitnixen to the max!

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:37 ----------

Kersen-chocolade fluff als traktatie aan mezelf :D

Met dank aan Monique voor de inspiratie!

Lekker he, die BOR! Heb je al een favoriete oefening?

Lekker he, die BOR! Heb je al een favoriete oefening?

Ik vind BOR eigenlijk maar vervelend :rolleyes: Ik denk dat ik squats toch wel het leukst vind. Behalve dat je je spieren voelt branden, merk je ook dat je hartslag al snel omhoog gaat. Bij de andere oefeningen ben ik ook nog veel meer bezig met de techniek.

Lekker getraind!
Squatten is nice ja... Goede stevige burn en hart gaat goed tekeer.. :D

Squats:
4x20 20kg
3x20 20kg (wide)

OHP:
1x5 25kg
4x5 22.5kg
Blijft toch raar hoeveel verschil 2.5kg maakt

Deadlift:
1x5 30kg
2x5 40kg

Planken:
60sec ellebogen
60sec elke zij

Donkey kicks:
3x15

En ondertussen Narcos kijken :D Nog meer mensen die deze serie kijken?

Narcos in 2dagen gekeken,beste serie van dit jaar voor mij!
Waarom zo hoog in reps bij squat?

Lekker getraind. :)

OHP kan heel veel uitmaken inderdaad.

Nope.. kijk nauwelijks tv.. te druk.. :o

Narcos in 2dagen gekeken,beste serie van dit jaar voor mij!
Waarom zo hoog in reps bij squat?

Ik kreeg weer last van m'n knieën, dus ik ben weer even terug bij wat de fysio me heeft geadviseerd. Het helpt wel echt, dus ik wissel het nu een beetje af. Ene keer wat meer reps, andere keer wat meer gewicht.

We zijn ook flink aan het binge watchen :D

---------- Toegevoegd 8 September 2015 om 08:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst 7 September 2015 om 21:07 ----------

Vanochtend 69,6 :cheer:

Gisteren weer eens gezwommen, was ook wel weer eens leuk. Vandaag weer 5x5!

Squat:
4x20 20kg

Bench:
5x5 27.5kg

BOR:
1x6 25kg
5x5 27.5kg

Leg raises:
3x15

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ----------

En omdat het zulk mooi weer was ook nog maar een rondje hardgelopen :D

Verhoog je elke week de gewichten?

Hoe gaat dat?

Ik probeer elke keer te verhogen als dat kan, maar ik merk dat ik snel last krijg van de aanhechtingen, dus dan doe ik nog een weekje met hetzelfde gewicht.

Aanhechtingen overal of 1tje specifiek?

Vooral borstkas en schouders. Traps zijn altijd een zwakke plek geweest, heb die ooit overbelast door teveel zwemmen.

Bench je wel met juiste techniek dan?

Schouders naar achteren en borst vooruit?

Traps voel je dan bij dl?

Trapt heb ik niet perse last van bij trainen, is ook vooral door hele dag achter een bureau te zitten. Maar dat voel ik ondertussen wel aan wanneer dat te erg wordt. Brunchen vind ik lastig, dus daar doe ik het even rustig aan qua gewicht, techniek is ook belangrijk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven