Fitness Seller

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben ook benieuwd hoe ik deze maand doorkom. Dat is de laatste maand van mijn cut en ik zie ook erg tegen al dat lekkere eten op rond de kerst. (Hoewel ik wel van plan ben te genieten van het lekkere eten, maar wel met mate!) Misschien moeten we al dat lekkere wat op tafel staat er maar gewoon afsmijten, dan valt er ook niks te eten gheghe :D

• Topic Starter Topic Starter
Blijft het nog veel, alleen wat meer baantjes zo ;) Ik denk dat ik al dood ben na 10 baantjes. Zou graag willen, maar het is hier zo duur om alleen een uurtje baantjes te trekken :s

Fitness is meestal nog veel duurder, maar het is maar net wat je leuk vindt natuurlijk. Ik zwem al zo lang, ik kan me niet voorstellen dat ik het niet zou doen.

Ik ben ook benieuwd hoe ik deze maand doorkom. Dat is de laatste maand van mijn cut en ik zie ook erg tegen al dat lekkere eten op rond de kerst. (Hoewel ik wel van plan ben te genieten van het lekkere eten, maar wel met mate!) Misschien moeten we al dat lekkere wat op tafel staat er maar gewoon afsmijten, dan valt er ook niks te eten gheghe :D

Bij mij begint het nu al. Er staat een bak pepernoten op kantoor en iedereen heeft vandaag een banketstaaf gekregen. Heel leuk allemaal hoor, maar waarom moeten wij altijd alles vieren met eten? :( Afgelopen weekend gaf ik een feestje voor m'n afstuderen en heb ik ook alweer van allerlei lekkere dingen gekregen.

Het probleem bij mij is dat ik echt geen maat kan houden. Als het er ligt, dan gaat het op. Soms denk ik wel eens dat ik eetverslaafd ben...

Komt denk ik door het volgende:
Zodra we vet proeven maakt het lichaam het stofje endocannabinoïde aan. Dat is een chemische stof (THC) die we ook in cannabis vinden. Het wekt eetlust op.

Hetzelfde geldt ook voor suikers, die werken gewoon verslavend. Ik denk dat je toch echt gewoon streng moet zijn voor jezelf. Neemt niet weg dat je gewoon moet genieten, maar wel met mate!

Nou ik fitness graag en zou zwemmen dan erbij willen doen, maar goed 5,20 per keer voor hier. Voor 1x per week ben ik al 20 euro per maand kwijt (moet ik de buskosten nog meetellen) terwijl ik nu 15 euro betaal om onbeperkt te kunnen fitnessen.

Met dat (lekkere) eten is ook heel herkenbaar. Alles moet op! En met kids in huis zijn die pepernoten heeeel verleidelijk..

Dat van die verslaving wist ik al ja...

Maar wat ik het grootste probleem vind is dat ik continu met eten bezig ben. Met wat ik al gegeten heb, wat daar wel of niet goed aan was, wat ik nog ga eten, welke 'moeilijkheden' er nog komen, hoeveel ik nog 'mag' eten enz enz enz. Ik wordt soms echt gek van mezelf :(

Net weer eens een rondje hardgelopen, wat was dat zwaar! Kan goed merken dat het een tijdje geleden is (en stappen van gisteren zal ook niet meehelpen)

Fitness is er een beetje bij ingeschoten deze week. Hopelijk deze week meer tijd/motivatie.

Vandaag eindelijk weer eens een les meegedaan. Ik voel m'n buikspieren en bovenbenen nu al :o

Morgen zwemmen en woensdag weer in het ijzer

Vanavond zwemmen, er staat 2800m in totaal op het programma. Over strafcardio gesproken :o Onee, ik doe dit voor m'n plezier :cool: En om het nog wat zwaarder te maken ga ik mezelf maar eens promoveren naar een snellere baan (morgen spierpijn for sure...)

Ik ben aan het twijfelen om me aan te melden voor de flexchallenge. Niet om op het podium te gaan staan, maar gewoon voor mezelf. Ik vind het toch lastig om zelf gemotiveerd te blijven en begeleiding zou dan wel een goede stok achter de deur zijn.

Zijn er hier mensen die daar ervaring mee hebben? Op de website staat alleen een online traject, maar ik zou ook juist graag hulp willen met de uitvoering van oefeningen. Ik woon in Eindhoven, dus het is in de buurt.

Het moet toch vanuit jezelf komen. De motivatie en discipline Door te zetten.
Begeleiding kan een zetje geven maar ook daar moet je je aan schema's houden betreft training en voeding.

Tuurlijk moet je het uiteindelijk zelf doen, maar wat extra motivatie kan nooit kwaad. En het is best betaalbaar, dus daarom leek het me wel het proberen waard.

Je kunt het idd proberen.
Misschien kun je contact met ze zoeken betreffende trainingen.
Je kunt ook veel oefeningen gewoon op Internet vinden met duidelijke uitleg etc

Lang geleden, maar hier weer eens een update. Ik heb net 'Burn the fat, feed the muscle gelezen' en heb nu weer nieuwe motivatie :D

En omdat ik weiger te doen aan 'goede voornemens' (die bij bijna iedereen na een paar weken toch alweer verwaterd zijn), begin ik maandag met een 'nieuw' trainingsschema. Ik heb voor Sinterklaas een resistance band gekregen, dus daar heb ik nu ook een paar oefeningen mee toegevoegd.

Maandag, woensdag en zaterdag full body KT, dinsdag zwemmen en op vrijdag hardlopen of een les op het sportcentrum. Ik ga nu wel echt proberen te focussen op het fitnessen en als ik te weinig tijd heb de cardio te laten schieten.

Voeding moet ook weer even omlaag, blijf nu rond de 70 hangen en er mag echt nog wel wat vet af. Ik ga nu proberen rond de 1800 kcal te eten met k/e/v van 40/30/30. Daar zal dan wel af en toe wat bijkomen in het weekend, maar ik denk dat ik dan nog steeds wel af zal vallen.

Ik ben al lang aan het zoeken wat werkt voor mij qua eten en trainen en ik hoop dat er in 2016 wat puzzelstukjes op hun plek gaan vallen (toch nog een beetje goede voornemens :o)

image.jpeg

Tijd voor wat updates, de training van vandaag:

SLDL:
3x12 30kg

Overhead Press:
12x 20kg
2x8 20kg

Glute kickbacks:
3x20
Met resistance band

Side Steps:
3x20
Met resistance band

Tricep extension:
3x12 7.5kg

Side lateral raise:
3x12 3.5kg

Planken:
3x 40sec

Leg raises:
3x15

Training vandaag:

Squats:
1x12 10kg
2x12 20kg
1x12 25kg

Db incline press:
3x12 7kg

Side lunges:
3x20

Barbell curl:
1x12 11.5kg
2x12 12.5kg

Db rows:
3x12 7kg

Leg raises:
3x20

Beste wensen voor jou in het nieuwe jaar Anouk!

Hier ook de beste wensen. :)

Thanks! We zijn iig al goed begonnen, snipverkouden, dus gisteren niet getraind. Hopelijk morgen weer...

Training van vandaag:

Squats:
1x12 10kg
3x12 20kg

Deadlift:
1x12 30kg
2x10 35kg

Glute kickbacks:
3x20
(Met resistance band)

Side steps:
3x20
(Met resistance band)

Tricep extension:
2x12 7kg
1x12 7.5kg

OHP:
1x12 20kg
2x10 20kg

Side lateral raise:
3x12 3.5kg

Plank:
3x 40s

Ik heb de app van xxl gekocht om m'n trainingen in bij te houden. Iedere keer bij een pr krijg je applaus, als dat geen motivatie is :o

Flex challenge is ideaal voor beginners.

Kan je mooie stappen mee maken.

Wat voor kt schema volg je nu?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven